Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák III. kerületben
18 db találat
Szűrés
-
Bejövő hívások kezelése, posta átvétele, feladása, iktatása, ahhoz kapcsolódó belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, Felszámolással kapcsolatos levelek írása, Elektronikus kapcsolattartás használata (E-papír és ÁNYK használatának elsajátítása), Cégkapuk létrehozása...tegnap 14:15
-
Csapatunk bővítési miatt adminisztrációs munkatársat keresünk III, kerületi irodánkba, 8 órás (igény szerint lehet 6 órás is) munkakörbe. Az adminisztrációs munkatárs feladata: az áruk bevételezése, kiadása, kapcsolattartás a szállítókkal, a partnerekkel, számlázás a partnerek f...tegnap 12:15
-
Csehország, Szlovákia és Horvátország területein történő kutatás, interneten és telefonon. Alkalmanként kiutazás terepre kutatások és tárgyalások lefolytatása érdekében. A kutatással kapcsolatos adminisztrációs tevékenységek elvégzése Fordítások cseh, szlovák és/vagy horvát nyelv...tegnap 09:10
-
CRM rendszer naprakészen tartása Meglévő és új partnerekkel való napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailben Ajánlatok készítése, nyomon követése Szerződések előkészítése, teljeskörű adminisztráció intézése Riportok készítése (excel) Aktív együttműködés a társosztályokkal...tegnap 08:50
-
Olyan elkötelezett Személyi/Irodai Asszisztenst keresünk, aki teljes munkaidőben készen áll arra, hogy közvetlenül és folyamatosan az ügyvezető mellett dolgozzon, és szorosan együttműködjön vele a napi feladatok és kihívások során. Ebben a pozícióban a kiválasztott jelölt az ügyv...márc. 17.
-
Meglévő beszállítókkal való kapcsolattartás Beszerzési feladatok lebonyolítása a megrendeléstől raktározásig Készletek naprakész nyilvántartása, raktárkészlet kezelés Marketing célú rendezvényekre való felkészülés, teljes lebonyolítás A cég tevékenységéhez kapcsolódó árajánlatok/...márc. 17.
-
Ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás, mind személyesen mind e-mailben Szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok /rögzítés, lemondások kezelése/ Számla kiállítás, számlák egyeztetése ügyfelekkel Alapszintű pénzügyi feladatok, reklamációk kezelése Felszólító le...márc. 17.
-
MINDENRE BETANÍTUNK! :) adminisztrációs feladatok, általános asszisztensi feladatok, pénzügyi, jogi csoporttal való együttműködés, részükre adatszolgáltatás, adatrögzítési és szkennelési feladatok, dokumentumok, táblázatok kezelése beérkező emailek, telefonok kezelése, megbeszél...márc. 17.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetésemárc. 16.
-
Közbeszerzési tevékenységek teljes körű menedzselése; Közbeszerzési és egyéb belső szabályzatok szerinti beszerzési eljárások teljes körű lefolytatása az előkészítéstől a szerződéskötésig, közbeszerzési és beszerzési dokumentációk, eljárási dokumentumok előkészítése és véglegesít...márc. 14.
-
Minőségirányítási dokumentációk elkészítése, fenntartása, kezelése, MIR működésének felügyelete, Reklamációk kezelése, Irodai dokumentációk kezelése, Mindennapi adminisztrációk lebonyolítása, Egyéb irodai munkák.márc. 14.
-
műszaki vizsgáztatás, a gépjármű eredetvizsgálat adminisztrációs feladatainak ellátása okmányirodai ügyintézés, gépjármű üzembe helyezés adminisztrációs feladatainak ellátása az ügyfelekkel való kapcsolattartás vizsgáztató, szerelő csapattal való együttműködés...márc. 13.
-
kapcsolattartás a cég meglévő ügyfeleivel beérkező ügyféligények kezelése jellemzően belföldi (ritkán külföldi) auditok megtervezése és teljeskörű koordinálása, saját adatbázisokban történő adminisztrációja együttműködés a nemzetközi társirodákkal, partnerekkel és alvállalkozókka...márc. 13.
-
Ügyfelekkel fogsz kapcsolatot tartani telefonon szlovák és magyar nyelven Beérkező e-mailekre válaszolsz majd az ügyfelek kérdéseivel, problémáival kapcsolatosan Facebook chaten keresztül kommunikálsz ügyfeleinkkel Adminisztrációs és egyéb háttérfeladatokat kell majd ellátnod Szá...márc. 13.
-
Irodai adminisztrációs feladatok: levelek írása, nyomtatása, szerződések iktatása, partner cégek adatváltozásainak aktualizálása, referencia lista készítése Szabadság program adminisztrátori feladatainak teljeskörű ellátása: éves szabadságkeret, betegállomány, jelenléti ívek keze...márc. 08.
-
-telefonos időpontegyeztetés összeállított lista alapján; -adminisztratív feladatok elvégzése; -táblázatok készítése; -előkészítés és utógondozás.márc. 08.
-
az üzletek napi működésének koordinálása az üzlet munkavállalóinak munkaidő beosztása, vezénylés tervezése optimális készletgazdálkodási folyamat kidolgozása, monitorozása, különös tekintettel az elfekvő készletek hatékony kezelésére új munkatársak beilleszkedésében való részvéte...márc. 08.
-
Monitoring of incoming and outgoing payments, checking the respective invoices Secretarial tasks for the manager Responsible for human resources, lead the personnel file, monitoring and completion of qualification measures in the personnel files Completion of mail, distributio...márc. 06.