Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások III. kerületben angol nyelvtudással

25 db találat Szűrés
  • Raktáros

    1097 Budapest, Kén utca 6.
    - Raktárkészlet kezelése, raktári ki- és betárolások végzése, rögzítése. - Az összekészített áru kiszállítása kisteherszállító gépkocsival
    márc. 25.
  • főpénztár kezelés osztályos pénztárak elszámoltatása vevői számlák kiállítása, bank utalások készítése kapcsolattartás a bankkal igazolt számlák ellenőrzés, előkészítése utalásra bérek, adók utalása vevői-szállítói folyószámlák egyeztetése, rezsi elszámolások készítése, elszámolá...
    márc. 25.
  • A Lindt kereskedelmi partnereihez kapcsolódó asszisztencia Az Értékesítési Igazgató és a Key Account Managerek munkájának támogatása Promóciós ajánlatok kezelése, ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Értékesítési adatok elemzése, döntéstámogató statisztikák és anyag...
    ma 15:35
  • - vendégek fogadása, tájékoztatása - e-mailek, telefonhívások megválaszolása, foglalások felvétele - rendezvények szervezése, koordinálása - számlázás, adminisztráció pontos vezetése - kapcsolattartás a különböző részlegekkel - ruhatár kezelése
    ma 09:33
  • Magyarország piacvezető médiaszolgáltatójának két megatározó lapjához a Totalcarhoz és a Port-hoz keresünk közös irodavezetőt. Teljesítésigazolások kiállítása, számlák befogadása és igazoltatása, valamint eljuttatása a könyvelőnek Pénztár kezelése, utalások rögzítése HR nyilvánta...
    tegnap 14:30
  • kapcsolattartás a cég meglévő ügyfeleivel beérkező ügyféligények kezelése jellemzően belföldi (ritkán külföldi) auditok megtervezése és teljeskörű koordinálása, saját adatbázisokban történő adminisztrációja együttműködés a nemzetközi társirodákkal, partnerekkel és alvállalkozókka...
    tegnap 11:05
  • A nyelvvizsga lebonyolításában kell segítened.
    márc. 26.
  • Recepciós feladatok: vendégek fogadása, postázási feladatok, telefonok és e-mailek kezelése Irodai tárgyalók, étkezők rendben tartása Bekészítések biztosítása az érkező vendégek részére Irodai beszerzések Üzleti találkozók, utazások szervezése Cégen belüli rendezvények szervezésé...
    márc. 25.
  • A feladataid közé fog tartozni az Irodavezetés telefon, posta kezelés/iktatása, irodafenntartási rendelések (irodaszer, víz, élelmiszer) A vendégeket is te fogod fogadni Részt veszel a szerződések kezelésében A kimutatások, adatszolgáltatások készítése is a Te feladatod lesz Beka...
    márc. 25.
  • Webshopba beérkező megrendelések kezelése, továbbítása a logisztikai partner felé Kiskereskedelmi rendelések-visszaküldések kezelése, továbbítása a logisztikai partner felé Marketing ügynökséggel való kapcsolattartás, rendelések kezelése, továbbítása Készletkezelés vállalatirányí...
    márc. 25.
  • Két cégvezető napi munkájának folyamatos támogatása; Online és Offline megbeszélések szervezése, előkészítése, dokumentálása, naptármanagement; Bel- és külföldi utazások szervezése, előkészítése; Üzleti levelezés, dokumentum management; Az iroda napi működésének adminisztratív és...
    márc. 25.
  • Csehország, Szlovákia és Horvátország területein történő kutatás, interneten és telefonon. Alkalmanként kiutazás terepre kutatások és tárgyalások lefolytatása érdekében. A kutatással kapcsolatos adminisztrációs tevékenységek elvégzése Fordítások cseh, szlovák és/vagy horvát nyelv...
    márc. 24.
  • Sales adminisztrátor

    1037 Budapest, Montevideó utca 10.
    CRM rendszer naprakészen tartása Meglévő és új partnerekkel való napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailben Ajánlatok készítése, nyomon követése Szerződések előkészítése, teljeskörű adminisztráció intézése Riportok készítése (excel) Aktív együttműködés a társosztályokkal...
    márc. 24.
  • Olyan elkötelezett Személyi/Irodai Asszisztenst keresünk, aki teljes munkaidőben készen áll arra, hogy közvetlenül és folyamatosan az ügyvezető mellett dolgozzon, és szorosan együttműködjön vele a napi feladatok és kihívások során. Ebben a pozícióban a kiválasztott jelölt az ügyv...
    márc. 23.
  • Irodavezető

    1037 Budapest, Szépvölgyi út 39.
    Meglévő beszállítókkal való kapcsolattartás Beszerzési feladatok lebonyolítása a megrendeléstől raktározásig Készletek naprakész nyilvántartása, raktárkészlet kezelés Marketing célú rendezvényekre való felkészülés, teljes lebonyolítás A cég tevékenységéhez kapcsolódó árajánlatok/...
    márc. 23.
  • Általános recepciós teendők (vendégek fogadása, kínálása, irodák előkészítése a meetingekre, postaügyek, biciklis futár, DHL rendelés, taxi rendelés, központi bejövő email fiók kezelés, telefonközpont kezelés, szkennelések, dokumentáció rendszerezés, reprezentációs feladatok, iro...
    márc. 23.
  • Executive secretary

    1031 Budapest, Záhony utca 7
    Monitoring of incoming and outgoing payments, checking the respective invoices  Secretarial tasks for the manager  Responsible for human resources, lead the personnel file, monitoring and completion of qualification measures in the personnel files  Completion of mail, distributio...
    márc. 21.
  • Az energiaellátással kapcsolatos szerződések kezelése és gondozása, tartalmi elemeinek előkészítése A számlázások teljes körű felügyelete: előkészítés, ellenőrzés Energetikai szolgáltatókkal való kapcsolattartás és ügyintézés, elszámolások elkészítése Ügyfelek képviselete a szolg...
    márc. 19.
  • Európai uniós és egyéb nemzetközi pályázatokkal kapcsolatban: Pályázatírási tevékenység koordinálása, projekttervezésben való közreműködés; Pályázati tanácsadás, az egyetem számára releváns pályázatok felkutatása; Projekt megvalósításának (előrehaladásának) menedzsment szempontú...
    márc. 19.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim