Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások III. kerületben középiskolai végzettséggel
35 db találat
Szűrés
-
Webshopba beérkező megrendelések kezelése, továbbítása a logisztikai partner felé Kiskereskedelmi rendelések-visszaküldések kezelése, továbbítása a logisztikai partner felé Marketing ügynökséggel való kapcsolattartás, rendelések kezelése, továbbítása Készletkezelés vállalatirányí...Friss
-
Hazai, európai uniós és egyéb nemzetközi pályázatokkal kapcsolatban: Pályázati szakértők és projektmenedzserek napi munkavégzésének adminisztratív támogatása. Pályázatokkal és projektekkel kapcsolatos dokumentumok összeállítása, támogatói pályázati rendszerekben való kezelése és...Friss
-
műszaki vizsgáztatás, a gépjármű eredetvizsgálat adminisztrációs feladatainak ellátása okmányirodai ügyintézés, gépjármű üzembe helyezés adminisztrációs feladatainak ellátása az ügyfelekkel való kapcsolattartás vizsgáztató, szerelő csapattal való együttműködés...Friss
-
Minőségirányítási dokumentációk elkészítése, fenntartása, kezelése, MIR működésének felügyelete, Reklamációk kezelése, Irodai dokumentációk kezelése, Mindennapi adminisztrációk lebonyolítása, Egyéb irodai munkák.ma 12:40
-
Ügyfelekkel fogsz kapcsolatot tartani telefonon szlovák és magyar nyelven Beérkező e-mailekre válaszolsz majd az ügyfelek kérdéseivel, problémáival kapcsolatosan Facebook chaten keresztül kommunikálsz ügyfeleinkkel Adminisztrációs és egyéb háttérfeladatokat kell majd ellátnod Szá...ma 09:30
-
* bejövő telefonhívások, e- mailek fogadása és továbbítása az illetékes kollégáknak * beérkező ügyfelek fogadása. * kimenő és bejövő posta kezelése * általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása * esetenként egyéb adminisztrációs feladatok ellátása * irodák működéshez s...ma 09:15
-
A nemzetközi web- és termék tartalom folyamatos fejlesztése: Az időd átfogó részét termék-adatlapok, webes tartalmak, valamint kampány kommunikáció fordításával és lektorálásával fogod tölteni, kvalitatív és kvantitatív célkitűzéseinknek megfelelően; A napi adminisztratív teendők...tegnap 16:10
-
Bejövő hívások kezelése, posta átvétele, feladása, iktatása, ahhoz kapcsolódó belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, Felszámolással kapcsolatos levelek írása, Elektronikus kapcsolattartás használata (E-papír és ÁNYK használatának elsajátítása), Cégkapuk létrehozása...tegnap 14:15
-
Üzletfejlesztési folyamatok támogatása Potenciális partnerek felkutatása, kapcsolatfelvétel Konszignációk, kiviteli tervek átnézése Műszaki tartalom és mennyiségek ellenőrzése Kivitelezési munkák műszaki dokumentálása Logisztikai folyamatok támogatása Általános asszisztensi felad...tegnap 13:30
-
Csapatunk bővítési miatt adminisztrációs munkatársat keresünk III, kerületi irodánkba, 8 órás (igény szerint lehet 6 órás is) munkakörbe. Az adminisztrációs munkatárs feladata: az áruk bevételezése, kiadása, kapcsolattartás a szállítókkal, a partnerekkel, számlázás a partnerek f...tegnap 12:15
-
Gépjármű számlák kiállítása, bejövő számlák rögzítése, ezekhez tartozó feladatok kezelése; Statisztikák és riportok készítése, nyilvántartások vezetése; Jó kapcsolat kialakítása és fenntartása a márkával és az értékesítési hálózat partnereivel; Irodai élethez kapcsolódó adminiszt...tegnap 10:15
-
CRM rendszer naprakészen tartása Meglévő és új partnerekkel való napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailben Ajánlatok készítése, nyomon követése Szerződések előkészítése, teljeskörű adminisztráció intézése Riportok készítése (excel) Aktív együttműködés a társosztályokkal...tegnap 08:50
-
Magyarország piacvezető médiaszolgáltatójának két megatározó lapjához a Totalcarhoz és a Port-hoz keresünk közös irodavezetőt. Teljesítésigazolások kiállítása, számlák befogadása és igazoltatása, valamint eljuttatása a könyvelőnek Pénztár kezelése, utalások rögzítése HR nyilvánta...márc. 17.
-
Meglévő beszállítókkal való kapcsolattartás Beszerzési feladatok lebonyolítása a megrendeléstől raktározásig Készletek naprakész nyilvántartása, raktárkészlet kezelés Marketing célú rendezvényekre való felkészülés, teljes lebonyolítás A cég tevékenységéhez kapcsolódó árajánlatok/...márc. 17.
-
Ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás, mind személyesen mind e-mailben Szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok /rögzítés, lemondások kezelése/ Számla kiállítás, számlák egyeztetése ügyfelekkel Alapszintű pénzügyi feladatok, reklamációk kezelése Felszólító le...márc. 17.
-
MINDENRE BETANÍTUNK! :) adminisztrációs feladatok, általános asszisztensi feladatok, pénzügyi, jogi csoporttal való együttműködés, részükre adatszolgáltatás, adatrögzítési és szkennelési feladatok, dokumentumok, táblázatok kezelése beérkező emailek, telefonok kezelése, megbeszél...márc. 17.
-
Általános recepciós teendők (vendégek fogadása, kínálása, irodák előkészítése a meetingekre, postaügyek, biciklis futár, DHL rendelés, taxi rendelés, központi bejövő email fiók kezelés, telefonközpont kezelés, szkennelések, dokumentáció rendszerezés, reprezentációs feladatok, iro...márc. 17.
-
Vidékfejlesztési programokhoz kapcsolódó projektelőkészítés, pályázatírás és projektmenedzsment A projektekhez tartozó pénzügyi és üzleti tervek összeállítása Pályázati elszámolások készítése Folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel Kifizetés igénylés, záróbeszámolók készítése...márc. 17.
-
Üzleti folyamatokat támogató adminisztrációs feladatok elvégzése Üzleti, műszaki ajánlatok előkészítése, ügyféligény esetén angol nyelven Kapcsolattartás az ügyfelekkel Ügyfelek havi elszámolásának elkészítése és teljesítési igazolások kiállítása Prezentációk készítése meglévő sa...márc. 16.
-
a Retail vezető munkájának adminisztratív-asszisztensi támogatása, kimutatások, riportok, forgalmi jelentések készítése, magyar, szlovák és cseh márkaboltok munkájának segítése, napi kapcsolattartás e-mailben és telefonon; kellékanyagok rendelése és biztosítása, nyilvántartáso...márc. 16.