Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások III. kerületben 5-10 év tapasztalattal

14 db találat
Szűrés
  • a vendégek fogadása és irányítása, kapunyitás telefonok fogadása és átirányítása illetékes kollégához, beérkező és kimenő küldemények rendelése, adminisztrálása, postakönyv kezelése, futárszolgálat megrendelése, kollégák munkájának megkönnyítése, nyomtatás, fénymásolás, csomagok...
    ma 12:10
  • Sales team, az érékesítés támogatása, lead generálás. Online marketing tevékenység, webes és közösségi média felületek kommunikációs stratégiájának támogatása, hírlevelek és weboldal tartalmának frissítése, statisztikák elkészítése és prezentálása. Offline és online hirdetési és...
    ma 11:57
  • Téged keresünk, ha: csodásan megoldasz minden kihívást, nem okoz gondot, hogy gyorsan kapcsolatot teremts és jól kijössz mindenkivel, szeretsz rendet tartani, mindig rendezkedsz, örömmel látsz vendégül másokat, látod el a háziasszony/házigazda szerepet, gyors és precíz vagy, az a...
    tegnap 16:10
  • Asszisztens

    1039 Budapest, Boglár utca
    MINDENRE BETANÍTUNK! :) adminisztrációs feladatok, általános asszisztensi feladatok, pénzügyi, jogi csoporttal való együttműködés, részükre adatszolgáltatás, adatrögzítési és szkennelési feladatok, dokumentumok, táblázatok kezelése beérkező emailek, telefonok kezelése, megbeszél...
    tegnap 11:51
  • Irodai munkatárs

    1037 Budapest, Csillaghegyi út 16.
    adminisztrációs feladatok ellátása vezető kérésére kimutatások és riportok készítése adminisztrációs folyamatok elvégzése a vállalatirányítási rendszerben kapcsolattartás a beszállítókkal és a partnerekkel vezetők napi munkájának támogatása rendelések kezelése, a rendelési folyam...
    tegnap 08:00
  • MINDENRE BETANÍTUNK, NINCS MITŐL FÉLNI :D Lakások/házak bemutatása, ügyfelek saját módszeren történő felkutatása. Lépésről lépésre betanítunk, így mindent tudni fogsz, ahhoz, hogy sikeres legyél ebben a szakmában. Akkor engedjük el a kezedet, ha már mi is, úgy érezzük, hogy meg...
    ápr. 12.
  • - vendégek fogadása, tájékoztatása - e-mailek, telefonhívások megválaszolása, foglalások felvétele - rendezvények szervezése, koordinálása - számlázás, adminisztráció pontos vezetése - kapcsolattartás a különböző részlegekkel - ruhatár kezelése  
    ápr. 12.
  • Irodavezető asszisztens

    1037 Budapest, Montevideó utca
    Beérkező számlák érkeztetése, iktatása, szkennelése, folyamatba illesztése dokumentumkezelő rendszerbe Számlajóváhagyások menedzselése Beérkező számlák lefűzése, tértivevények tárolása Kimenő számlák kiküldése ügyfélnek  Kapcsolattartás a főkönyvelővel Irodával kapcsolatos (iroda...
    ápr. 11.
  • A feladataid közé fog tartozni az Irodavezetés telefon, posta kezelés/iktatása, irodafenntartási rendelések (irodaszer, víz, élelmiszer) A vendégeket is te fogod fogadni Részt veszel a szerződések kezelésében A kimutatások, adatszolgáltatások készítése is a Te feladatod lesz Beka...
    ápr. 09.
  • Részt fogsz venni a kimutatások, riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése, a társosztályokkal való kapcsolattartás és a dokumentumok nyomon követese Számítunk rád az ad-hoc jellegű irodai feladatok e...
    ápr. 04.
  • A munkakörhöz tartozó adminisztráció elvégzése (Excel, Word, PPT, Outlook) Statisztikák, kimutatások készítése és elemzése Árlisták, ajánlatok készítése Rendelések feldolgozása, kezelése Árukezelés Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület
    ápr. 03.
  • Bejövő hívások kezelése, posta átvétele, feladása, iktatása, ahhoz kapcsolódó belső ügyviteli rendszer használatának elsajátítása, Felszámolással kapcsolatos levelek írása, Elektronikus kapcsolattartás használata (E-papír és ÁNYK használatának elsajátítása), Cégkapuk létrehozása...
    ápr. 02.
  • Társasházak naprakész könyvelési feladatok ellátása, beleértve a pénzügyi tranzakciók követését, számlák kezelését és bevételek kiigazítását. Adminisztratív feladatok ellátása, amennyiben szükséges. Tulajdonosokkal kapcsolattartás.
    ápr. 02.
  • Csapatunk bővítési miatt adminisztrációs munkatársat keresünk III, kerületi irodánkba, 8 órás (igény szerint lehet 6 órás is) munkakörbe. Az adminisztrációs munkatárs feladata: az áruk bevételezése, kiadása, kapcsolattartás a szállítókkal, a partnerekkel, számlázás a partnerek f...
    ápr. 02.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim