Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások III. kerületben 3-5 év tapasztalattal

11 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Retail asszisztens

    1037 Budapest, Kunigunda útja
    A Retail vezető munkájának napi adminisztratív-asszisztensi támogatása, döntés-előkészítés. A külföldi Country manager munkájának támogatása. Field managerek és Készletgazdálkodó kollégák munkájának támogatása. Kapcsolattartás a bevásárlóközpontok menedzsmentjével. Márkaboltoktól...
    tegnap 17:25
  • Irodavezető asszisztens

    1037 Budapest, Montevideó utca
    Beérkező számlák érkeztetése, iktatása, szkennelése, folyamatba illesztése dokumentumkezelő rendszerbe Számlajóváhagyások menedzselése Beérkező számlák lefűzése, tértivevények tárolása Kimenő számlák kiküldése ügyfélnek  Kapcsolattartás a főkönyvelővel Irodával kapcsolatos (iroda...
    ápr. 23.
  • Sales team, az érékesítés támogatása, lead generálás. Online marketing tevékenység, webes és közösségi média felületek kommunikációs stratégiájának támogatása, hírlevelek és weboldal tartalmának frissítése, statisztikák elkészítése és prezentálása. Offline és online hirdetési és...
    ápr. 22.
  • a szervezeti egységben dolgozó kollégák munkájának napi szintű, operatív támogatása; ügyiratok kezelése, területek közötti koordinációja; ügyviteli rendszer kezelése, aláíratások intézése, jóváhagyások kérése; beszerzési és szerződéskötési folyamatok menedzselése (adatbekérők kik...
    ápr. 21.
  • A nemzetközi web- és termék tartalom folyamatos fejlesztése: Az időd átfogó részét termék-adatlapok, webes tartalmak, valamint kampány kommunikáció fordításával és lektorálásával fogod tölteni, kvalitatív és kvantitatív célkitűzéseinknek megfelelően; A napi adminisztratív teendők...
    ápr. 20.
  • - vendégek fogadása, tájékoztatása - e-mailek, telefonhívások megválaszolása, foglalások felvétele - rendezvények szervezése, koordinálása - számlázás, adminisztráció pontos vezetése - kapcsolattartás a különböző részlegekkel - ruhatár kezelése  
    ápr. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim