Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások III. kerületben 1-3 év tapasztalattal
24 db találat
Szűrés
-
Audiovizuális rendszerek kiépítésében való részvétel (épülethangosítás, IT hálózat, videotechnika, konferencia rendszer) Általános kiépítési, kábelezési, szerelési munkák elvégzése (rack-ek összeszerelése, kijelzők felszerelése, projektorok felszerelése) Rajzolvasás, szükség eset...ma 13:55
-
- Raktárkészlet kezelése, raktári ki- és betárolások végzése, rögzítése. - Az összekészített áru kiszállítása kisteherszállító gépkocsivalmárc. 25.
-
A Lindt kereskedelmi partnereihez kapcsolódó asszisztencia Az Értékesítési Igazgató és a Key Account Managerek munkájának támogatása Promóciós ajánlatok kezelése, ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Értékesítési adatok elemzése, döntéstámogató statisztikák és anyag...ma 15:35
-
- vendégek fogadása, tájékoztatása - e-mailek, telefonhívások megválaszolása, foglalások felvétele - rendezvények szervezése, koordinálása - számlázás, adminisztráció pontos vezetése - kapcsolattartás a különböző részlegekkel - ruhatár kezelésema 09:33
-
Társasházak naprakész könyvelési feladatok ellátása, beleértve a pénzügyi tranzakciók követését, számlák kezelését és bevételek kiigazítását. Adminisztratív feladatok ellátása, amennyiben szükséges. Tulajdonosokkal kapcsolattartás.márc. 26.
-
A nyelvvizsga lebonyolításában kell segítened.márc. 26.
-
A feladataid közé fog tartozni az Irodavezetés telefon, posta kezelés/iktatása, irodafenntartási rendelések (irodaszer, víz, élelmiszer) A vendégeket is te fogod fogadni Részt veszel a szerződések kezelésében A kimutatások, adatszolgáltatások készítése is a Te feladatod lesz Beka...márc. 25.
-
műszaki vizsgáztatás, a gépjármű eredetvizsgálat adminisztrációs feladatainak ellátása okmányirodai ügyintézés, gépjármű üzembe helyezés adminisztrációs feladatainak ellátása az ügyfelekkel való kapcsolattartás vizsgáztató, szerelő csapattal való együttműködés...márc. 25.
-
Két cégvezető napi munkájának folyamatos támogatása; Online és Offline megbeszélések szervezése, előkészítése, dokumentálása, naptármanagement; Bel- és külföldi utazások szervezése, előkészítése; Üzleti levelezés, dokumentum management; Az iroda napi működésének adminisztratív és...márc. 25.
-
Minőségirányítási dokumentációk elkészítése, fenntartása, kezelése, MIR működésének felügyelete, Reklamációk kezelése, Irodai dokumentációk kezelése, Mindennapi adminisztrációk lebonyolítása, Egyéb irodai munkák.márc. 24.
-
Csehország, Szlovákia és Horvátország területein történő kutatás, interneten és telefonon. Alkalmanként kiutazás terepre kutatások és tárgyalások lefolytatása érdekében. A kutatással kapcsolatos adminisztrációs tevékenységek elvégzése Fordítások cseh, szlovák és/vagy horvát nyelv...márc. 24.
-
CRM rendszer naprakészen tartása Meglévő és új partnerekkel való napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailben Ajánlatok készítése, nyomon követése Szerződések előkészítése, teljeskörű adminisztráció intézése Riportok készítése (excel) Aktív együttműködés a társosztályokkal...márc. 24.
-
az üzletek napi működésének koordinálása az üzlet munkavállalóinak munkaidő beosztása, vezénylés tervezése optimális készletgazdálkodási folyamat kidolgozása, monitorozása, különös tekintettel az elfekvő készletek hatékony kezelésére új munkatársak beilleszkedésében való részvéte...márc. 24.
-
Irodai adminisztrációs feladatok: levelek írása, nyomtatása, szerződések iktatása, partner cégek adatváltozásainak aktualizálása, referencia lista készítése Szabadság program adminisztrátori feladatainak teljeskörű ellátása: éves szabadságkeret, betegállomány, jelenléti ívek keze...márc. 23.
-
Olyan elkötelezett Személyi/Irodai Asszisztenst keresünk, aki teljes munkaidőben készen áll arra, hogy közvetlenül és folyamatosan az ügyvezető mellett dolgozzon, és szorosan együttműködjön vele a napi feladatok és kihívások során. Ebben a pozícióban a kiválasztott jelölt az ügyv...márc. 23.
-
Meglévő beszállítókkal való kapcsolattartás Beszerzési feladatok lebonyolítása a megrendeléstől raktározásig Készletek naprakész nyilvántartása, raktárkészlet kezelés Marketing célú rendezvényekre való felkészülés, teljes lebonyolítás A cég tevékenységéhez kapcsolódó árajánlatok/...márc. 23.
-
Ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás, mind személyesen mind e-mailben Szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok /rögzítés, lemondások kezelése/ Számla kiállítás, számlák egyeztetése ügyfelekkel Alapszintű pénzügyi feladatok, reklamációk kezelése Felszólító le...márc. 23.
-
-telefonos időpontegyeztetés összeállított lista alapján; -adminisztratív feladatok elvégzése; -táblázatok készítése; -előkészítés és utógondozás.márc. 23.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetésemárc. 22.
-
MINDENRE BETANÍTUNK! :) adminisztrációs feladatok, általános asszisztensi feladatok, pénzügyi, jogi csoporttal való együttműködés, részükre adatszolgáltatás, adatrögzítési és szkennelési feladatok, dokumentumok, táblázatok kezelése beérkező emailek, telefonok kezelése, megbeszél...márc. 22.
-
Monitoring of incoming and outgoing payments, checking the respective invoices Secretarial tasks for the manager Responsible for human resources, lead the personnel file, monitoring and completion of qualification measures in the personnel files Completion of mail, distributio...márc. 21.
-
A munkakörhöz tartozó adminisztráció elvégzése (Excel, Word, PPT, Outlook) Statisztikák, kimutatások készítése és elemzése Árlisták, ajánlatok készítése Rendelések feldolgozása, kezelése Árukezelés Munkavégzés helye: Budapest, III. kerületmárc. 19.