Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák II. kerületben

29 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 16.
  • Back office terület adminisztratív és törzsadat kezelési feladatainak ellátása A portfólióik értékeléséhez szükséges piaci adatok kezelése Pénzügyi tranzakciók feldolgozása Befektetési alapok nevében kötött befektetési ügyletek kezelése, elszámolása Befektetési alapok, nyugdíjpén...
    tegnap 17:07
  • ügyvezető munkájának támogatása, asszisztencia kapcsolattartás a cégcsoport ügyfeleivel és partnereivel, belső és külső kollégák munkájának támogatása, üzleti partnerek fogadása projektek, megbízások határidejének és feladatainak követése, levelezés postázás, futárszolgálattal va...
    ápr. 18.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    ápr. 18.
  • A klinika operatív ügyintézői, önálló koordinátori feladatainak ellátása. Telefon- és faxkezelés, levelezés, iktatás. Árajánlatok és számlák megírása. Elszámolások vezetése és naprakész karbantartása. Külföldi partnerek, ügynökök, páciensek klinikai kiszolgáló hátterének, tra...
    ápr. 18.
  • bérlőkkel, partnerekkel, társosztályokkal való kapcsolattartás bérleti szerződések ellenőrzése, feldolgozása bérlői kimenő számlák készítése ingatlannal kapcsolatos beérkező számlák ellenőrzése, felosztása, adminisztrálása ingatlan portfólióval kapcsolatos adatszolgáltatások inga...
    ápr. 17.
  • Feladat: - Adatrögzítés - Adatfeldolgozás - Adminisztratív feladatok ellátása - Irodai feladatok ellátása Akár azonnali kezdés, augusztus végéig tartó munkavégzés! Olyan diákok jelentkezését várjuk, akik legalább négy teljes napot tudnak vállalni! Munkaidő: Hétfőtől péntekig: 08:...
    ápr. 17.
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    ápr. 17.
  • A munkakör betöltésének alapvető célja a vezérigazgató munkájának aktív szakmai támogatása, operatív feladatainak előkészítése, szervezése. FELADATOK: Vezérigazgató munkájának szakmai- és szervezési támogatása, programjainak szervezése, adminisztrálása; A vezérigazgató napi progr...
    ápr. 16.
  • Budapesti ügyvédi iroda angol nyelvtudással, számítógépes és gépírási ismeretekkel, valamint hasonló területen szerzett gyakorlattal rendelkező titkár(nő)t, jogi asszisztenst keres 6-8 órás munkakörben. Feladatok: dokumentumok előkészítés beadványok szerkesztése, elektronikus ben...
    ápr. 16.
  • Meglévő ügyfélkör magas színvonalú kiszolgálása; Az értékesítéshez kapcsolódó adminisztráció ellátása; Főállású kollégák mindennapi munkájának támogatása; Lakossági és vállalati számladossziék kezelése; Hitelanyagok kezelése és összeállítása;...
    ápr. 16.
  • Szerződések, szállítói számlák iktatása Vevő számlák kiállítása Papíralapú dokumentumok iktatása Bejövő posta kezelése Banki felület kezelése, átutalások rögzítése Könyvelővel és bérszámfejtővel való együttműködés Pénzügyi riportok készítése Vállalatirányítási rendszer napi szint...
    ápr. 15.
  • Kapcsolattartás külföldi és belföldi beszállítóinkkal Ügyfeleinknek szóló egyedi ajánlatok készítése és üzleti kapcsolattartás Árlisták készítése és kezelése Logisztikai, szállítmányozási feladatok Webes és ERP rendszereink, valamint adatbázisaink kezelése Gyártói visszatérítések...
    ápr. 15.
  • páciensekkel való kapcsolattartás e-mailben, telefonon, személyesen foglalások kezelése, előjegyzési időpontok egyeztetése, naptár kezelése páciensek vizsgálatainak megszervezése, dokumentációja egészségügyi szervezési területhez tartozó teljeskörű adminisztrációs feladatok orvos...
    ápr. 14.
  • Bejövő számlák és bizonylatok érkeztetése, iktatása, valamint formai és tartalmi ellenőrzése A szervezet saját informatikai rendszerében történő adatrögzítés Szállítókkal való kapcsolattartás Banki utalások elvégzése, kivonatok feldolgozása Kimenő számlák kiállítása, informatikai...
    ápr. 14.
  • Kiskereskedelmi és nagykereskedelmi webshop felület kezelése, szerkesztése és frissítése (termékek feltöltése, ár- és készletfrissítés, termékfotók, promóciós kiemelések, információk megjelenítése) Új termék-feltöltés folyamatának lekövetése, ellenőrzése Adatok folyamatos ellenőr...
    ápr. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim