Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák I. kerületben
10 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
Pontos dokumentumkezelés az irattárban fizikálisan és az erre rendszeresített szoftverkörnyezetben (betárolás, kitárolás, selejtezés stb.) Irattári szabályzatban foglalt feladatok ellátása Napi posta ügyintézése bemenő, és kimenő küldemények tekintetében Elektronikus (eDoc) rends...ápr. 23.
-
bejövő megrendelések kezelése telefonon és e-mailen keresztül ügyfelek segítése, támogatása szakmai tanácsadással megrendelések összekészítése, nyomon követése számlák, bizonylatok kiállítása (Navision) garanciális termékek, illetve visszáruk kezelése, dokumentálása beérkező ár...ápr. 23.
-
adminisztratív feladatok ellátása: iratkezelés, az elektronikus szakrendszerek kezelése; beérkező és kimenő postai, illetve elektronikus küldemények kezelése, rendszerezése és iktatása; általános irodai feladatok elvégzése: nyomtatás, fénymásolás, szkennelés; munkaerő nyilvántart...ápr. 22.
-
Az Organizáció, BIM Audit és építéskövetés és 3D térszerkezeti modell fejlesztése elnevezésű projektek adminisztratív támogatása és nyomon követése mely magába foglalja az alábbi feladatokat, mind a belső rendszerünkben, mind papír alapon: beszerzés indítás teljesítés igazolás sz...ápr. 22.
-
Recepciósok jelentkezését várjuk a Várnegyedben található luxus apartman ház front office feladatainak ellátására, ahol az alábbi feladatokra számíthatsz: otthonos, bensőséges környezet kialakítása a ház lakói számára eseti kérdések megválaszolása vendégek útbaigazítása, támogatá...ápr. 20.
-
Általános Irodai feladatok: Postafiók kezelése, postai ügyintézés; Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru), irodai munkakörnyezet rendben tartása; Adminisztratív feladatok ellátása, szerződések, biztosítások strukturált gondozása...ápr. 20.
-
Irodai recepciós és asszisztensi feladatok, adminisztráció, többek között ügyfelek fogadása, telefonok kezelése, küldemények iktatása, szövegszerkesztés.ápr. 20.
-
fekvő és járóbeteg ellátáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok, adatelemzés, kimutatások készítése, beosztások, elszámolások készítése és ellenőrzése, egyéb adminisztratív teendők.ápr. 09.
-
Potenciális bérlőkkel való kapcsolatfelvétel előzetes regisztrációt követően; Ingatlanokra vonatkozó adatok egyeztetése; Adminisztrációs feladatok; Számlázással kapcsolatos határidők nyomonkövetése; Szerződéskötésekben való közreműködés; Bérlőkkel való kapcsolatfelvétel és egyezt...ápr. 09.