Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák angol nyelvtudással, 3-5 év tapasztalattal

29 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Vevői kapcsolattartó

    1106 Budapest, Jászberényi út 29.
    Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Készletszintek figyelemmel kísérése s...
    ma 21:20
  • A következő feladatok várnak Rád a gazdasági jellegű képzéseinkkel és továbbképzéseinkkel kapcsolatban: Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása Felhő alapú képzésmenedzsment és távoktatási platformok és nyilvántartások kezelése Oktatói me...
    tegnap 13:00
  • elektromobilitási pályázatokkal kapcsolatos pályázatkezelői feladatok lebonyolítása; elszámolások feldolgozása, kapcsolódó dokumentációk vizsgálata; projektmonitoring feladatok elvégzése, monitoring jelentések ellenőrzése; projektek szabályos megvalósításának nyomonkövetése; kapc...
    tegnap 09:29
  • Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...
    ápr. 23.
  • üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...
    ápr. 23.
  • a recepció kiegyensúlyozott működésének biztosítása. Vendégek szívélyes fogadása és segítése bejövő hívások professzionális kezelése bejövő és kimenő posta, számlák kezelése, regisztrációja. Bejövő számlák szkennelése, formai ellenőrzése. Szerződések szkennelése és feltöltése a N...
    ápr. 23.
  • Gépjármű-finanszírozási dokumentumok tartalmi ellenőrzése, javítása, ezzel kapcsolatos adatrögzítés a saját fejlesztésű vállalati szoftverben Ügyfelek bonitásvizsgálata (magánszemélyek és cégek jövedelmi / pénzügyi adatainak elemzése) Banki folyósítások előkészítése, szoros együt...
    ápr. 23.
  • Adminisztrációs, számlázási  feladatok ellátása, könyvelési anyagok előkészítése, irodai beszerzések koordinálása, kimutatások, prezentációk készítése, az irodavezető munkájának elősegítése.
    ápr. 23.
  • beszállítófejlesztési alprojekthez kapcsolódó partneri együttműködések felkutatása; üzleti partnerkapcsolatok aktív fejlesztése; elemzések készítése, vállalkozásfejlesztési koncepció kidolgozása a beszállítóvá válás területén, pilot programok megvalósítása; projekt előrehaladásán...
    ápr. 23.
  • A világítástechnikai vezető napi szintű támogatása adminisztrációs területen Határidős feladatok nyomon követése, folyamatos, teljeskörű ellenőrzése A műszaki projektek kivitelezése kapcsán keletkező dokumentumok rendszerezése, adminisztrálása Tervek előkészítésében való folyamat...
    ápr. 22.
  • Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...
    ápr. 22.
  • Ügyvezetői asszisztensi feladatok ellátása Vezetői asszisztens feladatok – kimutatások készítése, adatok begyűjtése HR vezető támogatása Számlázással kapcsolatos ügyintézés Szerződések nyilvántartása, teljesítési igazolások visszaérkeztetése Irodai eszközök beszerzése, nyilvántar...
    ápr. 22.
  • Az iskolában felmerülő titkársági feladatok ellátása Az igazgató, az igazgatóhelyettesek és az operatív vezető támogatása az adminisztratív feladatok ellátásában Megbeszélések, találkozók szervezése, dokumentálása Titkársági ügyelet, telefonok fogadása, beérkező posta feldolgozás...
    ápr. 21.
  • Vendégek fogadása, be- és kijelentése a szállodából Beérkező hívások fogadása, továbbítása Vendégek tájékoztatása a megfelelő információkkal Adminisztratív feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése Kimenő- és bejövő postai és más küldemények kezelése, iktatása...
    ápr. 21.
  • beérkező rendelések, előrejelzések feldolgozása és kezelése SAP rendszerben értékesítéshez kapcsolódó adatok karbantartása, hiányzó adatok pótlása napi irodai adminisztrációs feladatok (telefonok, e-mailek fogadása, bejövő-kimenő posta kezelése, scannelés) kapcsolattartás a vevők...
    ápr. 21.
  • Ügyfelek, vendégek fogadása, udvarias és kedves kiszolgálása; Bejövő telefonhívások fogadása és kapcsolása; Bejövő és kimenő posta iktatása, iratkezelés; futár küldemények indítása és átvétele; Készletek napra készen tartása, rendelése; A recepció napi operatív működéséhez szüksé...
    ápr. 20.
  • Recepciósok jelentkezését várjuk a Várnegyedben található luxus apartman ház front office feladatainak ellátására, ahol az alábbi feladatokra számíthatsz: otthonos, bensőséges környezet kialakítása a ház lakói számára eseti kérdések megválaszolása vendégek útbaigazítása, támogatá...
    ápr. 20.
  • Egészségügyi paraméterek mérése, rögzítése Teljes körű adminisztráció Donorok fogadása, tájékoztatása Felmerülő problémák megoldása Időpont egyeztetések személyesen, online felületen és telefonon Határidők, szabályok, előírások pontos betartása Folyamatos együttműködés a kollégák...
    ápr. 20.
  • Handling and registration of incoming and for outgoing postal items; Registration and budgeting of incoming invoices; Ordering and storing office supplies; Data entry; Preparing customer statements; Filing and archiving documents; Booking flight tickets; Support for other Facilit...
    ápr. 20.
  • Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...
    ápr. 20.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim