Állások, munkák és állásajánlatok

11 db találat
  • Administrative assistant

    1137 Budapest, Radnóti Miklós utca 2.
    Answer and direct phone calls;Organize and schedule appointments;Write and distribute email, correspondence and letters;Assist in the preparation of regularly scheduled reports;Book travel arrangements;Carry out administrative.
  • Irodai asszisztens (diákmunka)

    XIII. kerület
    Bejövő hívások fogadása, és kimenő hívások indítása Ügyfelek pontos és szakszerű tájékoztatása Általános adminisztrációs feladatok ellátása
  • Financial assistant

    1027 Budapest, Kapás u. 11-15. VI/1.
    Issuing invoices and proformas, manage bank accounts and petty cash Updating the CRM system with the invoices’ details Keeping contact with translators and other customers, handling incoming invoices Financial administration, keeping contact with the accountants Assisting the...
  • Retail Assistant

    Budapest
    Providing general support for the Retail Manager, managing, fulfilling and supervising all aspects connected with the retail projects and activities on the market Providing wide range of retail data analysis including sell-out weekly reports, monthly summary, other related...
  • Receptionist

    Budapest, 1051. Arany János u. 32,
    Duties include greeting visitors, receiving and transferring calls, and registering incoming and outgoing mail at the reception desk. Under the supervision of the OSA Head of Administration, the Receptionist is expected to cover certain...
  • Adminisztrációs munkatárs

    Budapest
    Adatok rögzítése és naprakészen tartása a vállalatirányítási rendszerben Adminisztrációs és egyéb háttérfeladatok ellátása Napi operatív feladatok végzése A munkafolyamatok során szükséges dokumentumok készítése Partnerekkel való napi szintű...
  • Customer Service Specialist

    Budapest
    Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi példákon keresztül is inspirálódhatsz Szívesen támogatunk a fejlődésben mentoringgal vagy akár szakmai tréningekkel is Dinamikusan fejlődő csapatunk tagja lehetsz biztos vállalati háttérrel Lendületes, vidám, mosolygós kollégák...
  • Interim Sales Administrator

    Budapest, XIII. district
    contact smaller retail customers to get logistic / commercial agreements signed, manage client's products set up in customers’ system follow up with Unilever FS on the above tasks populating / maintaining TPM tool with pricing data
  • General Affairs Assistant

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 1-3.
    Daily responsibilitiesPurchase of office suppliesSupport daily business operation, participate in ad-hoc issuesCoordination and administration of car fleetAdministrative support of General Affairs