Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal

165 db találat Szűrés
  • Raktáros

    1097 Budapest, Kén utca 6.
    - Raktárkészlet kezelése, raktári ki- és betárolások végzése, rögzítése. - Az összekészített áru kiszállítása kisteherszállító gépkocsival
    márc. 25.
  • főpénztár kezelés osztályos pénztárak elszámoltatása vevői számlák kiállítása, bank utalások készítése kapcsolattartás a bankkal igazolt számlák ellenőrzés, előkészítése utalásra bérek, adók utalása vevői-szállítói folyószámlák egyeztetése, rezsi elszámolások készítése, elszámolá...
    márc. 25.
  • Projektszinten felügyeli a bevezetésre kerülő Poszeidon irat- és dokumentumkezelő rendszert, valamint kulcsfelhasználói szinten az érkeztető és iktatói csoportot támogatja a rendszer használatával kapcsolatban. Felügyeli és közvetlenül koordinálja a mindenkori iktatási csoport mu...
    márc. 21.
  • Contribute to the preparation, organisation, implementation and closure of the Research and Science Conference and the Research Week Assist to day-to-day administration of ad-hoc tasks, meetings, workshops and other events Provide logistical and operational support to meetings, w...
    márc. 27.
  • A Társaság európai uniós kiemelt projektjének megvalósítása keretében a szakmai monitoring koordinátor szakmai anyagokat, útmutatókat, segédleteket készít részt vesz a projekt feladatainak stratégiai tervezésében, ütemezés összeállításában, módosításában ellenőrzési és minőségbiz...
    márc. 27.
  •   napi irodai adminisztrációs feladatok Iroda működésének támogatása beszerzések intézése vendégfogadás adatfeldolgozási és adatrögzítési feladatok értékesítő kollégák munkájának segítése, árajánlatok elkészítése folyamatok adminisztratív támogatása beérkező rendelések rögzítése,...
    márc. 26.
  • Market Research: Write detailed reports and conduct research at the employer's request. Searching for Buyers/Partners: Assist Korean companies in finding local partners, conducting market research, and offering support related to business activities Support for Korean companies:...
    márc. 22.
  • Administrative and organisational support of the extended management team Classic assistant tasks, such as appointment coordination, travel planning and expense reports Close cooperation with the other assistants and taking over substitute activities (e.g. in case of sick leave,...
    márc. 27.
  • Részvétel képzési csoportok előkészítésében, megszervezésében, lebonyolításában, adminisztrációjában; Kapcsolattartás a jelentkezőkkel ill. a résztvevőkkel, valamint az oktatókkal; Részvétel a felnőttképzési tevékenységhez kapcsolódó ügyfélszolgálati és panaszkezelési rendszer mű...
    tegnap 17:40
  • az üzletek napi működésének koordinálása az üzlet munkavállalóinak munkaidő beosztása, vezénylés tervezése optimális készletgazdálkodási folyamat kidolgozása, monitorozása, különös tekintettel az elfekvő készletek hatékony kezelésére új munkatársak beilleszkedésében való részvéte...
    márc. 24.
  • Általános asszisztensi feladatok Szerződések előkészítése Napi és pénzügyi riportok készítése Havi leltár készítése Kapcsolattartás a könyvelővel és a bérszámfejtővel Banki utalások rögzítése EKÁER ügyintézés Postázás
    márc. 27.
  • A BMD Rendszerház Kft legújabb csapattagját keressük. Lendületes backoffice munkatárs, aki kifejezetten szereti, ha a folyamatok az ő kezében összpontosulnak, tőle indulnak és nála végződnek. Szívesen biztosítja a hatékony működéshez szükséges háttértámogatást munkatársai számára...
    márc. 26.
  • Nemzetközi vegyipari cég számára keresünk új kollégát. Feladatok: beszállítókkal való napi kapcsolattartás termékmenedzserek munkájának támogatása készletfigyelés, készletkezelés beszállítói számlák kezelése
    márc. 26.
  • nemzetközi ügyfelekkel kapcsolatos asszisztensi és adminisztratív feladatok ellátása ajánlatok és szerződések előkészítésében való részvétel sales csapatban tagjaival való kapcsolattartás, munkájuk segítése az értékesítést támogató egyéb adminisztráció elvégzése ad hoc feladatok...
    márc. 16.
  • A gépjárműflotta általános műszaki megfelelőségének biztosítása, ezzel kapcsolatos szervezési és adminisztratív tevékenység elvégzése Tehergépkocsik állapotának folyamatos felügyelete és dokumentálása Szerviz és alkatrész ügyintézés Napi beszerzésekben való részvétel Javítások, m...
    márc. 13.
  • autók bérbeadása, visszavétele adminisztratív feladatok ellátása ügyfelekkel való kapcsolattartás autók rendben tartása, műszaki állapotának figyelemmel kísérése
    márc. 26.
  • Potenciális bérlőkkel való kapcsolatfelvétel előzetes regisztrációt követően; Ingatlanokra vonatkozó adatok egyeztetése; Adminisztrációs feladatok; Számlázással kapcsolatos határidők nyomonkövetése; Szerződéskötésekben való közreműködés; Bérlőkkel való kapcsolatfelvétel és egyezt...
    márc. 25.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim