Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Pályakezdő adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Budapesten

23 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Értékesítő kollégákkal folyamatos kommunikáció és a munkájuk a támogatása Beérkező rendelések feldolgozása és visszaigazolása Számlázás, szállítólevél készítés az ügyviteli rendszerben Készletek figyelése Szállítás szervezés Kommunikáció a raktárral...
    ma 16:09
  • A feladataid közé fog tartozni az értékesítési dokumentumok (ajánlatok, szerződések) összeállíása Részt veszel a kimutatások, a riportok és a heti jelentések készítésében Bekapcsolódsz a partnerek pénzügyi minősítésébe Rád bízzák a napi szintű kapcsolattartást a műszaki és támoga...
    ma 00:40
  •  Feladataid közé fog tartozni a termékfejlesztéssel kapcsolatos adminisztráció és az értékesítési kampányok támogatása. Rád bízzuk az adatbázisokban való adattisztítást, valamint az ügyfél szerződéses sablonok karbantartását és kezelését. Részt veszel a hírlevelek összeállításban...
    tegnap 16:25
  • Egyszerűbb ügyféllevelezési feladatok ellátása Iktatási adminisztráció
    ápr. 23.
  • A központi iroda mindennapi működésének biztosítása kiemeltként az irodai nyitása/zárása Vendégek fogadása és a bejövő hívások, emailek kezelése Beérkező telefonhívások fogadása, irányítása Tárgyalófoglalás kezelés, tárgyalótermek ellenőrzése, rendben tartása Postázás, dokumentum...
    ápr. 23.
  • Alvállalkozói szerződések előkészítése Teljesítés igazolások előkészítése, adminisztrációja Beszerzések előkészítéséhez ártükör készítése Fontosabb megbeszélésekről írásos feljegyzés készítése Helyszíni jegyzőkönyv készítése Építési naplóba bejegyzések Formanyomtatványok, sablono...
    ápr. 23.
  • Vendégek koordinálása, segítése Adminisztratív feladatok ellátás
    ápr. 23.
  • 4 órás, bejelentett állást keresel? Itt a lehetőség, legyél az EU Management Kft. csapatának tagja! Pályázati projektek előkészítéséhez ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS (IDŐPONTEGYEZTETŐ) kollégát keresünk! Mi lesz a feladatod? kapott címlista alapján hideghívások indítása az érdeklődők...
    ápr. 20.
  • Feladatod lesz az értékesítő kollégák támogatása, prezentációk, leírások és fordítások készítése A teendőid közé fog tartozni a lekérdezések, riportok, kimutatások készítése, valamint az adatbázisokban való keresés Rád bízzák a szerződések előkészítését és aláíratását, a kapcsola...
    ápr. 20.
  • Pénzügyi adatok rögzítése Excel programban
    ápr. 20.
  • Támogassa a tanuló csapatot a tanulási tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció minden vonatkozásában. A tanulással kapcsolatos rendszerek és platformok frissítése és karbantartása a szükséges adatokkal. Készítsen rendszeres és ad hoc jelentéseket különböző rendszerekről Kezelje...
    ápr. 20.
  • Az ügyvezető munkájának a mindennapi tevékenységeiben Naptárkezelés, találkozók, üzleti megbeszélések, utazások, valamint programok szervezése, ütemezése Irodai adminisztrációs feladatok ellátása (számlák kezelése, szkennelés, lefűzése, iktatás, ajánlatok készítése, (munka)szerző...
    ápr. 20.
  • Részt fogsz venni a kimutatások, riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése, a társosztályokkal való kapcsolattartás és a dokumentumok nyomon követese Számítunk rád az ad-hoc jellegű irodai feladatok e...
    ápr. 20.
  • - adatok frissítése SAP rendszerben; - adatbáziskezelés; - kapcsolattartás a külföldi (német) kollégákkal.
    ápr. 19.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    ápr. 18.
  • Számítunk a segítségedre az adminisztratív, támogató feladatokban és a dokumentációkezelésben Bekapcsolódsz a projektekbe Rád bízzuk a kimutatások és a meglévő adatbázis karbantartását Részt veszel a beszerzési-értékesítési folyamatokban (beszerzési tervek naprakészen tartása, ke...
    ápr. 16.
  • A feladataid közé fog tartozni a borítékolás Számítanak segítségedre a beérkező dokumentumok szkennelésében és Excelben történő felvezetésében Az irattározás előkészítésében fogsz segédkezni Minden, ami adminisztráció, az nálad landolhat Egyéb ad-hoc jellegű irodai feladatok ellá...
    ápr. 16.
  • Minták érkeztetése Adatok rögzítése
    ápr. 16.
  • a vendégek fogadása és irányítása, kapunyitás telefonok fogadása és átirányítása illetékes kollégához, beérkező és kimenő küldemények rendelése, adminisztrálása, postakönyv kezelése, futárszolgálat megrendelése, kollégák munkájának megkönnyítése, nyomtatás, fénymásolás, csomagok...
    ápr. 16.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim