Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, alkalmazotti jogviszony munkák Borsod-Abaúj-Zemplén megyében

13 db találat
Szűrés
  • vendégek érkeztetése, kijelentkeztetése és az ehhez tartozó adminisztrációs folyamatok elvégzése; kapcsolattartást a szálloda részlegeivel; színvonalas kapcsolattartás a vendégekkel; telefonos, e-mailes kommunikáció; szállodai szobák és csomagok értékesítése; borok értékesítése;...
    tegnap 16:22
  • Kereskedelmi ügyintéző

    3530 Miskolc, Arany János utca 11-13.
    termékek rendezése, rendszerezése áru átvétele rendelések előkészítése, csomagolása csomagolóanyag előkészítése készletfigyelés leltározásban történő részvétel adminisztratív feladatok
    ma 00:40
  • Office manager

    3530 Miskolc, Arany János utca 11-13.
    Organization, management, and supervision of administrative processes in the office; Planning and coordination of employees' work, assigning tasks; Adherence to and enforcement of organizational, administrative, data, and document management rules, as well as other instructions;...
    tegnap 12:15
  • Beérkező számlák bevételezése Adatrögzítés Pénztárosok elszámoltátása
    tegnap 11:31
  • Adminisztrátor-Pénztáros

    3527 Miskolc, Besenyői utca 16.
    Lakossági és céges ügyfelek kiszolgálása, bevételi és kiadási jegyek könyvelése, postázás, levelezés, partnercégekkel való kapcsolattartás, készletváltozások, vásárlások, eladások nyomon követése, üzemanyag elszámolás, menetlevelek rögzítése, egyéb adminisztrációs feladatok elvég...
    tegnap 10:16
  • vevői szállítólevelek és számlák kiállítása vállalatirányítási rendszerben kapcsolattartás a vevőkkel, reklamáció kezelés a számlák vonatkozásában; a számlázási folyamtokkal járó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
    ápr. 22.
  • Kazincbarcikai BorsodChem Zrt. területén lévő telephelyünk irodájába, teljes munkaidőre keresünk megbízható, gyakorlattal rendelkező, önállóan is dolgozni tudó irodavezetőt. BorsodChem Zrt.-hoz kötődő releváns szakmai tapasztalat előnyt élvez. Általános adminisztratív feladatok e...
    ápr. 21.
  • Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...
    ápr. 12.
  • speciális szaktudású kollegák külföldi útjainak szervezése: -repülőjegy, -szállás, -adminisztráció email-ezés, megrendelések fogadása, nyomtatványok kitöltése (A1)  
    ápr. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim