Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Bács-Kiskun megyében >10 év tapasztalattal

13 db találat
Szűrés
  • Adminisztráció Kimenő számlák generálása Beérkező dokumentumok feldolgozása vállalatirányítási rendszerben Egyéb irodai feladatok ellátása
    ápr. 15.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    ápr. 12.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    ápr. 12.
  • Szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése (belföldi rakodójegyek, szállítólevelek hívása, export rakodójegyek, szállítók, CMR) Logisztikai és vevőszolgálati kollégák munkájának segítése: jóváírások készítése, egyes rendelések rögzítése-visszaigazolása az SAP rendszerben, ajá...
    ápr. 12.
  • A következő feladatokba fogsz tudni bekapcsolódni, illetve későbbiekben hosszú távon a következő feladatok végzésére nyílhat lehetőség a ProCons Kft. kecskeméti irodájában és esetenként partnereinél: felmérések, helyszíni konzultációk, folyamatos projektmenedzseri feladatok, jo...
    ápr. 12.
  • Recepciós

    6000 Kecskemét, Szent László körút
     Ügyfelek fogadása, tájékoztatása  Bejövő hívások fogadása szerviz és értékesítés oldalról  Levelezés lebonyolítása, e-mailek kezelése  Kimenő és beérkező posta kezelése  Kiváló kapcsolattartás az értékesítőkkel és munkafelvevő kollégákkal, munkájuk     mindennapi támogatása  Szá...
    ápr. 12.
  • Értékesítési osztály adminisztrációs háttértámogatása Számlázásban való részvétel (teljesítésigazolások, számlamellékletek összeállítása) Havi jelentések összeállítása, küldése a partnerek részére Partnerekkel történő kapcsolattartás Munkatársakkal, telephelyekkel napi szintű kap...
    ápr. 10.
  • kapcsolattartás a vevők és beszállítók képviselőivel, vevőszolgálataival beszerzés (angol nyelven) a külföldi beszállítóktól beszerzés a belföldi beszállítóktól ügyfélszolgálati feladatok ellátása az értékesítési hatékony támogatása elemzés
    ápr. 06.
  • Külföldi és magyarországi projektek adminisztrációja Kapcsolattartás és együttműködés külföldi partnerekkel Irodavezető munkájának támogatása Belső nyilvántartások vezetése jellemzően Excel táblázatok formájában Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása...
    ápr. 05.
  • Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...
    ápr. 03.
  • Irodai asszisztens

    Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Győr-Moson-Sopron megye
    Irodai adminisztratív feladatok úgy mint: kecskeméti (1fő) és győri (1fő) fióktelepünkön történő munkavégzés rendelés felvétel partnerekkel történő kapcsolattartás e-mailben és telefonon számlák készítése, iktatása céges kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése belső munk...
    ápr. 03.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim