Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Bács-Kiskun megyében >10 év tapasztalattal
13 db találat
Szűrés
-
Adminisztráció Kimenő számlák generálása Beérkező dokumentumok feldolgozása vállalatirányítási rendszerben Egyéb irodai feladatok ellátásaápr. 15.
-
Napi-heti-havi valamint időszakos riportok készítésében Társosztályokkal való kapcsolattartásban Termelési terv nyomon követésében Termeléssel kapcsolatos egyeztető megbeszéléseken való részvételben Terméleshez kapcsolódó kimutatások készítésében Vevői igények ütemezésében Vállal...ápr. 15.
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...ápr. 12.
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...ápr. 12.
-
Szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése (belföldi rakodójegyek, szállítólevelek hívása, export rakodójegyek, szállítók, CMR) Logisztikai és vevőszolgálati kollégák munkájának segítése: jóváírások készítése, egyes rendelések rögzítése-visszaigazolása az SAP rendszerben, ajá...ápr. 12.
-
A következő feladatokba fogsz tudni bekapcsolódni, illetve későbbiekben hosszú távon a következő feladatok végzésére nyílhat lehetőség a ProCons Kft. kecskeméti irodájában és esetenként partnereinél: felmérések, helyszíni konzultációk, folyamatos projektmenedzseri feladatok, jo...ápr. 12.
-
4 fős kecskeméti csapatunkba keressük új telephelyi munkatársunkat. A csapat többi tagjával együtt biztosítjátok a telephelyre érkező ügyfelek gyors, gördülékeny kiszolgálását, akár bérleti-, akár vásárlási szándékkal térnek be hozzánk. Fő feladataid közé tartozik majd, hogy közr...ápr. 12.
-
Ügyfelek fogadása, tájékoztatása Bejövő hívások fogadása szerviz és értékesítés oldalról Levelezés lebonyolítása, e-mailek kezelése Kimenő és beérkező posta kezelése Kiváló kapcsolattartás az értékesítőkkel és munkafelvevő kollégákkal, munkájuk mindennapi támogatása Szá...ápr. 12.
-
Értékesítési osztály adminisztrációs háttértámogatása Számlázásban való részvétel (teljesítésigazolások, számlamellékletek összeállítása) Havi jelentések összeállítása, küldése a partnerek részére Partnerekkel történő kapcsolattartás Munkatársakkal, telephelyekkel napi szintű kap...ápr. 10.
-
kapcsolattartás a vevők és beszállítók képviselőivel, vevőszolgálataival beszerzés (angol nyelven) a külföldi beszállítóktól beszerzés a belföldi beszállítóktól ügyfélszolgálati feladatok ellátása az értékesítési hatékony támogatása elemzésápr. 06.
-
Külföldi és magyarországi projektek adminisztrációja Kapcsolattartás és együttműködés külföldi partnerekkel Irodavezető munkájának támogatása Belső nyilvántartások vezetése jellemzően Excel táblázatok formájában Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása...ápr. 05.
-
Meglévő export partnerkörrel való kapcsolattartás Beérkező rendelések teljes körű lebonyolítása Árajánlatok készítése Reklamációk ügyintézésében való részvétel Kintlévőségek kezelésében történő részvétel Együttműködés az export üzletkötőkkel és társosztályokkal...ápr. 03.
-
Irodai adminisztratív feladatok úgy mint: kecskeméti (1fő) és győri (1fő) fióktelepünkön történő munkavégzés rendelés felvétel partnerekkel történő kapcsolattartás e-mailben és telefonon számlák készítése, iktatása céges kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése belső munk...ápr. 03.