Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák Abonyban

9 db találat
Szűrés
  • Rendelések felvétele és rögzítése, számlázás Kiszállítás szervezése Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, e-mail-en Kapcsolattartás a Helios csoporton belül angol nyelven szóban és írásban Statisztikák készítése Értékesítés, pénzügy és a cégvezetés támogatása Egyéb, munkához...
    ápr. 23.
  • In this Student Job, you will work with your team and provide support on administrative tasks related to employee processes and data management. In your new role, you will: Provide administrative support to the local People Services team; Manage employee documentation; Interact...
    ápr. 22.
  • A Team asszisztensi – szervezeti asszisztensi feladatok ellátása a hozzá rendelt szervezeti egységek vonatkozásában, támogatásával. A gyártás, a logisztika, a mérnökség és a minőségirányítási szervezetek támogatása szervezési, adminisztrációs és egyeztetési feladatok ellátásával...
    ápr. 22.
  • Adminisztráció naprakész vezetése Papír alapú dokumentumok rendszerezése, lefűzése Adatok rögzítése, válogatása, nyilvántartása Dokumentumok szerkesztése Papír alapú adatok rögzítése webes alkalmazásokba
    ápr. 22.
  • Értékesítési asszisztens

    5000 Szolnok, Nagysándor József út 29.
    Új gépjármű szerződéssel és forgalomba helyezéssel kapcsolatos ügyintézés, mint pl. a kapcsolódó dokumentumok előkészítése, adategyeztetés az ügyfelekkel, előlegek kezelése, befizetések nyomon követése, az okmányirodai ügyintézés koordinálása Gépjárművekhez kapcsolódó adatok rögz...
    ápr. 20.
  • Adatbáziskezelő referens

    5000 Szolnok, József Attila út 85.
    cégszintű rendszeres és eseti adatszolgáltatások előkészítése adathelyességi vizsgálatok elvégzése adattisztítás, adatkarbantartás, dokumentációk ellenőrzése adatfájlok megfelelőségének ellenőrzése, ill. a vállalati informatikai rendszerekbe történő betöltése rendszerekben rögzít...
    ápr. 19.
  • A DTKH Nonprofit Kft. adatszolgáltatásának elvégzése
    ápr. 18.
  • Vevői rendelések telefonon történő felvétele és rögzítése az SAP vállalatirányítási rendszerbe; Vevői reklamációk hatékony kezelése (lejelentése, nyomon követése); Számlázási feladatok; Árajánlatok készítése; Kapcsolattartás a társosztályokkal; Ellenőrzési, riportálási feladatok...
    ápr. 12.
  • A telephelyen végzendő takarítási, gondozási munkák koordinálása Takarító kollégák irányítása Dokumentumok kezelése, elkészítése
    ápr. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim