Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

245 db találat
Szűrés
  • Pénzügyi asszisztens

    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink pénzügyi gazdasági folyamatainak kezelése az általunk használt felhőalapú szoftverekbe, a te kezedben lesz: Formailag és tartalmilag ellenőrződ és banki utalási csomagba készíted a belföldi és külföldi számlákat. Munkád pontosságához kontroll táblákat készítesz. Folyós...
    ápr. 22.
  • Külföldi partnereinkkel, vevőinkkel történő kapcsolattartás Ajánlatok készítése, nyomon követése Megrendelésekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés Számlázással kapcsolatos teendők Az árubeérkezések és kiszállítások nyomon követése Reklamációk kezelése; Együttműködés társosztály...
    ápr. 22.
  • Dinamikus személyt keresünk, aki csatlakozik a csapatunkhoz mint Ingatlankezelő Asszisztens. Ez a beosztás közvetlenül segíti az Ingatlankezelőt a mindennapi munkájában, összpontosítva az ügyfélszolgálatra, adminisztratív feladatokra és a kapcsolattartásra. Követelmények: Magabiz...
    ápr. 22.
  • Pénzügyi asszisztens

    1052 Budapest, Semmelweis utca 14.
    Bővülő csapatunkba keresünk munkatársat "pénzügyi asszisztens" pozícióba. Jelenleg 50 fős, de folyamatosan bővülő fiatalos, lelkes csapatunkba irodai munkatársat keresünk főállásban , a cég pénzügyi folyamatainak segítésére és ellátására. Cégünk fő ágazatai a felsőkategóriás laká...
    ápr. 22.
  • bérlőkkel, partnerekkel, társosztályokkal való kapcsolattartás bérleti szerződések ellenőrzése, feldolgozása bérlői kimenő számlák készítése ingatlannal kapcsolatos beérkező számlák ellenőrzése, felosztása, adminisztrálása ingatlan portfólióval kapcsolatos adatszolgáltatások inga...
    ápr. 22.
  • Levelezések lebonyolítása külső partnerekkel, beérkező megkeresések megválaszolása, adatrögzítési, adategyeztetési feladatok ellátása. Az állam által örökölt vagyonelemek nyilvántartásba történő beléptetésének, kiléptetésének kezdeményezése, ehhez kapcsolódóan excel táblázat kész...
    ápr. 22.
  • ● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...
    ápr. 22.
  • Recepciós (napi 4 vagy 6 órás)

    1051 Budapest, Hercegprímás utca 18. 2/1
    Ügyfélszolgálati teendők Tanulói befizetések, pénztár kezelés Tanárok munkájának segítése Adminisztrációs feladatok Postázás, banki teendők Megbízóról:Fiatalos, vidám angol nyelviskola vagyunk, 18 éves tapasztalattal és szakmai háttérrel. Sikerünk titka a pozitív látásmód, embe...
    ápr. 22.
  • Budapesti ügyvédi iroda angol nyelvtudással, számítógépes és gépírási ismeretekkel, valamint hasonló területen szerzett gyakorlattal rendelkező titkár(nő)t, jogi asszisztenst keres 6-8 órás munkakörben. Feladatok: dokumentumok előkészítés beadványok szerkesztése, elektronikus ben...
    ápr. 22.
  • Szállítási ügyintéző Karriertipp!

    2440 Százhalombatta
    Menetlevelek ellenőrzése, feldolgozása Számlázás Teljesítésigazolások összeállítása, partnerekkel történő egyeztetések Partnerekkel történő folyamatos telefonos kapcsolattartás Személyi állomány (autóbuszvezetők) adminisztrációjával kapcsolatos feladatok Havi vezénylések összeáll...
    ápr. 22.
  • Műszaki asszisztens

    Rugalmas - Jász-Nagykun-Szolnok megye
    műszaki/projekt vezetők napi szintű adminisztrációs támogatása határidős feladatok nyomom követése, teljeskörű ellenőrzése a projektek kivitelezése kapcsán keletkező dokumentumok rendszerezése, adminisztrálása megvalósulási dokumentáció összeállítása tervek nyomtatása, rendszerez...
    ápr. 22.
  • Új vendégjelöltekkel való  egyeztetés,szállodák részletes bemutatása,foglalás menetének ismertetése
    ápr. 22.
  • A munkakört betöltő a szervezeti alegység vezetőjének adminisztratív és operatív támogatását látja el, illetve felel a szabadkapacitás értékesítésének teljeskörű folyamatáért. A munkatárs feladata a nemzetközi utazásszervezési feladatok teljeskörű ellátása, kapcsolattartás az uta...
    ápr. 22.
  • Rába Domínium Ingatlan Kft. győri központjába keresünk TITKÁRSÁGI KISEGÍTŐ / ÜGYINTÉZŐT 4 vagy 6 órás munkaidőben Feladatok: Titkárunk irányítása mellett banki és postai küldemények szállítása Gépjárművek mosatása, szervizeltetése Ingatlanokban mérőórák leolvasása Bérlőkkel való...
    ápr. 22.
  • napi termelési adminisztráció bevételezés szállítólevelek készítése hatékonysági riportok készítése
    ápr. 22.
  • Sales team, az érékesítés támogatása, lead generálás. Online marketing tevékenység, webes és közösségi média felületek kommunikációs stratégiájának támogatása, hírlevelek és weboldal tartalmának frissítése, statisztikák elkészítése és prezentálása. Offline és online hirdetési és...
    ápr. 22.
  • A Potter Bróker Kft. több nemzetközi biztosítási brókerhálózat tagja, melynek köszönhetően a magyarországi vállalati szektor számos külföldi tulajdonú cégének kizárólagos jogkörrel kezeljük a biztosításait. Legfontosabb feladatunk a kapcsolattartás és az érdekegyeztetés az említe...
    ápr. 22.
  • Laboratóriumba érkező minták kezelése Minták előkészítése további vizsgálatra Fizikai-Kémiai laboratóriumi vizsgálatok, gázkromatográfiai vizsgálat elvégzése Mérési eredmények dokumentálása Laboratóriumi műszerek dokumentációjának karbantartása
    ápr. 22.
  • Anyagrendelések bonyolítása Árajánlat készítés
    ápr. 22.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim