-
Pénzügyi és számviteli ügyintéző
1064 Budapest, Rózsa utca 75-79.
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- számlák tartalmi és formai helyességének ellenőrzése
- számlák SAP programban való könyvelése, kiállítása
- kiskereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó készletek egyeztetése, főkönyvi könyvelése
- szállítói/vevői folyószámla folyamatos egyeztetése, kapcsolattartás a partnerekkel
- bank könyvelése
November 07. -
-
Recepciós
1061 Budapest, Paulay Ede utca 52.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok-ügyfelek fogadása, kiszolgálása - bejövő telefonok, e-mailek fogadása, kezelése, üzenetek továbbítása - általános irodai feladatok elvégzése (nyomtatás, fénymásolás, szkennelés) - beérkező és kimenő posta kezelése és iktatása, futárküldemények kezelése - a recepciós terület, a tárgyalók és a...
December 04. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki üzemeltetési folyamatok napi szintű támogatása
- Munkalapok készítése, nyilvántartása, lezárása
- Légtár vagy ArchiFM rendszer használata (előny, de nem feltétel)
- Bejelentések, hibajegyek kezelése és továbbítása
- Kapcsolattartás a karbantartó csapatokkal, alvállalkozókkal
December 02. -
Irodai munkatárs
1106 Budapest, Jászberényi út 24-36.Nettó 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Adminisztratív és ügyintézői feladatok ellátása • Kapcsolattartás partnerekkel és a cég hivatalos képviseleteivel • Dokumentumok kezelése, adatbevitel...
November 26. -
Adminisztrátor
1027 Budapest, Margit Körút 44.
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi adminisztratív feladatainak szakszerű és precíz ellátása (beérkező és kimenő posta kezelése, iratkezelés, fénymásolás, iktatás, számlázás).
- Jogi dokumentumok és beadványok előkészítése, formázása és rendszerezése a belső protokollok szerint.
November 26. -
Titkárnő/Titkár - Asszisztens – Home office / hibrid
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokRugalmas munkavégzésre keresünk titkár/titkárnő–asszisztens kollégát, aki háttérből, elsősorban online kapcsolattartással támogatja felettese munkáját....
November 16.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!