-
Pénzügyi és adminisztratív koordinátor
Hibrid • Budapest, Budapest
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Pénzügy és kontrolling támogatása:
- Bankkivonatok, szállítói és vevői számlák érkeztetése, feldolgozása, kontírozása és SAP-ban történő rögzítése, valamint utalási és adózási feladatok kezelése
- Könyveléshez szükséges anyagok előkészítése és könyvvizsgálat támogatása eseti jelleggel
November 12. -
-
Operatív koordinátor
Budapest, Pest megye, Budapest III. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Projektek teljeskörű koordinálása az előkészítéstől a megvalósításig (pl. gépjárműpark karbantartás, eszközcserék, irodai fejlesztések, költözések)
- A vezetőség támogatása stratégiai és operatív feladatokban, döntés-előkészítés és határidők követése
November 11. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Román középfok • Magyar középfok
Főbb feladatok- A pályaépítési kivitelezési munkák során kapcsolattartás magyar és román nyelven a cég helyszíni építésvezetőjével, projektvezetőjével, illetve a Megbízó helyszíni irányítójával
- Szükséges dokumentációk fordítása
November 11. -
Szakmai-pályázati koordinátor
1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1.
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Megtervezi és kidolgozza a kiemelt programokat érintő szakmai koncepciókat, koordinálja megvalósításukat;
- Közreműködik a kiemelt programokkal összefüggő döntések előkészítésében, valamint a döntések végrehajtásában;
November 07. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Coordinate internal and external medical appointments for clients, working closely with partner hospitals, clinics, and external physicians
- Liaise with internal teams, external consultants, and medical partners to ensure seamless service delivery
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
Főbb feladatokHandles office coordinator tasks Organizes office tasks Writes documents Maintains spreadsheets and enters data into internal office and human resources software Supports payroll administration Manages office petty cash Liaises with office vendors Schedules and plans meetings and appointments...
November 11. -
Senior Facility Coordinator (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Take full responsibility for on-site facility operations, including maintenance, inspections, and compliance with building and safety standards.
- Manage service providers and contractors — ensuring quality, certifications, and cost control.
November 12. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Be the first point of contact in our brand-new office entrance at “HanSafran," creating a welcoming atmosphere for our visitors, business partners and employees.
- Keep communication flowing by managing and directing calls, emails and correspondence with ease and professionalism.
November 12. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokServe as the first point of contact for visitors, employees, service providers, and suppliers, ensuring a professional and welcoming office environment....
November 10. -
Beruházási és beszerzési koordinátor
4030, Debrecen, Fokos utca 12
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokBeszerzések előkészítése lefolytatása Hozzá köthető adminisztrációs feladatok ellátása Beruházások előkészítése, nyomon követése Hozzá tartozó adminisztrációs feladatok ellátása Szükséges riportok, prezentációk elkészítése A beszerzésben és beruházásban részt vevő partnerekkel folyamatos...
November 27. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the team, management and key client in different projects
- Provide support to the Personal Assistant of key client, with occasional 24/7 availability
- Property Management: liaise with staff, suppliers and third parties
- Organize office operations and procedures, manage databases
November 25. -
Páciens koordinátor
4025, Debrecen, Bajcsy-Zsilinszky utca 34. földszint
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokPáciensek fogadása, koordinálása Ügyféligények feldolgozása telefonon, e-mailben Adminisztrációs és szervezési feladatok Orvos és asszisztens kollégák munkájának támogatása Kapcsolattartás partnerekkel...
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Procure to pay p p coordinator állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!