-
B2B Külkereskedelmi munkatárs
1157 Budapest, Késmárk utca 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a belföldi és külföldi (Európa, Ázsia, USA) beszállítókkal
- Készletgazdálkodás
- Megrendelések elkészítése és kezelése
- Kapcsolattartás a gyártással, logisztikával és a raktárokkal
- Vevői rendelések feldolgozása, visszaigazolása, szállítólevél-készítés, számlázás
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Kereskedelmi asszisztens
Hibrid • 1119 Budapest, Fehérvári út 79.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Mert a Key Account Manager munkájának támogatásával részese leszel egy folyamatosan fejlődő és bővülő vállalat életének.
- Precizitásodnak köszönhetően könnyen elvégzed az adminisztrációs feladatokat (a számlák feldolgozását, ellenőrzését) és hasznos tagja leszel az értékesítési csapatnak.
November 12. -
-
Kereskedelmi koordinátor
6724 Szeged, Trafó köz 3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Viszonteladói kapcsolattartás: Folyamatosan és hatékonyan kommunikálsz partnereinkkel, biztosítva az elégedettségüket és a gördülékeny együttműködést.
- Szállítmányok szervezése: Megtervezed és koordinálod a fuvarokat, hogy a szállítmányok mindig időben és pontosan érkezzenek meg.
December 02. -
-
Kereskedelmi asszisztens
2220 Vecsés, Széchenyi utca 90.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokkapcsolattartás a beszállítókkal kapcsolattartás a vámügynökségekkel, vámoltatás fuvarszervezés viszonteladókkal történő kommunikáció reklamációkezelés számlázás, bevételezés szerződések előkészítése értékesítési csapat teljes körű adminisztratív támogatása kimutatások készítése...
November 11. -
Irodai export- import ügyintéző
Budapest, XVIII. kerület
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Manifesztek és egyéb légügyi dokumentumok készítése
- Veszélyes küldemények repülésbiztonsági ellenőrzése
- Élő állatok repülésbiztonsági ellenőrzése
- Légijárművekkel kapcsolatos egyéb dokumentációk - Word, Excel kimutatások vezetése és készítése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal
- Pontos adatrögzítés
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
Reporting Specialist – Sales Support
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Értékesítési és vásárlói adatok rendszerezése, tisztítása és elemzése
- Riportok és dashboardok készítése, adatelemzési modellek tervezése és kialakítása (Power BI)
- Trendek és vásárlói viselkedésminták és üzleti lehetőségek azonosítása, döntés-előkészítő anyagok készítése
November 11. -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- EKÁER elektronikus ügyintézés
- Behajtási engedély elektronikus ügyintézés
- Termék árképzési excel táblázatok követése, aktualizálása
- Forgalmi kimutatások készítése
- Banki ügyintézés
- Postai ügyintézés
- Konkurencia árfigyelés
- Számla bevételezés, áruforgalom rögzítés
November 07. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Ügyféladatok kezelése, szerződések előkészítése, hiánypótlások intézése • Időpont-egyeztetések, telefonos és online kommunikáció ügyfelekkel • Értékesítési folyamatok támogatása, új érdeklődők megkeresése • Banki és vállalati rendszerek (Banki rendszerek, Excel, Word stb.) kezelése • Negyedéves...
December 03. -
Sales Team Assistant Southern & Western Europe (m/w/x)
Hibrid • Hamburg
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Preparation of monthly sales reports and updating and maintenance of customer product databases, customer-related data, and customer price lists
- Processing of all incoming new product information sheets and advertising brochures from customers
December 05. -
Sales Support Specialist - 12 months FTC
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Enge Zusammenarbeit mit den Vertriebs- und Preisgestaltungsteams, um reibungslose Abläufe zu gewährleisten.
- Erstellung genauer und zeitgerechter Kundenangebote.
- Sicherstellung, dass alle Angebote den Unternehmensstandards und Kundenanforderungen entsprechen.
November 20. -
Commercial & Office Manager (f/m/d)
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Dán középfok
Főbb feladatok- Processing and issuing purchase orders and tracking their delivery
- Collection of supporting documents for payments to suppliers
- Support offer preparation, order tracking, and invoice handling
- Office management and administrative routines, ensuring smooth daily operations
November 17.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!