-
Szakmai igazgató
Budapest
-
Céges autó • Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Költségtervek jóváhagyása, takarítási és egyéb szolgáltatási tervek kidolgozása megrendelői igények szerint.
- Költséghatékonysági elemzések készítése, folyamatos optimalizálás.
- Versenytárgyalásokon való részvétel, alvállalkozók versenyeztetése.
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Főigazgatósági munkatárs
1067 Budapest, Eötvös utca 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAz álláshelyen ellátandó feladatok: -feladatait az Állambiztonsági Szolgálatok Történeti Levéltára főigazgatójának és főigazgató-helyettesének iránymutatása alapján, a titkárságvezető közvetlen alárendeltségében látja el. - közreműködik a főigazgató, a főigazgató-helyettes és a titkárságvezető...
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
Kereskedelmi és Üzletkötői Asszisztens
6800 Hódmezővásárhely, Szántó Kovács János utca 160.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Az értékesítési csapat napi munkájának támogatása. - Új ügyfelek felkutatása, első kapcsolatfelvétel,ügyfélbázis frissítése - Ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mailben és telefonon. - Kiállítások szervezésében és lebonyolításában való aktív részvétel - Marketing csapatunk támogatása ,promóciós...
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
Államháztartási könyvelő
Budapest, IV. kerület
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok• Könyvelési feladatok ASP, SAP, Forrás, Ecostat rendszerekben, • IKJ, IMJ , Éves beszámolók készítése, • ÁFA bevallások készítése • Költségvetések készítése...
November 25.• Előre sorolva 16 órája -
-
Irodavezető
Hibrid • 1089 Budapest, Bláthy Ottó utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Digitális és papíralapú dokumentumok rendszerezése, nyilvántartása.
- Üzleti levelezések kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás.
- Beszerzések intézése (irodaszerek, technikai eszközök).
- Az iroda általános rendjének és működésének biztosítása.
December 01.• Előre sorolva tegnap 00:11 -
Adminisztrációs munkatárs
1126 Budapest, Istenhegyi út 18.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, dokumentumok szkennelése, fénymásolása, rendezése, iktatása,
- Poszeidon rendszerben történő iratkezelés,
- Szakterület napi munkájának adminisztratív támogatása,
- Dokumentumok szervezeti folyamatának, határidejének nyomonkövetése,
- Adatbázisok kezelése, nyomon követese,
November 25.• Előre sorolva 16 órája -
-
Recepciós-irodai asszisztens (azonnali kezdéssel)
1117 Budapest, Budafoki út 91-93.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az iroda mindennapi munkájának hatékony támogatása,
- az ügyvezető, a kollégák és az irodavezető munkájának támogatása,
- a kimenő és beérkező csomagok, levélpostai küldemények kezelése, iktatása,
- telefonhívások, e-mailek fogadása, továbbítása, illetve szükség szerinti utókövetése,
November 19.• Előre sorolva 16 órája -
-
Szakképzési szakreferens (tankönyvengedélyezés)
1089 Budapest, Kálvária tér 7.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokFigyelemmel kíséri a tankönyvengedélyezési eljárás folyamatát (kérelmek átnézése, szakértők kijelölése, szerződése készítése, teljesítésigazolások készítése, értékelések átnézése, szakértői vélemény készítése, javíttatási folyamat segítése)....
November 19.• Előre sorolva 16 órája -
-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Szorosan együttműködsz a vezetőkkel, kollégákkal és más csapatokkal
- Kapcsolatokat építesz ki a csapatok között
- Támogatod a vezetők adminisztratív folyamatait
- Segíted a projektek és kezdeményezéseket, ezek sikeres végrehajtását, akár részlegeken átívelően
December 01.• Előre sorolva 16 órája -
-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19.• Előre sorolva 16 órája -
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva 16 órája -
-
Irodavezető
1095 Budapest, Soroksári út 164.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az irodavezető munkájának támogatása a napi operatív és adminisztratív feladatokban
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel és a vállalat belső munkatársaival
- A jogi ügyek koordinációja, kapcsolattartás a jogi tanácsadókkal és csapatokkal
November 13.• Előre sorolva 16 órája -
-
Adminisztrátor és ügyfélszolgálati munkatárs
Mechanikai Művek - Törökbálint, 2045
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Beérkező telefonhívások és megrendelések kezelése
- Adatrögzítés, szállítólevelek és fuvarok adminisztrációja
- Fuvarszervezési feladatok támogatása
- Járatlapok megírása, visszaszedése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a sofőrökkel és megrendelőkkel
November 11.• Előre sorolva december 5. -
Értékesítési és ügyfélkapcsolati specialista
2120 Dunakeszi, Pallag utca 30.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- telefonos és e-mailes kommunikáció a beérkezett megkeresések nyomon követésére
- az érdeklődők részletes és megfelelő informálása a termékeinkről
- az egyes megkeresések státuszának rögzítése elektronikus platformon
- rendelések felvétele és vállalatirányítási rendszerben való rögzítése
November 22.• Előre sorolva december 4. -
-
Felsővezetői asszisztens
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyvezető napi munkájának ügyviteli és adminisztratív támogatása;
- Dokumentumok előkészítése, nyilvántartása és rendszerezése;
- Pénztárosi és adminisztratív feladatok - bejövő számlák iktatása és rögzítése, költségelése;
November 19.• Előre sorolva 16 órája -
-
Adminisztrációs munkatárs
8154 Polgárdi, Somlyói út 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Hulladékgazdálkodási bizonylatok rögzítése, kezelése
- Beérkező és kimenő áruk adatrögzítése nyilvántartó programban
- Készlet kezelés
- Adminisztratív támogatás a hulladékgazdálkodási folyamatokhoz
- Adatrögzítés ,ügyfélkezelés
- Kasszakezelés, ügyfelek udvarias kiszolgálása, nap végi elszámolás
November 25.• Előre sorolva 16 órája -
Szakmai titkár
Budapest
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyugdíjpénztár • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- részt vesz a főigazgatóság tevékenységi körébe tartozó szakmai anyagok kidolgozásában, véleményezésében
- részt vesz a munkacsoportok, bizottságok munkájában, ahol a főigazgatóság álláspontját képviseli
November 21.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Back office munkatárs
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Nettó eszközérték számítása és egyeztetése letétkezelővel
- Tranzakciók ellenőrzése, nyilvántartó rendszerben történő rögzítése, továbbítása letétkezelő és könyvelő felé
- Jelentés, adatszolgáltatás elkészítése és beküldése (pl. MNB-nek)
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
Titkársági asszisztens (Határozott idő)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodai adminisztrátor
3200 Gyöngyös, Vasöntő utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és irodaszervezési feladatok Irodai adminisztráció teljes körű ellátása, nyilvántartások kezelése (adatbázisok, eszközök, szerződések) Új munkatársak beléptetéséhez, kiléptetéséhez kapcsolódó adminisztráció Jelenléti ívek, munkaidő nyilvántartása Szabadság- és túlóra-nyilvántartások...
November 13.• Előre sorolva 16 órája
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Területi üzemeltetési koordinátor állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!