-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a hallgatók (személyes, tanulmányi és pénzügyi) adatainak kezelése, hallgatói ügyfelek kiszolgálása
- a NEPTUN tanulmányi rendszer és a POSZEIDON ügyviteli (iktató és irattári) rendszer kezelése
November 11. -
-
Hallgatói koordinátor – tanulmányi ügyintéző
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/C.
-
Mobiltelefon • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAz Informatikai Kar angol nyelvű képzéseiben részt vevő külföldi hallgatók adminisztratív támogatása, segítése, kapcsolattartás (hallgatókkal, programkoordinátorral, mentorokkal), a munkakörhöz tartozó statisztikák, adatszolgáltatások és beszámolók összeállítása, nemzetközi hallgatók tanulmányi...
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
Szervezési referens
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szervezési folyamatok koordinálása (leszervezés, felszervezés, átszervezés)
- Szolgáltatást támogató információs rendszer működtetésében való feladatok elvégzése és a rendszer fejlesztésében való részvétel
- Toborzás támogatása, jelentkezők előszűrése és felvételi beszélgetések lebonyolítása
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Gazdasági referens
Budapest
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kivitelezés alatt álló projektek cash-flow tervének összeállítását, havi aktulizálását és folyamatos fejlesztését
- A lakóprojektek bevételeiről heti riportálását
- Projektek üzleti terveinek összeállítását és havi aktualizálását
- Projektfinanszírozást
November 26.• Előre sorolva december 2. -
-
Iratkezelési referens
1033 Budapest, Hajógyár utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az ügyiratok adminisztratív előkészítése;
- aktívan részt veszel az ügyiratok ügymenet szerinti kezelésében, ellenőrzésében és az aláíratás lebonyolításában;
- kezeled a központi email címre beérkező leveleket, valamint a központi telefonszámot;
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Közbeszerzési referens
Hibrid • 1107 Budapest, Száva utca 3.
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokközbeszerzési eljárások és a központosított közbeszerzés körébe tartozó (DKÜ, NKOH, KEF) közbeszerzési eljárások vonatkozó jogszabályokban és belső szabályzatokban foglaltak szerinti, teljes körű előkészítése, lefolytatása, közbeszerzési dokumentáció elkészítése...
December 01. -
-
Titkársági referens
1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.Br. 400e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Főtitkári Titkárság feladatkörébe tartozó ügyviteli feladatok ellátása. Főbb feladatok: Főtitkári Titkárságra felterjesztett iratok ügyviteli kezelése, az iratok továbbítása, iktatása, a kimenő iratforgalom bonyolítása, a Hivatali kapu és az elektronikus kapcsolattartásra megadott elektronikus...
November 14. -
Eljárásrendi referens
1095 Budapest, Soroksári út 34.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Helyettes Államtitkárság által kezelt operatív programok végrehajtásához kapcsolódó belső eljárásrendek, szabályzatok, módszertanok, útmutatók és sablonok kidolgozásában való részvétel, valamint szakmai támogatás biztosítása a munkatársak részére....
November 28. -
-
Módszertani referens
1095 Budapest, Soroksári út 34.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokSzakmai támogatás nyújtása a Helyettes Államtitkárság munkatársai részére a felmerülő eljárásrendi, szakmai kérdésekkel és elszámolhatósággal kapcsolatos problémák megoldásában....
November 28. -
-
Intézménytámogatási referens
1095 Budapest, Soroksári út 34.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz Európai Uniós Fejlesztések Végrehajtásáért Felelős Helyettes Államtitkársághoz tartozó KÖFOP és DIMOP Plusz projektek tekintetében figyelemmel kíséri az egyes projektek megvalósítását, adatszolgáltatások, szakmai projekt egyeztetések segítségével....
November 28. -
-
Házkezelő referens
Budapest, VIII. kerület
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- üzemeltetési-, gyorsszolgálati feladatok megrendelését, bonyolításának felügyeletét, számlák teljesítésigazolását végzi
- árajánlatokat, megrendelőket, előterjesztéseket, árverést készít elő és bonyolít le
- beszerzési dokumentációt állít össze
November 27. -
-
Tanulmányi ügyintéző
1083 Budapest, Korányi Sándor utca 2.
-
Cafeteria • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton
- a klinika oktatási tevékenységének adminisztratív szervezése
- NEPTUN, MOODLE rendszerek kezelése
- Poszeidon iktatórendszer használata
November 24. -
-
Tudományszervező (ügyvivő szakértő)
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/C.
-
Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- vonatkozó jogszabályok ismerete, nyomon követése
- doktoranduszok és doktorjelöltek tanulmányainak adminisztrálása a NEPTUN rendszerben (magyar és angol nyelvű ügyintézés)
- a Doktori Iskola Tanácsa és az Informatika Doktori Tanács, Kari Habilitációs Bizottság üléseinek teljes körű adminisztrációja
December 01.• Előre sorolva 11 órája -
-
Pályázatíró/ Fejlesztési tanácsadó (Pécs)
7626 Pécs, Király utca 66.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- pályázati tanácsadás, fejlesztési tanácsadás
- pályázati elszámolások készítése, kifizetési kérelmek összeállítása
- helyszíni ellenőrzésen való részvétel
- monitoring jelentések készítése
- kapcsolattartás a projekt megvalósító szervezetekkel
- kapcsolattartás a pályázati Közreműködő Szervezettel
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Tanácsadó
1054 Budapest, Báthory utca 3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokPályázatfigyelés, jogosultsági vizsgálatok, tartalmi értékelési szempontoknak való megfelelés vizsgálata, pályázati felhívások összefoglalóinak készítése, jogszabályi változások nyomorkövetése, Magyar Közlöny figyelése, EPTK figyelés....
November 13.• Előre sorolva 11 órája -
-
Doktori Képzési Adminisztrációs Ügyintéző
1034 Budapest, Bécsi út 120.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok· Az Egyetemi Doktori és Habilitációs Iroda (EDHI) irodavezető munkavégzésének közvetlen és operatív támogatása. · Az EDHI hatáskörébe tartozó feladatok koordinálásában és lebonyolításában való közreműködés. · Az EDHI ügyviteli és adminisztratív feladatainak ellátása, beleértve a NEPTUN Egységes...
November 21. -
-
Adminisztrációs munkatárs
1126 Budapest, Istenhegyi út 18.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, dokumentumok szkennelése, fénymásolása, rendezése, iktatása,
- Poszeidon rendszerben történő iratkezelés,
- Szakterület napi munkájának adminisztratív támogatása,
- Dokumentumok szervezeti folyamatának, határidejének nyomonkövetése,
- Adatbázisok kezelése, nyomon követese,
November 25.• Előre sorolva 11 órája -
-
Hitelezéstámogatási gyakornok
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Banki rendszerekben a finanszírozási tevékenységhez kapcsolódó feladatok ellátása
- Ügyfelek adósminősítéséhez és pénzügyi elemzéséhez adatrögzítés
- Adatgyűjtés webes forrásokból az ügyfelek pénzügyi elemzéséhez
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:11 -
Irattározási gyakornok
1051 Budapest, Nádor utca 31.
- Szakmai gyakorlat • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- papír alapú dokumentumok átmozgatása iktatórendszerből megjelölt elektronikus mappákba
- a Bank 1994 és 2014 között kötött – a Click&Flow Szertár rendszerben fel nem dolgozott mintegy 14.000 – szerződések adatainak kikeresése, rögzítése
- a dokumentum irattári tételbe sorolása, őrzési idő rögzítése
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
Senior NEPTUN pénzügyi ügyintéző
Hibrid • 1092 Budapest, Kálvin tér 7.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A hallgatók pénzügyeivel kapcsolatos feladatok ellátása a NEPTUN Tanulmányi Rendszerben
- Ösztöndíj utalások kezelése
- Hallgatói számlák készítése (önköltség, kollégiumi díj stb.)
- Diákhitel utalások feldolgozása
- Pénzügyi ki- és befizetési tételek kiírása
December 03. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Tanulmányi referens állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!