-
Irodavezető asszisztens
1122 BudapestNettó 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A cég napi munkájának támogatása, személyi asszisztencia biztosítása a tervező- és szervízmérnökök, pénzügy (~10 fő) részére (telefonhívások kezelése, levelezések lebonyolítása, utazások megszervezése),
- A napi adminisztratív feladatok ellátása
November 07. -
Front office manager munkatárs (Főrecepciós)
4200, Hajdúszoboszló
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokA recepciós kollégák irányítása, feladatok szervezése A recepciós kollégák, illetve saját beosztásának kezelése, szervezése Felügyeli és koordinálja csapatának tagjait A szálloda könyvelési osztályának szükséges havi kimutatások, jelenléti ívek időben történő megküldése A szálloda...
December 02. -
Office Manager (f/m/x)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Oversee the day-to-day operations of the office, keeping the office environment organized, well-stocked, and set up for productive, enjoyable work.
- Manage relationships and contracts with vendors and service providers (cleaning, maintenance etc.), tracking invoices and budgets with Finance.
December 02. -
Office Manager (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Taking on administrative and organizational tasks
- Assistance with internal/external corporate communications e.g. content development, creation and implementation for various channels
- Support in the creation of texts and editing of images and graphics
November 25. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Support the team, management and key client in different projects
- Provide support to the Personal Assistant of key client, with occasional 24/7 availability
- Property Management: liaise with staff, suppliers and third parties
- Organize office operations and procedures, manage databases
November 25. -
Irodavezető, ügyfélszolgálatos
1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 2.Br. 500e - 550e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Linux • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokKapcsolattartás a bérlőinkkel és partnereinkkel, számlázás, kintlevőségkezelés. Az ingatlanokban szükséges karbantartások és felújítások megszervezése (árajánlatok bekérése, alapanyagok beszerzése, kapcsolattartás szakemberekkel). Az elérhető ingatlanok meghirdetése, bemutatása az érdeklődőknek....
November 19. -
-
Irodavezető
Budapest, XI. kerület
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének felügyelete és hatékony szervezése.
- A kollégák támogatása adminisztratív feladatokban, időpont-egyeztetésben és dokumentumkezelésben.
November 13. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14. -
Irodavezető
Országos lefedettség
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokMenedzseli a könyvelőiroda mindennapjait Nyomonköveti a jól működő folyamatokat Emlékezteti a kollégákat kötelezettségeikre vagy elmaradásaikra Átlátja a működést, támogatja a kollégákat Kezeli az innovatív ötletek bevezetését a csapatban Biztosítja az ügyfelek igényeinek teljesítését rugalmasan és...
November 10. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Support European and German business leaders with a wide range of administrative and organizational tasks, including email management, appointment scheduling, and tracking pending items
- Handle end-to-end travel arrangements, including flights, hotels, and credit card claims
November 17. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása Excel táblázatba
- Kimenő számlák készítése
- Rendelések leadása
- Termelési lapok összeírása
- Egyéb adminisztratív feladatok, telefonok
November 06.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Front office manager munkatárs főrecepciós állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!