Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, 1-3 év tapasztalattal

24 db találat
Szűrés
  • Budapesttől 15 perc autóútra lévő szadai ipari parkban lévő fogaskerékgyártó üzemünkbe keresünk tapasztalattal rendelkező műszaki/gyártás előkészítő kollégát. Feladatok: Ajánlatírás; Gyártáshoz szükséges technológiai lapok megírása alapanyagok, szerszámok, gyártáshoz szükséges es...
    ápr. 16.
  • Kereskedelmi-project menedzser

    2233 Ecser, Rákóczi utca 58-62.
    - árajánlatok készítése - megrendelések összeállítása, kezelése - projectek nyomonkövetése - kapcsolattartás a társosztályokkal - nyilvántartások készítése - elszámolások készítése
    ápr. 15.
  • pénztár; kifizetések kezelése, programban történő rögzítése adminisztráció, adatszolgáltatások teljeskörű ügyintézése, rögzítése excelben engedélyezési folyamatok adminisztrációjának lebonyolítása, nyilvántartások, kimutatások, jelentések, stb. készítése excelben határidők nyomon...
    tegnap 18:00
  • Irodai asszisztens

    1091 Budapest, Üllői út 167.
    Főbb feladatok, munkák: o  munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása
    tegnap 13:40
  • Catering rendezvényeken a cég képviselete. Catering rendezvények árajánlatának készítése, annak megszervezése és teljeskörű lebonyolítása. Kapcsolattartás a catering megrendelőkkel, igényeik-panaszaik kezelése személyesen-telefonon-írásaban. Catering-árumozgató munkájának telje...
    tegnap 10:16
  •   Raktári folyamatok adminisztratív támogatása Nemzetközi kamionok indítása / érkeztetése Fuvarlevelek kezelése Folyamatos kapcsolattartás a raktári műszakvezetőkkel Egyéb adminisztrációk elvégzése raktári környezetben
    ápr. 16.
  • Hirdetési megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs és ügyintézői feladatok teljeskörű ellátása Egyszerűbb szerződések megírása, kezelése Adatrögzítés saját belső rendszerben Nyomtatás, scannelés, iktatás, adminisztratív ügyekben partnerekkel való kapcsolattartás Hirdetések ny...
    ápr. 16.
  • Holokauszt túlélők esetmenedzsereinek/szociális munkásainak támogatása: szakmai dokumentáció és egyéb támogatáshoz szükséges dokumentáció készítése, rendszerezése, kapcsolattartás kliensekkel adminisztratív ügyek kapcsán , csekkek, utalások, számlák előkészítése pénzügyi csoport...
    ápr. 16.
  • Kapcsolattartás bejövő vásárlókkal Számlázási feladatok ellátása Telefonos kapcsolattartás ügyfelekkel Irodai adminisztráció  
    ápr. 16.
  • beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása főleg házi szórakoztató rendszerekkel és háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás szóban és írásban tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek, weboldalról és egyéb fórumokról beérkező konkrét v...
    ápr. 15.
  • Értékesítéssel, pályázati projektekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése IDPR (DKÜ), EKR rendszer ismerete, magabiztos használata Projektek előkészítése Közbeszerzési eljárásokhoz szükséges tervek, statisztikák összeállítása, nyilvántartások vezetése Adatszolgáltatás...
    ápr. 15.
  • a menedzsment tevékenység során szükséges dokumentumok elkészítése, előkészítése a projektmenedzser és a pénzügyi vezető számára, az elkészült dokumentumok előterjesztése jóváhagyásra, a szükséges módosítások átvezetése, a dokumentumok javítása, nyilvántartások vezetése, jelentés...
    ápr. 15.
  • Projektekkel kapcsolatos szervezési , kommunikációs, valamint elszámolási feladatok ellátása, határidők felkövetése Emlékeztetők, státuszjelentések, elszámolások, készítése Dokumentáció kezelés Egyéb irodai feladatok ellátása
    ápr. 15.
  • szerződések adatainak kezelése, rögzítése; ügyfél állomány naprakész adminisztrációja, ahhoz tartozó egyeztetések és rendszerszintű ellenőrzések, riportok készítése; alvállalkozók, partnerek, ügyfelek szóbeli (személyes, telefonos) / írásbeli tájékoztatása a munkakörhöz tartozó t...
    ápr. 15.
  • Irodai asszisztens

    1186 Budapest, Közdűlő út 49.
    Általános adminisztrációs feladatok végzése Kapcsolattartás szállítókkal, üzleti partnerekkel Személyi asszisztencia – tárgyalások szervezése, előkészítése Dokumentumok (papír alapú és elektronikus) kezelése, rendszerezése, archiválása Pénzügyi adminisztrációs feladatok végzése (...
    ápr. 14.
  • Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal
    ápr. 14.
  • Bővülő ingatlankezelési üzletágunk támogatásában; Kapcsolattartásban a tulajdonosok képviselőivel, bérlőkkel, beszállítókkal és alvállalkozókkal; Időszakos és ad-hoc riportok készítésében; Beszerzések, vállalkozói szerződések intézésében, számlák kezelésében; Ingatlanok teljes kö...
    ápr. 13.
  • Belföldi fuvarokmányok kezelése Szállítmányozói program kezelése EKAER ügyintézés Áruszállítók munkájának koordinálása, munkájuk ellenőrzése Személyes napi kapcsolattartás az áruszállítókkal, partnerekkel Együttműködés a társosztályokkal és a vezetőséggel Adatrögzítés Munkaidő be...
    ápr. 13.
  • Modern irodai munkakörnyezetbe, folyamatosan bővülő, fiatalos, vidám csapatba várunk asszisztensi pozícióba akár azonnali munkakezdéssel. Feladatkör: adminisztratív irodai feladatok elvégzése, nyilvántartások/ táblázatok kezelése és vezetése vezetők támogatása szerződéskezelés fl...
    ápr. 13.
  • Flotta biztosítási csapatunk a vállalati ügyfeleink gépjárműparkjainak kockázatkezelési és biztosítási kérdéseivel foglalkozik, fontos célunk a hatékony, professzionális, ügyfélközpontú kárügyintézés. Amennyiben van releváns tapasztalatod a gépjármű kárrendezésben, szeretsz probl...
    ápr. 11.
  • Leendő munkatársunk főbb feladatai lesznek: partnereinkkel, ügyfeleinkkel való kapcsolattartás szóban és írásban egyaránt rendelések felvétele, belső termelésirányítási rendszerünkben való rögzítése megrendelések alapján gyártási lap elkészítése, leadása az üzemi részlegnek rende...
    ápr. 11.
  • Gazdasági adminisztrátor

    1016 Budapest, Hegyalja út 7.
    fekvő és járóbeteg ellátáshoz kapcsolódó adminisztratív feladatok, adatelemzés, kimutatások készítése, beosztások, elszámolások készítése és ellenőrzése, egyéb adminisztratív teendők.
    ápr. 09.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim