-
Közbeszerzési munkatárs
1145 Budapest, Pétervárad utca 11-17.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Közreműködés a beszerzési- és közbeszerzési eljárások előkészítésében
- Közreműködés és koordinálás a közbeszerzési eljárások lefolytatásában - ajánlatkérői oldalon (amit külső szakértő folytat le)
- Beszerzési eljárások önálló lefolytatása
November 13.• Előre sorolva 10 órája -
-
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva 10 órája -
-
Back office munkatárs
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Nettó eszközérték számítása és egyeztetése letétkezelővel
- Tranzakciók ellenőrzése, nyilvántartó rendszerben történő rögzítése, továbbítása letétkezelő és könyvelő felé
- Jelentés, adatszolgáltatás elkészítése és beküldése (pl. MNB-nek)
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
IT asszisztens
Hibrid • 1092 Budapest, Kálvin tér 7.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- az Informatikai Osztály mindennapi adminisztratív és szervezési feladatainak támogatása,
- az informatikai beszerzésekhez kapcsolódó adminisztratív ügyintézés és dokumentáció,
- a mobiltelefon-flotta kezelésében való részvétel (nyilvántartás, előfizetések, eszközök adminisztrációja),
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
-
Karrieriroda ügyintéző
1092 Budapest, Kálvin tér 9.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- heti karrierhírlevél összeállítása, rövid cikkek írása;
- social media posztok készítése (szöveg és grafika);
- alumni hírlevél összeállítása;
- kiadványkészítés;
- ösztöndíjpályázatok pontozása, szerződéskötés lebonyolítása;
- kapcsolattartás külső partnerekkel és öregdiákokkal;
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:07 -
-
Operatív asszisztens
1015 Budapest, Várfok utca 3.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Beszállítások és szállítások koordinálása (belföld, EU, EU-n kívül)
- Raktárkészlet nyomon követése, minimumkészletek kezelése
- Gyártási ütemezés támogatása
- Futár- és szállítmánykezelés
- Vámügyintézéshez szükséges dokumentumok összegyűjtése
- Számlák összegyűjtése, előkészítése a könyvelésnek
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Irodai és pénzügyi asszisztens
5000 Szolnok, Kárász utca 4.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok-Napi irodai feladatok kezelése -Bejövő iratok, számlák dokumentálása -Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás -Karbantartások során képződött elektronikus munkalapok rendszerezése és feldolgozása -Karbantartási munkákhoz kapcsolódó árajánlatok rögzítése...
December 01.• Előre sorolva december 4. -
Személyi asszisztens
Ensana Grand Margaret Island - Budapest, Zielinski Szilárd stny., 1007
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokA felsővezetők napi munkájának támogatása, személyi asszisztencia biztosítása (telefonhívások kezelése, a vezető naptárjának ellenőrzése és karbantartása, levelezések bonyolítása, utazások szervezése – repülőjegy foglalás, átszállások kezelése, szállásfoglalás, programszervezés utazások során)...
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Pénzügyi, adminisztrációs munkatárs
8085 Vértesboglár, Kossuth utca 69.Nettó 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-Pénzügyi feladatok ellátása -Napi adminisztratív feladatok ellátása -Ügyfelekkel való kapcsolattartás -Asszisztensi feladatok ellátása -A vendéglátóhely napi életében való aktív részvétele és segítése ...
November 13. -
-
Fogászati recepciós
2120 DunakesziBr. 345e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Páciensek fogadása, időpontfoglalások lebonyolítása, telefonok és e-mailek kezelése
- Páciensek tájékoztatása különböző kezelési lehetőségekről
- Számlák kiállítása, készpénz és terminál kezelése
- Napi adminisztratív teendők ellátása
- Kapcsolattartás a csapattal és partnerekkel
November 24. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Területi üzemeltetési koordinátor állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!