-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal;
- Kimutatások, riportok készítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése;
- A vezető munkájának támogatása.
December 02. -
-
Államháztartási könyvelő
Budapest, IV. kerület
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok• Könyvelési feladatok ASP, SAP, Forrás, Ecostat rendszerekben, • IKJ, IMJ , Éves beszámolók készítése, • ÁFA bevallások készítése • Költségvetések készítése...
November 25.• Előre sorolva 21 órája -
-
Adatcsere munkatárs
Debrecen
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adat és üzenetforgalom kezelése, felügyelete.
- Kereskedőkkel e-mailes és telefonos kapcsolattartás, egyeztetés.
- Reklamációkezelés és panasz ill. hatósági megkeresés esetén kivizsgálás.
- Kapcsolattartás és segítségnyújtás társszervezeteknek.
- Együttműködés az osztály ill. az igazgatóság többi csoportjával.
December 01.• Előre sorolva 21 órája -
-
Raktári adminisztrátor
1117 Budapest, Hunyadi János út 4.Nettó 450e - 490e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Rögzíted a bejövő áruk dokumentációját az SAP rendszerben.
- Elkészíted a szállítási és árukiadási dokumentációkat.
- Aktívan részt veszel a reklamációkezelésben és a leltározási feladatokban.
- Gondoskodsz a raktárkészlet pontos nyilvántartásáról, a raktárkezelő szoftver adatainak pontosságáról.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ki- visszakapcsolás.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező kikapcsolási és visszavonási folyamatok kezelése.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező visszakapcsolási folyamatok kezelése.
- Moratórium kezelése.
November 25.• Előre sorolva 21 órája -
-
Adminisztrátor - Velence
Fejér megye
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki, munkaügyi és szállítási dokumentációk kezelése, ajánlatok bekérése, nyilvántartások vezetése;
- Üzemvezető és helyettese, műszakvezetők munkájának támogatása;
- Számlák, szállítólevelek rendszerezése, rögzítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása;
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bérszámfejtés előkészítése, számfejtés
- TB kifizetőhelyi feladatok ellátása
- Havi/negyedéves bevallások és statisztikai adatszolgáltatások készítése
- Havi kimutatások és belső riportok készítése
- Be-, és kilépő munkatársak teljes körű ügyintézése
November 19.• Előre sorolva 21 órája -
-
Értékesítési asszisztens
1211 Budapest, Weiss Manfréd út 5.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a vállalat értékesítésének támogatása
- a teljes értékesítési folyamat nyomon követése
- árajánlatok készítése előzetes egyeztetések alapján, a megrendelések visszaigazolása
- folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel
- vevői elégedettség növelése
- éves üzleti terv megvalósítása
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Üzemeltetési asszisztens
2351 Alsónémedi, Ócsai út 7.
-
Mobiltelefon • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- forgalmi adatok és a hozzá kapcsolódó bevételek feldolgozása, egyeztetése, ellenőrzése,
- üzemeltetés irányításához és szervezéséhez szükséges adatok szolgáltatása,
- kapcsolattartás töltő- és szervíztechnikus kollégákkal,
- ED-val kapcsolatos ügyintézés,
- leltár feldolgozásban részvétel,
November 06.• Előre sorolva december 4. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az igazgatóság munkájának koordinálása, a vezető napi szintű támogatása,
- költségelszámolások, teljesítésigazolások, SAP igények, számlák feldolgozása,
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségek nyilvántartása, belső szabályzat szerinti ügyintézése,
- hivatalos levelek és feljegyzések előkészítése,
November 06. -
-
Irodavezető
1139 Budapest, Teve utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző adminisztrációs feladatok ellátása
- Bankokkal való kapcsolattartás, pénz befizetések
- Biztosítások intézése
- Céges gépkocsikkal kapcsolatos ügyintézés
- E-termékdíjjal kapcsolatos ügyintézés
November 20.• Előre sorolva december 5. -
-
Energiakereskedelmi adminisztrátor
1117 Budapest, Dombóvári út 25.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A közbeszerzési portálokon az eljárások nyomonkövetése, nyilvántartása, az ajánlatok határidőre történő beadása, eredmények feldolgozása;
- Ajánlatadások adminisztratív támogatása;
- Nyomtatás, szkennelés, iktatás, postázás;
- Szerződések ellenőrzése;
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Titkár / Titkárnő
3272 Visonta, Erőmű út 11.
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Geológiai és hidrológiai osztály adminisztrációs és ügyintézői feladatainak ellátása
- Irodaszer, egyéb anyagok igényének összeállítása, igénylés SAP rendszerben
- Ariba rendszerben igények kezelése
- Az osztály szerződéseinek nyilvántartása és ügyintézése
- Levelek iktatása
- Nyilvántartások vezetése
November 14. -
Kereskedelmi asszisztens
Hibrid • 1119 Budapest, Fehérvári út 79.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Mert a Key Account Manager munkájának támogatásával részese leszel egy folyamatosan fejlődő és bővülő vállalat életének.
- Precizitásodnak köszönhetően könnyen elvégzed az adminisztrációs feladatokat (a számlák feldolgozását, ellenőrzését) és hasznos tagja leszel az értékesítési csapatnak.
November 12. -
-
Alközponti ügyviteli előadó
Pellérd
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Partnerek fogadása, kapcsolattartás
- Kimutatások készítése
- Adás-vételi szerződések kezelés
- Termények elszámolása
- Konstrukciós szerződések kezelése
- Területadatok ellenőrzése
November 06.• Előre sorolva november 30. -
-
Hagyatéki munkatárs
1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Levelezések lebonyolítása külső partnerekkel, beérkező megkeresések megválaszolása, adatrögzítési, adategyeztetési feladatok ellátása.
- Az ügyvédekkel való kapcsolattartás, meghatalmazások elkészítése.
November 25. -
-
Pénzügyi és számviteli ügyintéző
1064 Budapest, Rózsa utca 75-79.
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- számlák tartalmi és formai helyességének ellenőrzése
- számlák SAP programban való könyvelése, kiállítása
- kiskereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó készletek egyeztetése, főkönyvi könyvelése
- szállítói/vevői folyószámla folyamatos egyeztetése, kapcsolattartás a partnerekkel
- bank könyvelése
November 07. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!