-
Tanácsadó
1054 Budapest, Báthory utca 3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokPályázatfigyelés, jogosultsági vizsgálatok, tartalmi értékelési szempontoknak való megfelelés vizsgálata, pályázati felhívások összefoglalóinak készítése, jogszabályi változások nyomorkövetése, Magyar Közlöny figyelése, EPTK figyelés....
November 13.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Hirdetési adminisztrátor
Budapest, I. kerületBr. 630e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- beérkező hirdetési kampányok kezelése,
- megrendelők ellenőrzése, kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
- nyilvántartások vezetése,
- reklámspotok ellenőrzése,
- reklámspotok feltöltése a meghatározott szoftverekkel,
- reklámbetöltési szabályok értelmezése és elsajátítása,
Ma 10:29 -
6724 Szeged, Trafó köz 3.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (1 db) • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Viszonteladói kapcsolattartás: Folyamatosan és hatékonyan kommunikálsz partnereinkkel, biztosítva az elégedettségüket és a gördülékeny együttműködést.
- Szállítmányok szervezése: Megtervezed és koordinálod a fuvarokat, hogy a szállítmányok mindig időben és pontosan érkezzenek meg.
Ma 13:23 -
-
Részmunkaidős Irodai adminisztrátor
1106 Budapest, Fehér út 1.Br. 350e Ft havi bér
-
Étkezési jegy • Egészségpénztár • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Versenyeztetési eljárások előkészítésében és lebonyolításában való közreműködés
- Beruházások adminisztratív nyomon követése, dokumentációk kezelése
- A közbeszerzési vezető és a Jogtanácsos napi munkájának adminisztratív támogatása
- Kapcsolattartás partnerekkel, dokumentumok bekérése, rendszerezése
Ma 12:24 -
-
Irodai vezető adminisztrációs munkatárs
2040 Budaörs, Gyár utca 2.Nettó 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció
- szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése
- Számlázás
- Kulcs Soft napi szintű használata
- Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése
- vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése
Ma 12:15 -
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal;
- Kimutatások, riportok készítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése;
- A vezető munkájának támogatása.
Ma 11:09 -
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
November 20.• Előre sorolva 16 órája -
2040 Budaörs, Budapesti út 121.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- web áruházból és telefonon érkező rendelések rögzítése, számlázása - személyes vásárlók kiszolgálása, pénzkezelés - együttműködés a kollégákkal - termékismeret elsajátítása...
Ma 09:30 -
Gazdasági referens
Budapest
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás
- Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kivitelezés alatt álló projektek cash-flow tervének összeállítását, havi aktulizálását és folyamatos fejlesztését
- A lakóprojektek bevételeiről heti riportálását
- Projektek üzleti terveinek összeállítását és havi aktualizálását
- Projektfinanszírozást
November 26.• Előre sorolva 16 órája -
-
Támogató szolgálat adminisztrátor (Göd)
H-2132, Göd, Munkácsy Mihály. u. 2.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Gondviselés Háza - Fogyatékos Emberek Otthona (2131 Göd, Munkácsy Mihály u. 2.) támogatott lakhatásban élő lakóinak gondozási, szállítási feladatainak adminisztrációja
- A szolgáltatás működtetésével összefüggő feladatok dokumentálása
November 07. -
-
3529 Miskolc, Szentgyörgy út 42 -44.
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimenő átutalásos számlák elkészítése
- Kimenő számlák készpénzes kiegyenlítésének pénztári kezelése
- Szállítói számlák készpénzes kezelése
- Teljes körű pénztárkezelés
Ma 10:04 -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi számlázás és adminisztráció - Kimenő és beérkező e-mailek kezelése - Telefonhívások fogadása, irányítása...
November 06.• Előre sorolva 17 órája -
Adminisztrátor
3529 Miskolc, Ifjúság útja 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Nyilvántartásokat vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe foglalása;
- Heti és a havi jelentések, kimutatások összeállítása, táblázatkezelés;
- Kapcsolattartás a cég dolgozóival, belső egységekkel, a külső szervezetekkel és a jelöltekkel;
- Irodaszer rendelése;
November 14.• Előre sorolva 17 órája -
Üzemeltetési asszisztens
2351 Alsónémedi, Ócsai út 7.
-
Mobiltelefon • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- forgalmi adatok és a hozzá kapcsolódó bevételek feldolgozása, egyeztetése, ellenőrzése,
- üzemeltetés irányításához és szervezéséhez szükséges adatok szolgáltatása,
- kapcsolattartás töltő- és szervíztechnikus kollégákkal,
- ED-val kapcsolatos ügyintézés,
- leltár feldolgozásban részvétel,
November 06.• Előre sorolva 17 órája -
-
-
Szakmai tréningek • Lakhatási támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Projektekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, projektdokumentációk vezetése és naprakészen tartása
- Vállalkozói szerződések előkészítése, projektek adminisztratív támogatása és utókövetése
- Anyagszámítások, árajánlatok készítése, összefoglalók és költségelszámolások összeállítása
November 26.• Előre sorolva 17 órája -
-
Vezetői asszisztens
1123 Budapest, Alkotás utca 21.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- támogatod a Műszaki igazgató és az Operatív igazgató napi, operatív munkáját,
- naprakészen dokumentálod az egyes projekteket,
- aktívan részt veszel beszerzési eljárások lebonyolításában,
- ajánlatokat hasonlítasz össze, ár tükröket készítesz,
- szerződéseket kezelsz és készítesz elő,
November 07.• Előre sorolva 17 órája -
-
Műszaki és ingatlangazdálkodási asszisztens
6721 Szeged, Szent István tér 16.Br. 500e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A műszaki vezető és az ingatlangazdálkodó napi munkájának támogatása
- Adminisztratív feladatok ellátása, dokumentációk és jelentések készítése, nyilvántartása, archiválása
- Operatív e-mailek és telefonok kezelése
- Érdemi műszaki és ingatlangazdálkodási ügyintézés a szakterületek vezetőinek irányításával
November 17. -
Értékesítési asszisztens
Távmunka / RemoteBr. 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonos kapcsolatfelvétel vállalatokkal és önkormányzatokkal – gyakran közvetlenül döntéshozókkal, HR-vezetőkkel vagy polgármesterekkel egyeztetsz
- Stratégiai megbeszélések tervezése – több értékesítő naptárát egyezteted, útvonalakat tervezel
November 11. -
Irodavezető asszisztens
Budapest, III. kerület
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen
- iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése
- havi leltározás teljes körű lebonyolítása
- házipénztár kezelés
- adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása
- áru- és irodaszer rendelés
- CRM rendszer napiszintű használata
November 07.• Előre sorolva 17 órája -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az igazgatóság munkájának koordinálása, a vezető napi szintű támogatása,
- költségelszámolások, teljesítésigazolások, SAP igények, számlák feldolgozása,
- vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségek nyilvántartása, belső szabályzat szerinti ügyintézése,
- hivatalos levelek és feljegyzések előkészítése,
November 06. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!