-
Ügyvezető asszisztens / sales koordinátor
7621 Pécs, Mátyás király utca
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Értékesítési folyamatok adminisztratív és operatív támogatása
- Online értékesítési csatornák figyelése, anyagfeltöltések és jelentkezések koordinálása
- Kapcsolatépítés közösségi platformokon (elsősorban LinkedIn)
- Külső fejlesztői/szakértői kapcsolatok kezelése és támogatása
November 13.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Működés támogató munkatárs
Százhalombatta
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Poliol Termékfejlesztés és Műszaki Szerviz szervezet adminisztrációs és beszerzési támogatása
- Napi adminisztráció: dokumentumkezelés, postázás, számlák és HR ügyintézés
- Beléptetés, kiléptetés, felszerelések és eszközök kezelése
- Orvosi alkalmassági vizsgálatok koordinálása, nyilvántartások vezetése
November 10.• Előre sorolva december 5. -
-
French Speaking Procurement Administrator
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Providing prompt system support and guidance to employees across the globe on how to use our different procurement tools and systems
- Approval and vetting of orders (shopping carts) placed on our internal procurement system (SRM)
- Timely creation of Purchase Orders in SAP
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Sales assistant
Hibrid • Váci Greens Irodapark - Budapest, Váci út 117-133, 1138
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Az értékesítési csapat és a Key Account Managerek operatív és adminisztratív támogatása
- Értékesítési prezentációk, riportok, ajánlatok előkészítése
- Terméklisták, szerződések, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, archiválása
- Adatrögzítés és ügyféladatok frissítése belső rendszerekben
November 18.• Előre sorolva december 1.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!