Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai ügyintéző állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
1042 db találat
Szűrés
-
Kapcsolattartás a partnerekkel és vevőkkel Adatrögzítés Szervízügyintézés Számlázástegnap 10:55
-
-Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátásaápr. 23.
-
Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)ápr. 23.
-
Kiemelten a megrendelt termékek összeszedése, csomagolása, majd szállító partnereinknek átadása a fő feladat! Beérkező rendelések feldolgozása Kapcsolattartás a megrendelőkkel, beszállítókkal Számlák, szállítólevelek kiállítása Garanciális ügyintézés Beszerzéssel kapcsolatos fela...ápr. 22.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelápr. 22.
-
Álatlános irodai és pénzügyi feladatok ellátása, kimenő-bejövő posta, levelek elektronikus tárolása, iktatása, e-mail-ek kezelése, szkennelés, fénymásolás, szerződések elkészítése, rendszerezése. Könyvelési anyagok előkészítése, számlázás, házipénztár vezetése. Útvonalengedélyek...ma 00:40
-
általános adminisztrációs feladatok kapcsolattartás a munkatársakkal kimutatások, beszámolók készítésema 00:40
-
Projektlebonyolítás Cégképviselet Szerződés egyeztetések Műszaki és szervezési ügyintézés Irodai adminisztráció Èrtékesítéshez kötődő dokumentáció elvégzése Rendszeres kapcsolattartás meglévő és leendő ügyfelekkel Telefonos ügyintézéstegnap 13:55
-
Általános adminisztráció: Bejövő és kimenő számlák iktatása és feldolgozása, továbbítása a könyvelőnek Egyszerűbb szerződések és egyéb belső szervezeti iratok előkészítése Írásbeli és telefonos kapcsolattartás partnerekkel Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása H...ápr. 20.
-
A kisvállalkozásunk adminisztrációs ügyintézése. Készlet rögzítése, vevőkkel való kapcsolattartás, ajánlatok , rendelések késztése, számlázás, pénztár kezelése, munkavállalókkal kapcsolatos napi ügyintézés. Könyvelés, bérszámfejtés NEM része a feladatnak...tegnap 10:27
-
Recepció-felügyelet, vendégek, illetve ügyfelek fogadása, adminisztrálása, vendégül látása Beérkező hívások fogadása, üzenetek továbbítása Irodai jelenlétekkel, belépőkártyákkal kapcsolatos feladatok ellátása Tárgyalótermek rendben tartása, megbeszélésekre való előkészítése, fogl...tegnap 17:25
-
Adatok riportálása, adatbázisok kezelése és munkaidő riportok készítése, Beosztástervezés és tényleges jelenlét rögzítése, Munkavállalók be- és kiléptetésével összefüggő dokumentációk kezelése, Szabadság, táppénz, adózási dokumentumok begyűjtése, ellenőrzése és leadása, Kapcsolat...tegnap 10:20
-
Bejövő hívások fogadása magyar illetve angol nyelven. Excel táblázatok napi szerkesztése, jelentések készítése. Munkavállalókkal kapcsolatos napi feladatok koordinálása. Irodai munkafeltételek biztosítása, gyártással való folyamatos együttműködés. Eseti ügyintézések önállóan. A...tegnap 14:56
-
Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...ma 13:49
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádma 10:35
-
A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...ma 12:30
-
Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...ápr. 23.
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásápr. 23.
-
Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...ápr. 22.
-
Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.ápr. 23.