-
HR gyakornok/Általános irodai adminisztrátor - biztosítási és kockázatkezelési területen (diákmunka)
BudapestBr. 2 000 Ft/óra bér
-
Szakmai tréningek
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A tanácsadói csapat támogatása a napi működéshez kapcsolódó adminisztratív feladatokban
- Irodai adminisztráció és általános ügyintézés, háttértámogatás a szakmai projektekhez
- Kapcsolattartás partnerekkel, szolgáltatókkal, valamint a belső csapat tagjaival
November 28. -
-
Back Office Vezető
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- A teljes back office terület szakmai és operatív irányítása, tevékenységek irányítása, koordinálása, feladatok rendszerezése és kiadása
- A befektetési alapok adminisztrációjának és nyilvántartásainak felügyelete, beleértve a befektetésekhez kapcsolódó dokumentációt és jelentéseket
November 14.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!