Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Asszisztens állás, munka

193 db találat
Szűrés
  • Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...
    tegnap 09:15
  • Irattárazási feladatok Szortírozás Dokumentumok rendszerezése, szkennelése és digitalizálása Adatrögzítés Fénymásolás Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
    tegnap 12:17
  • - Az Ügyvezető napi munkájának támogatása, a hatékony ügymenet folyamatos biztosítása - Tárgyalások, rendezvények, utazások megszervezése - Információk begyűjtése és azok rendezése - Adatrögzítés Excelben - Szerződések, dokumentumok rendezése, kezelése, szkennelése - Postázással...
    ápr. 18.
  • nyomtatványok kezelése, kiadása gépkocsivezetők részére járati elszámoló anyagok átvétele, ellenőrzése fuvarokmányok nyomon követése, azok feldolgozása együttműködés társ osztályokkal
    ápr. 18.
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    tegnap 14:20
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    tegnap 10:00
  • Jogi és HR feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok; Beszerzési, közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó adminisztráció; Ajánlatkérések, szerződéskötések adminisztrációja; Általános asszisztensi feladatok; Ügyiratkezelési feladatok, dokumentumok bizalmas és precíz kezelése;...
    ápr. 16.
  • Irodai asszisztens

    2092 Budakeszi, Tiefenweg utca
    garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelése
    ápr. 16.
  • Naptár kezelése és a határidők pontos nyomon követesé Tárgyalások megszervezése, érintett felek tájékoztatása Beérkező hívások fogadása Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, adminisztrálása Dokumentumok iktatása Irodaházon kívül felmerülő kisebb ügyintézések, melyhez külö...
    ápr. 16.
  • Ügyvezető teljes körű személyi asszisztenciája; Az Ügyvezető napi és szakmai munkájának támogatása, segítése és az általa meghatározott projektekben való részvétel; Ügyviteli és egyéb adminisztrációs feladatok koordinálása és ellátása; Vezetői értekezletek, találkozók, tárgyaláso...
    ápr. 14.
  • Ami a feladatod lesz:  + Beérkező, új munkák iratainak kezelése  + Dokumentációk nyomtatása  + Teljesítésigazolások készítése  + Egyéb műszaki és működéssel kapcsolatos adminisztrációs és asszisztensi feladatok ellátása  + Ajánlatok, műszaki dokumentációk előkészítése  + Műszaki...
    ápr. 15.
  • a szervezeti egységben dolgozó kollégák munkájának napi szintű, operatív támogatása; ügyiratok kezelése, területek közötti koordinációja; ügyviteli rendszer kezelése, aláíratások intézése, jóváhagyások kérése; beszerzési és szerződéskötési folyamatok menedzselése (adatbekérők kik...
    ápr. 15.
  • értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése havi leltározás teljes körű lebonyolítása házipénztár kezelés adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása áru- és irodaszer rendelés havi zárás cs...
    ápr. 15.
  • Havi zárás pénzügyi és számviteli  támogatása, pénzügyi kimutatások és jelentések készítése  Számlázási folyamatban való részvétel, beérkező tételek feldolgozása, ellenőrzése, számlázó és ügyviteli program kezelése, Banki tranzakciók előkészítése, kintlévőségek figyelemmel kíséré...
    ápr. 14.
  • Adminisztrációs asszisztens

    1164 Budapest, Szabadföld út 79.
    Te fogod a jövőben a jogi és üzemeltetési osztályunkat megosztott munkakörben segíteni a következő feladatokban: - Jogi dokumentumok (pl. Szerződések) formai / stilisztikai ellenőrzése, nyomonkövetése, összegzése, kivonatolása,    előkészítése és módosítása - Jogi/szerződéses nyi...
    ápr. 13.
  • A leendő munkatárs feladata a szervizvezetők munkájának teljeskörű támogatása
    ápr. 14.
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 15.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim