Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Hr specialista állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen

45 db találat
Szűrés
  • HR specialista

    8200 Veszprém, Kistó utca 9.
    Teljeskörű munkaügyi és adminisztratív feladatok ellátás online és offline Munkavállalók be-, illetve kiléptetésének adminisztrációja Személyügyi nyilvántartások vezetése Bérszámfejtés adminisztratív előkészítése TB ellátáshoz szükséges adatok előkészítése Riportok, statisztikák...
    ápr. 19.
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    ápr. 24.
  • HR asszisztens

    2040 Budaörs, liget utca 3.
    munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok elkészítése bérszámfejtés előkészítéséhez kapcsolódó feladatok ellátása személyi anyagok nyilvántartása, naprakész vezetése, változások lekövetése kiküldetési nyomtatványok igénylése kapcsolattartás német és...
    tegnap 16:15
  • HR Generalista munkájának támogatása, segítése; Beléptetéshez és egyéb változásokhoz kapcsolódó dokumentációk kezelése; Jelölt adatbázis kezelése-vezetése, kapcsolattartás a jelöltekkel; Részvétel a toborzási folyamatban; Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe fo...
    ápr. 21.
  • Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Dokumentációk, munkaügyi iratok kezelése, szkennelése, lefűzése Személyügyi anyagok naprakész vezetése, változások lekövetése Törzsadatnyilvántartás vezetése Álláshirdetések koordinálása Havi HR riportok támogatása Rendszeres...
    ápr. 22.
  • Adminisztratív feladatok ellátása HR osztály munkájának segítése
    ápr. 23.
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    ápr. 22.
  • Help desk feladatok ellátása, mint hibajelentések kezelése, hibák rögzítése ticketing rendszerben Emellett frissítened kell vállalati applikációnk tartalmát, hogy mindig naprakészek legyenek. Gyakorlati tapasztalatot szerezhetsz külső és belső adatbázisok kezelésében, miközben jo...
    tegnap 09:25
  • Az alábbi feladatok kapcsán számítunk Rád: Fő feladat a cég működésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása munkaügyi és pénzügyi területen. munkaügyhöz kapcsolódó nyilvántartások vezetésében való közreműködés napi jelentések, munkaidőnyilvántartás, egyéb bizonylatok fe...
    tegnap 11:40
  • In this Student Job, you will work with your team and provide support on administrative tasks related to employee processes and data management. In your new role, you will: Provide administrative support to the local People Services team; Manage employee documentation; Interact...
    ápr. 22.
  • Vezetők munkájának támogatása. Önéletrajzok leválogatása, minősítése, továbbítása. Előszűrések lebonyolítása. Munkatársak kiválasztásában való részvétel, interjúk lebonyolítása Adminisztrációs feladatok ellátása. Meetingek szervezése, azok PPT anyagának összeállítása. Kapcsolatta...
    ápr. 21.
  • Pénzügyi asszisztens

    2092 Budakeszi, Vincellér utca 2.
    szakirányú végzettség (pénzügyi) gyakorlat beszerzésben, könyvelésben vagy HR területen Stabil... .- ft-tól Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Személyi asszisztens; HR adminisztráció... ; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens... school; Personal Assistant; HR Administration; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance...
    tegnap 09:41
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim