Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák felsőfokú nem kell nyelvtudás nyelvtudással

29 db találat
Szűrés
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    tegnap 13:04
  •  Feladataid közé fog tartozni a termékfejlesztéssel kapcsolatos adminisztráció és az értékesítési kampányok támogatása. Rád bízzuk az adatbázisokban való adattisztítást, valamint az ügyfél szerződéses sablonok karbantartását és kezelését. Részt veszel a hírlevelek összeállításban...
    tegnap 16:25
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    tegnap 15:10
  • projektek műszaki előkészítése, a vezető munkatársak projektjeinek adminisztratív támogatása, projektek követése, lezárása, együttműködés a társosztályokkal, kapcsolattartás az építésvezetőkkel, építési naplók vezetése, időterv készítése és annak követése, belső értekezletek, bel...
    tegnap 12:40
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    ápr. 23.
  • Irodai munkatárs

    1117 Budapest, Alíz utca 1.
    Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére:   Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...
    ápr. 23.
  • Beérkező számlák bevételezése Adatrögzítés Pénztárosok elszámoltátása
    ápr. 23.
  • Hirdetési megrendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs és ügyintézői feladatok teljeskörű ellátása Egyszerűbb szerződések megírása, kezelése Adatrögzítés saját belső rendszerben Nyomtatás, scannelés, iktatás, adminisztratív ügyekben partnerekkel való kapcsolattartás Hirdetések ny...
    ápr. 22.
  • Pénzügyi területre keressük leendő munkatársunkat napi 4 órás munkaviszonyba. szerződések, levelek, bejövő számlák és bizonylatok érkeztetése, iktatása bejövő számlák formai és tartalmi ellenőrzése bejövő számlák rögzítése az ügyviteli rendszerbe vevő számlák kiállítása túlóra-...
    ápr. 22.
  • Rába Domínium Ingatlan Kft. győri központjába keresünk TITKÁRSÁGI KISEGÍTŐ / ÜGYINTÉZŐT 4 vagy 6 órás munkaidőben Feladatok: Titkárunk irányítása mellett banki és postai küldemények szállítása Gépjárművek mosatása, szervizeltetése Ingatlanokban mérőórák leolvasása Bérlőkkel való...
    ápr. 22.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    ápr. 22.
  • A Színház és Film Intézet (SZFI) és a fenntartásában lévő Színház- és Filmművészeti Szakgimnázium és Technikum (SZGT) pályázatot hirdet Iskolatitkár, oktatásszervező feladatok elvégzésére FELADATOK: Iskolarendszerű képzések szervezési feladatai (érettségire épülő szakképzések, sz...
    ápr. 22.
  • 4 órás, bejelentett állást keresel? Itt a lehetőség, legyél az EU Management Kft. csapatának tagja! Pályázati projektek előkészítéséhez ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS (IDŐPONTEGYEZTETŐ) kollégát keresünk! Mi lesz a feladatod? kapott címlista alapján hideghívások indítása az érdeklődők...
    ápr. 20.
  • Irodai adminisztrációs rendszer fenntartása: - Vevői és beszállítói szerződések, teljesítésigazolások kezelése - Kimenő és bejövő számlák kezelése - GDPR, FAR adminisztráció kezelése, kapcsolattartás a cég külső GDPR és FAR tanácsadóival - A cég oktatási anyagaihoz kapcsolódó adm...
    ápr. 20.
  • Részt fogsz venni a kimutatások, riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése, a társosztályokkal való kapcsolattartás és a dokumentumok nyomon követese Számítunk rád az ad-hoc jellegű irodai feladatok e...
    ápr. 20.
  • Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...
    ápr. 19.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása ( e-mail rendszer, excel, word) Kapcsolattartás kollégákkal, csoportvezetőkkel Szállítólevelek nyomon követése, iktatása Számlák kezelése, iktatása Ad hoc jellegű problémák megoldása Beszerzések, rendelések intézése Tisztítószer megrendelések el...
    ápr. 19.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim