Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák főiskolai végzettséggel

18 db találat
Szűrés
  • Közbeszerzési eljárások teljes körű, önálló lebonyolítása az előkészítéstől a szerződéskötésig. Az eljárások teljes körű dokumentálása. Részvétel külső tanácsadó által lefolytatásra kerülő közbeszerzési eljárások előkészítésében, koordinálásban. Közbeszerzési eljárásokhoz kapcsol...
    ma 09:49
  • Európai Uniós forrásokból ill. hazai, döntően az NKFI Alapból finanszírozott projektek pénzügyi beszámolójának beadás előtti ellenőrzése (formai és tartalmi). A hatályos támogatási szerződésben meghatározott teljesítési határidő nyomon követése. A pályázatokkal kapcsolatos nyilvá...
    ma 09:49
  • A cégvezető munkájának teljes körű támogatása Beérkező telefonok, levelek, e-mail-ek fogadása, kimenő posta ügyintézése Irodai rendelések, foglalások, beszerzések lebonyolítása Kisebb projektek adminisztratív támogatása Statisztikai adatok bekérése Riportok, kimutatások előkészít...
    tegnap 12:40
  • A következő feladatokba fogsz tudni bekapcsolódni, illetve későbbiekben hosszú távon a következő feladatok végzésére nyílhat lehetőség a ProCons Kft. kecskeméti irodájában és esetenként partnereinél: felmérések, helyszíni konzultációk, folyamatos projektmenedzseri feladatok, jo...
    tegnap 12:15
  • Kereskedelmi asszisztens

    2000 Szentendre, Dobogókői út 4.
    KEY ACCOUNT MANAGER ASSZISZTENS-t keresünk! Egy izgalmas, lendületes és egyedülálló munkakör mely nem korlátozódik egy hagyományos funkcionális területre. Itt nyomonkövetheted a teljes termékciklust! Felelsz majd a termékportfólió beszerzéséért,  az optimális készlet kezelésért,...
    tegnap 00:40
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    ápr. 23.
  • ellenőrzi a fogvatartotti házirend részletes megismerését, betartását, egyéni és csoportos foglalkozásokat tart, speciális csoportok esetén heti programtervet készít, felelős a reintegrációs anyagok kezeléséért, vezetéséért, tárolásáért, kiemelt figyelemmel az iratkezelési és ada...
    ápr. 23.
  • A központi iroda mindennapi működésének biztosítása kiemeltként az irodai nyitása/zárása Vendégek fogadása és a bejövő hívások, emailek kezelése Beérkező telefonhívások fogadása, irányítása Tárgyalófoglalás kezelés, tárgyalótermek ellenőrzése, rendben tartása Postázás, dokumentum...
    ápr. 23.
  • Office manager

    3530 Miskolc, Arany János utca 11-13.
    Organization, management, and supervision of administrative processes in the office; Planning and coordination of employees' work, assigning tasks; Adherence to and enforcement of organizational, administrative, data, and document management rules, as well as other instructions;...
    ápr. 23.
  • Az EU egész területén működő, több európai országban képviselettel rendelkező nemzetközi cég magyarországi központja néhány éves tapasztalattal rendelkező, ambiciózus, angolul tárgyalóképes pénzügyi menedzsert keres Pest megyei (Bp-től 20 km-re fekvő) irodájába. Az új kolléga fel...
    ápr. 23.
  • We’re looking for someone with energy and enthusiasm to join our team. We need an individual with strong attention to detail to manage complex training programs and good people skills to build relationships with our clients. Duties are: map out training plans and schedules, manag...
    ápr. 23.
  • Budapesti ügyvédi iroda angol nyelvtudással, számítógépes és gépírási ismeretekkel, valamint hasonló területen szerzett gyakorlattal rendelkező titkár(nő)t, jogi asszisztenst keres 6-8 órás munkakörben. Feladatok: dokumentumok előkészítés beadványok szerkesztése, elektronikus ben...
    ápr. 22.
  • Irodavezető

    1054 Budapest, Alkotmány utca
    A cég irodájának mindennapi működtetése, Irodai adminisztráció elvégzése Irodai beszerzések intézése Üzemeltetési feladatok ellátása Számlázás, házi pénztár vezetése Munkaügyi adminisztráció kezelése Külföldi kiküldetések szervezése Tárgyalások és irodai események támogatása Kapc...
    ápr. 21.
  • HARPS Hungary ügyfélszolgálati asszisztenseként elsősorban az árajánlatok készítéseért, partnerek kapcsolattartásért, megrendelések és tranzakciók feldolgozásáért lesz felelős. Ez egy határozott idejű (2024. május 1-től október 31-ig), teljes munkaidős munkakör...
    ápr. 16.
  • Leendő kollegánk a most létrehozott új munkakörben a webáruházi üzemeltetés adminisztrációjáért felelős munkatárs lesz. A feladatkörbe tartoznak az okoselektronikai termékeket kínáló magyar és nemzetközi, kis- és nagykereskedelmi értékesítést ellátó webáruházainkkal kapcsolatos...
    ápr. 10.
  • Klinikai kutatásokba történő betegbevonás Informatikai rendszerekbe, betegregiszterekbe történő adatrögzítés Betegekkel, orvosokkal, ápolókkal való kapcsolattartás Betegdokumentáció, biológiai minták kezelése Esetenként utazással járó feladatok
    ápr. 10.
  • Position Type : Full-time job (40 hours/week) Contract : Fixed-term (1 year), with potential for extension or transition to permanent contract based on performance. Working schedule will be up to flight operation day Responsibilities Flight operations and working with passenger...
    ápr. 05.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim