Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, részmunkaidő munkák

33 db találat
Szűrés
  • Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...
    tegnap 12:17
  • Részt fogsz venni a kimutatások, riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése, a társosztályokkal való kapcsolattartás és a dokumentumok nyomon követese Számítunk rád az ad-hoc jellegű irodai feladatok e...
    ma 00:40
  • Te fogod koordinálni az ügyfeleket az irodában Nyomtatványokat osztasz, valamint segédkezel a dokumentáció kitöltésében Időpontokat foglalsz a kliensek részére
    ápr. 18.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    ápr. 18.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    ápr. 18.
  • Recepciós munkatárs

    1072 Budapest, Rákóczi út 44.
    Vendégelégedettség magas szintű biztosítása Vendégek érkeztetése, elutaztatása, ezek adminisztrációja Szobafoglalások, online foglalási rendszerek kezelése Programok, szolgáltatások értékesítése Egyéb a munkakörhöz tartozó szokásos feladatok
    ápr. 18.
  • Környezeti háttér: elsősorban egy ügyfelünk kiszolgálása, akik elektromos jármű töltőállomásokat építenek, ehhez én és pár kollégám tervezzük és konfiguráljuk a MikroTik eszközöket. Helyszíni munkánk nincs, mindent távolról intézünk - néha este is dolgozunk, - és gyakran angolul...
    ápr. 17.
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    ápr. 17.
  • Számítunk a segítségedre az adminisztratív, támogató feladatokban és a dokumentációkezelésben Bekapcsolódsz a projektekbe Rád bízzuk a kimutatások és a meglévő adatbázis karbantartását Részt veszel a beszerzési-értékesítési folyamatokban (beszerzési tervek naprakészen tartása, ke...
    ápr. 16.
  • Recepciós (napi 4 vagy 6 órás)

    1051 Budapest, Hercegprímás utca 18. 2/1
    Ügyfélszolgálati teendők Tanulói befizetések, pénztár kezelés Tanárok munkájának segítése Adminisztrációs feladatok Postázás, banki teendők Megbízóról:Fiatalos, vidám angol nyelviskola vagyunk, 18 éves tapasztalattal és szakmai háttérrel. Sikerünk titka a pozitív látásmód, embe...
    ápr. 16.
  • Budapesti ügyvédi iroda angol nyelvtudással, számítógépes és gépírási ismeretekkel, valamint hasonló területen szerzett gyakorlattal rendelkező titkár(nő)t, jogi asszisztenst keres 6-8 órás munkakörben. Feladatok: dokumentumok előkészítés beadványok szerkesztése, elektronikus ben...
    ápr. 16.
  • A feladataid közé fog tartozni a borítékolás Számítanak segítségedre a beérkező dokumentumok szkennelésében és Excelben történő felvezetésében Az irattározás előkészítésében fogsz segédkezni Minden, ami adminisztráció, az nálad landolhat Egyéb ad-hoc jellegű irodai feladatok ellá...
    ápr. 16.
  • Rába Domínium Ingatlan Kft. győri központjába keresünk TITKÁRSÁGI KISEGÍTŐ / ÜGYINTÉZŐT 4 vagy 6 órás munkaidőben Feladatok: Titkárunk irányítása mellett banki és postai küldemények szállítása Gépjárművek mosatása, szervizeltetése Ingatlanokban mérőórák leolvasása Bérlőkkel való...
    ápr. 16.
  • Minták érkeztetése Adatok rögzítése
    ápr. 16.
  • a vendégek fogadása és irányítása, kapunyitás telefonok fogadása és átirányítása illetékes kollégához, beérkező és kimenő küldemények rendelése, adminisztrálása, postakönyv kezelése, futárszolgálat megrendelése, kollégák munkájának megkönnyítése, nyomtatás, fénymásolás, csomagok...
    ápr. 16.
  • A Potter Bróker Kft. több nemzetközi biztosítási brókerhálózat tagja, melynek köszönhetően a magyarországi vállalati szektor számos külföldi tulajdonú cégének kizárólagos jogkörrel kezeljük a biztosításait. Legfontosabb feladatunk a kapcsolattartás és az érdekegyeztetés az említe...
    ápr. 16.
  • A Színház és Film Intézet (SZFI) és a fenntartásában lévő Színház- és Filmművészeti Szakgimnázium és Technikum (SZGT) pályázatot hirdet Iskolatitkár, oktatásszervező feladatok elvégzésére FELADATOK: Iskolarendszerű képzések szervezési feladatai (érettségire épülő szakképzések, sz...
    ápr. 16.
  • Pénzügyi, munkaügyi nyilvántartások vezetése, kimenő, bejövő számlázás kezelése, kapcsolattartás könyvelővel Kapcsolattartás szállítókkal (IT, irodaszerek, kiadványok, telekommunikáció, stb) beszerzések teljes körű intézése Iroda belső adminisztrációja, nyilvántartások, szerződés...
    ápr. 16.
  • Irodai adminisztrációs rendszer fenntartása: - Vevői és beszállítói szerződések, teljesítésigazolások kezelése - Kimenő és bejövő számlák kezelése - GDPR, FAR adminisztráció kezelése, kapcsolattartás a cég külső GDPR és FAR tanácsadóival - A cég oktatási anyagaihoz kapcsolódó adm...
    ápr. 14.
  • Kliensek fogadása, udvarias tájékoztatása, magas ügyfélelégedettség biztosítása, Bejövő hívások és időpontfoglalások kezelése, naptárak vezetése, Események szervezésében, lebonyolításában való részvétel, Általános pénzügyi feladatok ellátása (számlázás, pénztár kezelése), Külső...
    ápr. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim