Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák Budaörsön, Törökbálinton, Biatorbágyon, Budakesziben, Dunakesziben, Nagytarcsán, Szigetszentmiklóson, Gyálon, Cegléden, Debrecenben, Pécsett, Székesfehérváron, Abán, Gyenesdiáson

37 db találat
Szűrés
  • kiscsoportos angol foglalkozásokat tartani 2 éves kortól  felkészülés az órákra, szemléltetőeszköz készítés tanfolyami órákkal kapcsolatos adminisztráció
    tegnap 10:20
  • Budapesttől 15 perc autóútra lévő szadai ipari parkban lévő fogaskerékgyártó üzemünkbe keresünk tapasztalattal rendelkező műszaki/gyártás előkészítő kollégát. Feladatok: Ajánlatírás; Gyártáshoz szükséges technológiai lapok megírása alapanyagok, szerszámok, gyártáshoz szükséges es...
    tegnap 20:20
  • Irodai asszisztens

    2092 Budakeszi, Tiefenweg utca
    garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelése
    tegnap 15:15
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    tegnap 09:14
  • kvalifikálási dokumentációk szkennelése fájlok előírás szerinti rendszerezése, mentése adatrögzítés egyéb adminisztratív feladatok
    tegnap 16:17
  • Operatív ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Kaszap István utca 6.
    A munkakörbe tartozó lényeges feladatok: Részt vesz a produkciók költségvetésének előkészítésében, felügyeletében és gazdasági ügyeinek intézésében, illetve koordinálásában. Elindítja az alkotói felkéréseket és nyilvántartja az azokra adott válaszokat. Szervezi az előadással kapc...
    tegnap 15:30
  • Fogorvosi rendelőbe keresünk recepciós-asszisztenst. Napi feladatok ellátása: betegkoordináció: időpontok beírása, tájékoztatás, fizetés-számlaírás, rendelővel kapcsolatos napi feladatok ellátása, 
    tegnap 13:40
  • Import beszállítóktól vevői igények alapján mintakérések és árkérések, mintacsomagok intézése, minták árazása, kiválasztott termékek fényképezése, Excel táblákba és saját rendszerünkbe termék fotóinak és adatbázisainak gépre vitele, vevői rendelések összesítése, vevői rendelések...
    ápr. 15.
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 15.
  • Számlák, szállítólevelek elkészítése. Vevői, Szállítói fuvarok szervezése. Visszaigazolások ügyintézése. Bizományosi adminisztráció. Reklamációk adminisztrálása.
    ápr. 15.
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása Szerviz szolgáltatásokhoz kapcsolódó teljes körű adminisztráció kezelése A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás) Szerz...
    ápr. 14.
  • Irodavezető

    8000 Székesfehérvár, Lövölde utca 42.
    Az irodai folyamatok és munkafolyamatok hatékony koordinálása és irányítása Az adminisztratív feladatok, például postakezelés, irodai anyagok rendelése és készletezése Pénzügyi feladatok kezelése: teljesítési igazolások, munkalapok elkészítése, rendszeres és eseti számlázás, szám...
    ápr. 14.
  • - vállalatirányítási rendszer vezetése, kezelése - beérkező számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése - fuvarokmányok szkennelése - nem számlázott tételek nyomon követése, alvállalkozóktól való bekérése - postai levelek összekészítése -...
    ápr. 14.
  • Érdekel a marketing, ami tényleg nem csak játék és mese Láttál már közelről kreatív anyagot, vagy nagyon kíváncsi vagy rá Szeretnél részt venni az elkészítésében, majd magad készítenéd el vagy elő őket Tudsz rendszerben gondolkodni és tervezni (pl. össze tudsz tenni egy excelbe k...
    ápr. 14.
  • - leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás  - kapcsolattartás  a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálása  
    ápr. 14.
  • The duties and responsibilities of this position are service-based and will present new and diverse challenges daily in 40 hours/week. Duties include, but are not limited to: Dealing with incoming/outgoing orders Supporting t branch daily work Dealing with t inside reporting /wee...
    ápr. 13.
  • Webshop adminisztrátor

    2040 Budaörs, Kinizsi utca 18.
    Webshop feltöltése és karbantartása (termékek feltöltése, termék változások adminisztrálása, termékek adatainak frissítése – termékleírás, fotó, stb), módosítása Weboldalhoz kapcsolódó online tartalom kezelése  Beérkező megrendelések feldolgozása és utánkövetése Megrendelt termék...
    ápr. 12.
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása, Adminisztratív feladatok elvégzése (dokumentumok, projekt-dossziék kezelése, lefűzés, rendrakás) Bejövő, kimenő számlák kezelése (számlák kiállítása, számlák postázása, átadás-átvétel, iktatás, ellenőriztetés, aláíratás, másolás) Ba...
    ápr. 12.
  • Értékesítési ösztönzők eredményeinek elszámolása Bónusz- és jutalék elszámolások ellenőrzési feladatainak ellátása Rendszeres fórumok/megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvezése Elemzésekben és prezentáció készítésben való részvétel Kapcsolattartás más területi egységekkel Dokumen...
    ápr. 12.
  • Feladatok: iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése dokumentumok keze...
    ápr. 11.
Álláspályázataim Pályázataim
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim