Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások XIII. kerületben angol nyelvtudással

39 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    ápr. 22.
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    tegnap 12:22
  • Kapcsolattartás  Általános adminisztratív feladatok  Esetenként fordítás és tolmácsolás 
    tegnap 12:16
  • Vendégek koordinálása, segítése Adminisztratív feladatok ellátás
    tegnap 11:05
  • a recepció kiegyensúlyozott működésének biztosítása. Vendégek szívélyes fogadása és segítése bejövő hívások professzionális kezelése bejövő és kimenő posta, számlák kezelése, regisztrációja. Bejövő számlák szkennelése, formai ellenőrzése. Szerződések szkennelése és feltöltése a N...
    tegnap 10:25
  • Gépjármű-finanszírozási dokumentumok tartalmi ellenőrzése, javítása, ezzel kapcsolatos adatrögzítés a saját fejlesztésű vállalati szoftverben Ügyfelek bonitásvizsgálata (magánszemélyek és cégek jövedelmi / pénzügyi adatainak elemzése) Banki folyósítások előkészítése, szoros együt...
    tegnap 10:25
  • Telefonos segítségnyújtással foglalkozó ügyfélszolgálati kollégáink támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven. Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése: külföldön történő egészségügyi ellátás megszervezése...
    tegnap 10:14
  • A fő feladat - az ügyvezető jobb kezeként,- a cégcsoport gazdasági- és operatív működéshez szükséges feladatok koordinációja és adminisztrációja, kapcsolattartás a külső szolgáltató partnerekkel (pl: könyvelés, bérszámfejtés, ügyvéd, IT, iroda üzemeltetés) és office management...
    tegnap 00:35
  • Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...
    ápr. 22.
  • Te fogsz felelni az árajánlatok készítéséért, bekéréséért és értékeléséért Te készíted el a szállítóleveleket és kimenő számlákat Te leszel az első számú kapcsolattartó a partnerekkel, ügyfelekkel és vevőkkel Részt fogsz venni a kiszállítások megszervezésében Neked kell kialakíta...
    ápr. 22.
  • Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megf...
    ápr. 22.
  • Life1 Fitnesztermekbe beérkező vendégek üdvözlése, fogadása és informálása. Belépőjegyek, bérletek értékesítése. Fizettetés, pénztárgép használata. A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása.
    ápr. 21.
  • a folyó projekteket adminisztratív oldalról támogatod felügyeled a projektekhez tartozó dokumentációk meglétét összeállítod a projekt átadási dokumentációkat irodaüzemeltetési és irodavezetői teendőket látsz el támogatod a divízióvezető, a projektvezetők, építésvezetők munkáját f...
    ápr. 21.
  • Projekt asszisztens

    1138 Budapest, Madarász Viktor utca
    Szerelésvezetők és projekt managerek támogatása (asszisztensi feladatok) A berendezések szerelési és átadási dokumentációjának készítése, kezelése Tanúsítások megrendelése, kapcsolattartás a tanúsító szervezetekkel Teljesítési igazolások készítése, számlákkal kapcsolatos ügyintéz...
    ápr. 21.
  • Támogassa a tanuló csapatot a tanulási tevékenységgel kapcsolatos adminisztráció minden vonatkozásában. A tanulással kapcsolatos rendszerek és platformok frissítése és karbantartása a szükséges adatokkal. Készítsen rendszeres és ad hoc jelentéseket különböző rendszerekről Kezelje...
    ápr. 20.
  • Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...
    ápr. 20.
  • az iroda mindennapi működéséhez kapcsolódó adminisztratív, szervezési feladatok ellátása, az irodaüzemeltetéshez kapcsolódó szolgáltatókkal való kapcsolattartás, recepciós feladatok ellátása, beérkező posta feldolgozása, kiküldendő levelek adminisztrálása, postakönyv vezetése, be...
    ápr. 20.
  • Gépjárműállomány naprakész ismerete, kifogástalan műszaki állapotának fenntartása (állapotfelmérés, javaslattétel javításra, karbantartásra) Káreseményekkel kapcsolatos (KGFB, CASCO) teljes körű adminisztráció, ügyintézés, eljárás a biztosítóknál és javító partnereknél Kapcsolatt...
    ápr. 20.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim