Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák XII. kerületben
34 db találat
Szűrés
-
Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket? A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...ápr. 08.
-
irodai munkafolyamatok és adminisztráció hatékony koordinálása és irányítása; vezetők munkájának adminisztratív támogatása; irodai asszisztens munkájának koordinálása; telefonhívások fogadása, üzleti levelezés kezelése; kapcsolattartás a megrendelőkkel és az alvállalkozókkal; sze...ma 19:51
-
A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...ma 12:30
-
Magánklinikáinkra beérkező páciensek üdvözlése, fogadása és informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Számlázás, fizettetéstegnap 10:40
-
A Quotation Engineer gyakornok értékesítés előtti támogatást és árajánlattervezeteket biztosít belső, és külfő ügyfelek(értékesítési szervezetek számára. Több csatornán elsődleges kapcsolattartóként működik: telefonon, emailen, webjegy és chaten az EATON Electrical részleg számár...ápr. 23.
-
Customer Support gyakornok (francia) diákmunka - XII. kerület
Legyen az első 5 jelentkező között!1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.Bejövő kérések kezelése telefonon, emailen keresztül, Megrendelések menedzselése: megrendelés bevitele, árellenőrzés, rendelés elszámolása az Eaton irányelveinek megfelelően, Panaszok kezlése, Szállítások és számlázások koordinálása, Riportok készítése, Egyéb ehhez hasonló felada...ápr. 23. -
Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...ápr. 23.
-
Országos lefedettségű civil szervezet központi titkárságának vezetése: az asszisztensek és ügyintézők napi feladatainak koordinálása, támogatása és irányítása. A vezető napi munkájának teljes körű támogatása, az egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Előterjesztések, preze...ápr. 23.
-
Iroda nyitása, zárása; Ügyfelekkel és partnerekkel kapcsolattartás, vendégek fogadása; Dokumentumok nyilvántartása, archiválása, posta kezelése; Céges események szervezésének támogatása; Általános titkársági feladatok ellátása; Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való ré...ápr. 23.
-
Bejövő kérések kezelése telefonon, emailen keresztül, Megrendelések menedzselése: megrendelés bevitele, árellenőrzés, rendelés elszámolása az Eaton irányelveinek megfelelően, Panaszok kezlése, Szállítások és számlázások koordinálása, Riportok készítése, Egyéb ehhez hasonló felada...ápr. 23.
-
Customer Support Representative gyakornok (holland) - XII. kerület
1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.Kereskedelmi támogatás nyújtása az ügyfelek protfóliójához, a projekt üzleti tevékenységeihez, Ügyfelekkel, belső felekkel való kapcsolattartás telefonon/emailen/chaten/egyéb ügykezelő eszközön keresztül, Megkeresések kezelése, Rendeléskezelés: rendelés bevitel, árellenőrzés, ren...ápr. 23. -
A docPortal rendszerben található szabályozó dokumentumokkal kapcsolatos feladatok naprakész elvégzése (kezelés, nyilvántartás, archiválás) Kapcsolattartás a szabályozó dokumentumok folyamatgazdáival, jóváhagyókkal Statisztikák, kimutatások készítéseápr. 22.
-
Közreműködés külföldi képesítések elismerési eljárásának lefolytatásában, ezen külföldi képesítésekről tájékoztatás kiadásában, továbbá magyarországi képesítésekről és szakmai gyakorlatról szóló hatósági bizonyítvány kiadásában, valamint a főosztály nemzetközi kapcsolattartási fe...ápr. 22.
-
A campus főigazgató adminisztratív tevékenységének támogatása; Napi ügyviteli feladatok ellátása; Iratnyilvántartás vezetése, beérkező, keletkezett iratok iktatószámmal történő ellátása; Ügyvitel-technikai eszközök, berendezések kezelése, levelek, iratok rendezése; Szerződések, m...ápr. 21.
-
Vendégek fogadása, be- és kijelentése a szállodából Beérkező hívások fogadása, továbbítása Vendégek tájékoztatása a megfelelő információkkal Adminisztratív feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése Kimenő- és bejövő postai és más küldemények kezelése, iktatása...ápr. 21.
-
A Társaság célkitűzéseivel összhangban a szervezet beszerzési eljárásainak koordinálása, lefolytatása, adminisztrálása, valamint a Társaság közbeszerzési eljárásainak szakmai támogatása: Közbeszerzési és beszerzési eljárások teljes körű belső előkészítése, koordinációja, az eljár...ápr. 21.
-
közreműködők beléptetési folyamatának koordinálása hatósági engedélyeztetési eljárások, helyszíni szemlék előkészítése havi közreműködői elszámolásban való aktív részvétel folyamatos kapcsolattartás társszervezetekkel, vállalkozókkal, hivatalokkal (NNGYK, NEAK) EESZT-vel kapcsola...ápr. 20.
-
Munkáddal biztosítod a vendégek zavartalan és színvonalas kiszolgálását, aktívan hozzájárulsz a tökéletes vendégélményhez Professzionális szinten látod el a szállodai recepciós feladatokat, állandó éjszakai, 8 órás műszakbanápr. 20.
-
Potenciális Team koordinátor vagy: Amennyiben érdeklődsz a magánegészségügy, az egészségmegőrzés és a mögötte rejlő szervezési feladatok, kihívások iránt. Ha szorgalmasabb és terhelhetőbb vagy az átlagnál, mindig is több felelősségre, kihívásra vágytál. Ha képes vagy vállalati cé...ápr. 19.
-
A páciensek között, a front vonalon a helyed: Ha érdekel az egészségügy, az egészségmegőrzés és a mögötte rejlő szervezési feladatok, kihívások Ha nem csak online, chat-ben vagy erős, hanem személyes kommunikációban is Ha empatikus vagy, és szeretsz másokon közvetve is segíteni H...ápr. 19.
-
Bővülő ingatlankezelési üzletágunk támogatásában; Kapcsolattartásban a tulajdonosok képviselőivel, bérlőkkel, beszállítókkal és alvállalkozókkal; Időszakos és ad-hoc riportok készítésében; Beszerzések, vállalkozói szerződések intézésében, számlák kezelésében; Ingatlanok teljes kö...ápr. 19.