Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák IX. kerületben

30 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    ápr. 08.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    tegnap 17:33
  • KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...
    tegnap 10:23
  • Recepció-felügyelet, vendégek, illetve ügyfelek fogadása, adminisztrálása, vendégül látása Beérkező hívások fogadása, üzenetek továbbítása Irodai jelenlétekkel, belépőkártyákkal kapcsolatos feladatok ellátása Tárgyalótermek rendben tartása, megbeszélésekre való előkészítése, fogl...
    tegnap 17:25
  • Az alábbi feladatellátásokra keressük leendő munkatársunkat: beszerzési igények ellenőrzésére, nyomon követésére, ajánlatkérések és tenderfelhívások elkészítésére, megküldésére – az ajánlatok kiértékelésére, majd a beszerzési szabályzatunk szerinti jóváhagyásának folyamatára, új...
    ápr. 23.
  • Irodai asszisztens

    1091 Budapest, Üllői út 167.
    Főbb feladatok, munkák: o  munkabérek és járulékok utalási listáinak előkészítése o Járulékbevallások elkészítése, beküldése o Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével adminisztráció o Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása
    ápr. 23.
  • a Corporate Üzletág napi szintű támogatása igazgatósági, management anyagok összeállításában való részvétel részvétel a heti Corporate vezetői megbeszéléseken, ezekről jegyzőkönyvek, értekezlet-emlékeztetők készítése, majd a határidők menedzselése szerződésekkel, számlákkal kapcs...
    ápr. 23.
  • Az Intézeti Titkárság adminisztrációs és technikai feladatainak ellátása Az iratok nyilvántartásba vétele, rendszerezése, az iratforgalom dokumentálása, kezelése, iktatás Az Intézet belső rendezvényeinek, reprezentációjának adminisztratív és technikai támogatása...
    ápr. 23.
  • ● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...
    ápr. 22.
  • Recepciós

    1095 Budapest, Soroksári út 98.
    Soroksári úti irodáink recepciós feladatainak ellátásra, jelenléti munkavégzéssel és reggel 05:30-as munkakezdéssel, vendégek, ügyfelek és partnerek fogadása, eligazítása, belső irodai rendezvényeken való helyszíni segédkezés, bekészítési feladatok, bejövő-kimenő postai és futár...
    ápr. 22.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    ápr. 22.
  • beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása főleg házi szórakoztató rendszerekkel és háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás szóban és írásban tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek, weboldalról és egyéb fórumokról beérkező konkrét v...
    ápr. 21.
  • Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése Személyügyi anyagok naprakész nyilvántartása Havi bevallások, statisztikák, ad hoc kimutatások elkészítése Kiküldetések, letiltások keze...
    ápr. 21.
  • Lakossági jelzáloghitel (Piaci kamatozású ill. CSOK Plusz hitel) és babaváró kölcsön szerződések, szerződésmódosítások előkészítése; Szerződések ellenőrzése; Állami támogatásokhoz és babaváró kölcsönhöz kapcsolódó gyermekbejelentések ellenőrzése és rögzítése; Igazolásokhoz és hoz...
    ápr. 21.
  • 4 órás, bejelentett állást keresel? Itt a lehetőség, legyél az EU Management Kft. csapatának tagja! Pályázati projektek előkészítéséhez ÉRTÉKESÍTÉSI ASSZISZTENS (IDŐPONTEGYEZTETŐ) kollégát keresünk! Mi lesz a feladatod? kapott címlista alapján hideghívások indítása az érdeklődők...
    ápr. 20.
  • Szerződések adminisztratív folyamatainak kezelése, Szerződések készítése, feldolgozása, benyújtása PR (beszerzése/megrendelési) és PO (költséghely) számok létrehozása, kiküldése, a rendszerben történő regisztrációja Önszámlás és nem önszámlás partnerek számláinak kiállítása A pén...
    ápr. 20.
  • Hallgatók pénzügyeivel kapcsolatos feladatok ellátása, pl. hallgatói számlák készítése, ösztöndíj utalások kezelése, diákhitel utalások feldolgozása, kintlévőségkezelés NEPTUN Tanulmányi Rendszer pénzügyi paraméterezése Pénzügyi ki- és befizetési tételek import által történő kiír...
    ápr. 20.
  • a vezérigazgató-helyettes napi munkájának támogatása vezetői naptár kezelése, időpontok egyeztetése határidők betartásának figyelése, ellenőrzése megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvvezetés kapcsolattartás és együttműködés a szakterületekkel teljes körű irodai és pénzügyi admini...
    ápr. 19.
  • Az igazgatóság elnöke és az ügyvezetés munkájának támogatása Elsődleges kapcsolattartói szerepkör, levelezések, telefonhívások lebonyolítása külső és belső vezetőkkel különböző projektek és feladatok kapcsán Az igazgatóság elnöke szakmai és személyes programjainak menedzselése, b...
    ápr. 19.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim