Adminisztrátor, dokumentumkezelő állások, munkák Hajdú-Bihar megyében

14 db találat Szűrés
  • Otthonról végezhető telefonos munkára, felelős és érett gondolkodású friss nyugdíjasok jelentkezését várjuk. Cégünk üzletkötő-területi képviselő munkatársai részére időpontokat kell egyeztetni, útvonalterveket kell összeállítani. A feladat néha monoton, de kiszámíthatóan jövedelm...
    június 13.
  • angolra lefordított szövegek ellenőrzése, korrekciója a kinyert adatok rögzítése az adatok felhasználhatóságának, kezelhetőségének biztosítása.
    június 11.
  • Debrecen belvárosi irodába keresünk munkatársat.  Feladatok: - számítógépes programok kezelése, - adatrögzítés, adatkezelés, - egyéb adminisztrációs feladatok ellátása.
    június 11.
  • Ügyféltámogatás telefonon és csetes felületen keresztül. Beérkező hívások fogadása, az ügyfelek problémáinak professzionális kezelése. Az ügyfélproblémák rögzítése számítógépes rendszerben. A bonyolultabb hívások továbbítása a következő szint felé. A szükséges ismeretek elsajátít...
    június 10.
  • Nemzetközi szállítmányozó cég bővülő csapatába adminisztrátor-ügyintéző pozícióba keresi új kollégáját
    június 09.
  • a cég által forgalmazott termékek értékesítéséhez irodai háttér nyújtása képviselőinknek napi kapcsolattartás főleg külföldi beszállítóinkkal szóban és írásban napi kapcsolattartás partnereinkkel szóban és írásban napi kapcsolattartás a kollégákkal árugazdálkodási program kezelés...
    június 09.
  • Belvárosi irodánkban az export sales csapat újdonsült tagjaként a fő feladataid közé tartozik majd: Új vállalati ügyfelek megkeresése külföldön hideghívások formájában, saját portfólió felépítése Ajánlatok összeállítása, utánkövetés, igényfelmérés Megrendelések kezelése és az azo...
    június 09.
  • Pályázati dokumentációk kezelése: pályázati dokumentáció áttanulmányozása, bejárásokon való részvétel, ajánlati árkalkuláció elkészítése legfőképpen gondnoksági feladatok ellátására vonatkozóan műszaki, szakmai alkalmassági követelményeknek való megfelelés biztosítása, közbeszerz...
    június 09.
  • Day-to-day office administration activities. Responsible for the facilities function and activities such as security, cleaning, fire- and work safety, etc. by following corporate procedures. Access card management according to the security standard, issuing visitor badges. Welco...
    június 08.
  • - elektronikus levelezés,promóciók kezelése - alapvető adminisztrációs feladatok elvégzése - hivatalokba történő eljárás lebonyolítása - a vállalkozás helyiségeinek takarítása  
    június 05.
  • Készletmozgással kapcsolatos könyvelések Adminisztrációs feladatok ellátása A területi munkafolyamatok alapos és naprakész ismerete Vevőink szakszerű kiszolgálása Vásárlói reklamációk felvétele, kezelése Áru cserék- és visszavételek lebonyolítása Vevőszolgálati pult feladatainak...
    június 03.
Pályázataim
Mentett állások
Állásértesítőim