Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztrátor, dokumentumkezelő állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

16 db találat
Szűrés
  • teljes körű irodavezetői feladatok ellátása, általános irodai tevékenység, adminisztráció, adminisztratív dolgozók, közreműködik munkájának irányítása, elektronikus és papír alapon érkezett iratok érkeztetése, iktatása, elektronikus hatósági rendszerek használata, vezetők munkájá...
    tegnap 15:58
  • Festő szakmunkástanuló oktató

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Zalaegerszeg, Nagykanizsa
    A tanulók szakmai munkájának szervezése, tantervnek megfelelő irányítása. A tanulók adminisztrációs feladatainak elvégzése (E-kréta, WEB jelenlét). Együttműködés szakképző intézményekkel és Kamarával.
    tegnap 09:30
  • Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    ápr. 17.
  • Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése Személyügyi anyagok naprakész nyilvántartása Havi bevallások, statisztikák, ad hoc kimutatások elkészítése Kiküldetések, letiltások keze...
    ápr. 15.
  • A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...
    ápr. 15.
  • - vállalatirányítási rendszer vezetése, kezelése - beérkező számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése - fuvarokmányok szkennelése - nem számlázott tételek nyomon követése, alvállalkozóktól való bekérése - postai levelek összekészítése -...
    ápr. 14.
  • Responsibilities and duties Provide personal assistance to the Managing Director and to the Management Management of executive calendars: coordinate and schedule meetings (online as well) and other events both within the company and with partners Maintaining contact with colleagu...
    ápr. 14.
  • - Projekt elszámolásokkal kapcsolatos adminisztráció; - Projektekkel kapcsolatos ügyek, folyamatok hatékony, gyors, proaktív támogatása; - Adatminőség ellenőrzése, projektdokumentáció rendszeres ellenőrzése, követése, frissítése; - Határidők, feladatok státuszának nyomon követése...
    ápr. 13.
  • Fogorvosi rendelői orvosi háttérmunka támogatása: páciensekkel való kapcsolattartás beszerzés, anyagrendelés kapcsolattartás a beszállítókkal beérkező és kimenő számlák ellenőrzése, rögzítése banki utalások előkészítése dokumentációs feladatok
    ápr. 13.
  • Az autószerviz adminisztrációs feladatainak ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonos és e-mail-es formában Kimutatások, listák készítése, szűrése
    ápr. 10.
  • Álatlános irodai és pénzügyi feladatok ellátása, kimenő-bejövő posta, levelek elektronikus tárolása, iktatása, e-mail-ek kezelése, szkennelés, fénymásolás, szerződések elkészítése, rendszerezése. Könyvelési anyagok előkészítése, számlázás, házipénztár vezetése. Útvonalengedélyek...
    ápr. 08.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim