Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások Pest megyében magyar nyelvtudással

7 db találat
Szűrés
  • Kereskedelmi-project menedzser

    2233 Ecser, Rákóczi utca 58-62.
    - árajánlatok készítése - megrendelések összeállítása, kezelése - projectek nyomonkövetése - kapcsolattartás a társosztályokkal - nyilvántartások készítése - elszámolások készítése
    ápr. 15.
  • Vevői kapcsolattartó

    2251 Tápiószecső, Pesti út 17.
    Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Késztermékek kiszállításának megszerv...
    ápr. 17.
  • In this Student Job, you will work with your team and provide support on administrative tasks related to employee processes and data management. In your new role, you will: Provide administrative support to the local People Services team; Manage employee documentation; Interact...
    ápr. 17.
  • Sales administrator

    2040 Budaörs, Szabadság út 117.
    in the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive c...
    ápr. 16.
  • Job Purpose As an Accountant working with Master Data, you will be involved in transitions and own the master data processes within Europe. Job Responsibilities Being involved in the transition of master data processes within Europe Master data processing and management (vendor,...
    ápr. 15.
  • Raktári adminisztrátor

    2143 Kistarcsa, Nagytarcsai utca 4.
    A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, vállalatirányítási rendszerben történő lekezelése A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása Raktárkészlet adminisztratív naprakészen tartása a vállalatirányítási rendszerünkben Anyagb...
    ápr. 14.
  • Creation and activation of contracts in the RAMAS system Billing of service contracts for customers Correction of wrongly prepared invoices using a credit note Administration of the electronic archive of invoices Communication with customers or dealers during invoice correction A...
    ápr. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim