Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák XII. kerületben

23 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    Apr. 08.
  • Árazási stratégia és árképzés (automatizált szoftveres segítséggel), Konkurencia figyelés (automatizált szoftveres segítséggel), Kereskedelmi terv és ajánlatok kialakítása a marketinggel közösen, Automatizált árrés és árbevétel riportjaink értelmezése és megfelelő kereskedelmi dö...
    tegnap 14:40
  • Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...
    ma 14:53
  • Országos lefedettségű civil szervezet központi titkárságának vezetése: az asszisztensek és ügyintézők napi feladatainak koordinálása, támogatása és irányítása. A vezető napi munkájának teljes körű támogatása, az egyeztetési feladatok ellátása, koordinálása. Előterjesztések, preze...
    ma 11:03
  • Iroda nyitása, zárása; Ügyfelekkel és partnerekkel kapcsolattartás, vendégek fogadása; Dokumentumok nyilvántartása, archiválása, posta kezelése; Céges események szervezésének támogatása; Általános titkársági feladatok ellátása; Az iroda gördülékeny, zavartalan működésében való ré...
    ma 10:40
  • Közreműködés külföldi képesítések elismerési eljárásának lefolytatásában, ezen külföldi képesítésekről tájékoztatás kiadásában, továbbá magyarországi képesítésekről és szakmai gyakorlatról szóló hatósági bizonyítvány kiadásában, valamint a főosztály nemzetközi kapcsolattartási fe...
    tegnap 11:48
  • A campus főigazgató adminisztratív tevékenységének támogatása; Napi ügyviteli feladatok ellátása; Iratnyilvántartás vezetése, beérkező, keletkezett iratok iktatószámmal történő ellátása; Ügyvitel-technikai eszközök, berendezések kezelése, levelek, iratok rendezése; Szerződések, m...
    Apr. 21.
  • Vendégek fogadása, be- és kijelentése a szállodából Beérkező hívások fogadása, továbbítása Vendégek tájékoztatása a megfelelő információkkal Adminisztratív feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése Kimenő- és bejövő postai és más küldemények kezelése, iktatása...
    Apr. 21.
  • A Társaság célkitűzéseivel összhangban a szervezet beszerzési eljárásainak koordinálása, lefolytatása, adminisztrálása, valamint a Társaság közbeszerzési eljárásainak szakmai támogatása: Közbeszerzési és beszerzési eljárások teljes körű belső előkészítése, koordinációja, az eljár...
    Apr. 21.
  • A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...
    Apr. 20.
  • közreműködők beléptetési folyamatának koordinálása hatósági engedélyeztetési eljárások, helyszíni szemlék előkészítése havi közreműködői elszámolásban való aktív részvétel folyamatos kapcsolattartás társszervezetekkel, vállalkozókkal, hivatalokkal (NNGYK, NEAK) EESZT-vel kapcsola...
    Apr. 20.
  • Munkáddal biztosítod a vendégek zavartalan és színvonalas kiszolgálását, aktívan hozzájárulsz a tökéletes vendégélményhez Professzionális szinten látod el a szállodai recepciós feladatokat, állandó éjszakai, 8 órás műszakban
    Apr. 20.
  • Potenciális Team koordinátor vagy: Amennyiben érdeklődsz a magánegészségügy, az egészségmegőrzés és a mögötte rejlő szervezési feladatok, kihívások iránt. Ha szorgalmasabb és terhelhetőbb vagy az átlagnál, mindig is több felelősségre, kihívásra vágytál. Ha képes vagy vállalati cé...
    Apr. 19.
  • A páciensek között, a front vonalon a helyed: Ha érdekel az egészségügy, az egészségmegőrzés és a mögötte rejlő szervezési feladatok, kihívások Ha nem csak online, chat-ben vagy erős, hanem személyes kommunikációban is Ha empatikus vagy, és szeretsz másokon közvetve is segíteni H...
    Apr. 19.
  • Bővülő ingatlankezelési üzletágunk támogatásában; Kapcsolattartásban a tulajdonosok képviselőivel, bérlőkkel, beszállítókkal és alvállalkozókkal; Időszakos és ad-hoc riportok készítésében; Beszerzések, vállalkozói szerződések intézésében, számlák kezelésében; Ingatlanok teljes kö...
    Apr. 19.
  • Az Oktatási Hivatal központi és egyes szakmai ügyfélszolgálati feladatainak ellátása, amely elsősorban az alábbi feladatokat jelenti telefonon vagy e-mailben érkező megkeresések kezelése, koordinálása, válaszolása; közvetlen ügyfélmegkeresések bonyolítása ügyintézés céljából; alk...
    Apr. 19.
  • A program népszerűsítését szolgáló vidéki iskolalátogatások szervezésének támogatása, valamint azok lebonyolítása; Közreműködés a diákok felvételi folyamatának szervezésében; A budapesti képzési hétvégék előkészítésének segítése, az ott megjelenő diákok, valamint az őket segítő d...
    Apr. 19.
  • Magánklinikáinkra beérkező páciensek üdvözlése, fogadása és informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban Időpontok egyeztetése és rögzítése A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása Számlázás, fizettetés
    Apr. 18.
  • HARPS Hungary ügyfélszolgálati asszisztenseként elsősorban az árajánlatok készítéseért, partnerek kapcsolattartásért, megrendelések és tranzakciók feldolgozásáért lesz felelős. Ez egy határozott idejű (2024. május 1-től október 31-ig), teljes munkaidős munkakör...
    Apr. 16.
  • Kliensek fogadása, udvarias tájékoztatása, magas ügyfélelégedettség biztosítása, Bejövő hívások és időpontfoglalások kezelése, naptárak vezetése, Események szervezésében, lebonyolításában való részvétel, Általános pénzügyi feladatok ellátása (számlázás, pénztár kezelése), Külső...
    Apr. 12.
  • Administrative and organisational support of the extended management team Classic assistant tasks, such as appointment coordination, travel planning and expense reports Close cooperation with the other assistants and taking over substitute activities (e.g. in case of sick leave,...
    Apr. 11.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim