Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka állások, munkák

660 db találat
  • Ügyvezetői asszisztens - 53845

    Pécs
    Felső vezetés munkájának adminisztratív támogatása Üzleti utak teljes körű szervezése, alkalmankénti részvétel Tárgyalások szervezése, időpont egyeztetések, meghívók küldése, feljegyzések és jegyzőkönyvek készítése Ügyvezető és operatív igazgató időbeosztásának karbantartása...
  • Szerződéses adminisztrációs munkatárs

    XIII. kerület
    Szerződésírás magyar/angol nyelven, jog által szerkesztett Templatek alapján Őstermelői nyilvántartás vezetése excelben, ezen dokumentumok nyilvántartása Szerződések kiküldése e-mailben és postai előkészítése Audit, NAV ellenőrzés során aláírt szerződés...
  • Szerződés adminisztrációs munkatárs

    XIII. kerület
    Kimenő számlák készítése, nyomtatása, postázása Minőségi bizonylatok, szállítólevelek, mérlegjegyek nyomtatása, ellenőrzése, postázása Számlamásolatok készítése a vállalati szabályok figyelembe vételével Számlareklamáció kezelése, szükség esetén kapcsolat felvétele az...
  • Adminisztrációs munkatárs

    XIII. kerület
    Beérkező szerződések rögzítése SAP rendszerben, A fentiekhez kapcsolódó adatok Excel táblába történő felvitele, rögzítése
  • Értékesítési munkatárs

    Rugalmas munkavégzési hely
    Bejáratott ügyfélkör kiszolgálása, új partnerek felkutatása,Közvetlen termékértékesítés, terméknépszerűsítés,Kapcsolattartás a vevőkkel,Az értékesítéshez kapcsolódó egyéb adminisztrációs tevékenység végzése,Piaci információk...
  • Ingatlaniroda vezető

    1023 Budapest, Bécsi út 3.
    Értékesítő csapat felépítése, folyamatos fejlesztése ( toborzásban szerzett tapasztalat előny) Nemzetközi irányelvek implementálása Belső képzések megtartása, mentorálás Ingatlanállomány kezelése Megbízási szerződések kezelése,...
  • Értékesítő

    XIII. kerület
    PROAKTÍV értékesítés Figyelemfelkeltés Ajánlás Adminisztráció Pultfenntartás Kommunikáció a Területi Vezetővel Pult nyitása és zárása
  • Pénzügyi asszisztens

    1027 Budapest, Tölgyfa utca 28.
    Bankszámlák kezelése, beérkező tételek feldolgozása, utalásHázipénztár kezeléseKimutatások készítése (időszakos és ad hoc jelleggel)Egyéb pénzügyi és adminisztratív feladatok ellátása
  • Interim Sales Administrator

    Budapest, XIII. district
    contact smaller retail customers to get logistic / commercial agreements signed, manage client's products set up in customers’ system follow up with Unilever FS on the above tasks populating / maintaining TPM tool with pricing data
  • Adminisztratív munkatárs

    Budapest, 1117 Prielle Kornélia utca 19/a..
    adminisztratív feladatok ellátása elektronikusan és papír alapon érkező küldemények azonosítása, iktatása ügyvédek, ügyvédjelöltek munkájának elősegítése iratrendezés, fénymásolás, szkennelés kapcsolattartás hatóságokkal, ügyfelekkel
  • Rezervációs munkatárs

    1061 Budapest, Király utca 8.
    szállodai foglalások rögzítése és visszaigazolása általános szállodai booking feladatok (d.e., d.u. és hétvégi beosztásban) szálláshelyen elérhető szolgáltatások értékesítése telefonos és e-mail megkeresések megválaszolása ...
  • Irodai asszisztens/Titkárnő

    2132 Göd, Ipartelep hrsz., 6901
    elnöki titkárnői feladatok ellátása, megbeszélések, találkozók megszervezése és helyszínének előkészítése, üzleti partnerek, vendégek fogadása, frissítők felszolgálása, indirekt beszerzési feladatok teljes körű ellátása: beszállítók felkutatása, tárgyalás beszállítókkal,...
  • Receptionist / Office Assistant

    Budapest
    Welcoming guests Handling the telephone, fax machine, incoming and outgoing letters, arranging courier Handling dead filing – registering and numbering documents for the local storage area or the dead filing company storage Securing hotel accommodation on behalf of the...
  • Recepciós

    Budapest 13.kerület
    Általános recepciós feladatok ellátása Bejövő és kimenő posta kezelése Vendégek fogadása, kínálása Beérkező hívások fogadása és tovább kapcsolása (üzenet továbbítása) Futárszolgálattal való kapcsolattartás Taxirendelés Adminisztratív feladatok (listák frissítése, tárgyaló és...