-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Az ügyvezető igazgató és irodavezető munkájának támogatása
- A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás)
November 13.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
Office assistant - Fixed term
9027 Győr, Csókás utca 4.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Napi operatív asszisztensi és adminisztrációs feladatok ellátása
- Megbeszélések szervezése, tárgyalók foglalása
- Munkaruha rendelése, kiadása, nyilvántartása
- Orvosi alkalmassági vizsgálatok idejének felügyelete, megszervezése, beutalók kiállítása
November 17.• Előre sorolva 13 órája -
-
1173 Budapest, 513. utca 35.Nettó 350e - 500e Ft havi bér
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Headset
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokIrodavezető / titkár munkakörünk magában foglalja az iroda zökkenőmentes működtetését, a napi ügyek intézését, valamint a vezetői támogatást és az adminisztrációs teendőket. Kereskedelmi területen dolgozunk, így az ügyfelekkel és beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése, számlázás,...
November 14.• Előre sorolva december 5. -
-
IT biztonsági adminisztrátor (SIG 124)
Hibrid • 1123 Budapest, Alkotás utca 50.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • MS OFFICE
Főbb feladatok- kapcsolattartás feladatok felelőseivel, valamint információk bekérésével, rendszerezésével a feladatgazdák munkájának támogatása,
- a kapott feladatstátuszok alapján a nyilvántartások frissítése, dokumentációk nyilvántartása,
- rendezvények előkészítése, szervezése és dokumentálása; kimutatások készítése,
November 06. -
-
Adminisztratív ügyintéző
1152 Budapest, Illyés Gyula utca 2-10.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ingatlanok feltérképezése és értékesítése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel
- Csapatmunkában való aktív részvétel és közös sikerek megélése
- Aktív közreműködés az adásvételi szerződések előkészítésében és az ügyletzárásokban.
November 25.• Előre sorolva december 4. -
Irodai asszisztens
1139 Budapest, Röppentyű utca 53.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás
- Irodai adminisztráció
- Az iroda napi tevékenységéhez szükséges beszerzések lebonyolítása (irodaszer, higiéniai és egyéb termékek)
- Kollégák munkájának támogatása
- Adatbázis kezelés
December 05. -
Irodai asszisztens
1068 BudapestBr. 500e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Biztosítási ajánlatok előkészítése, rögzítése a saját fejlesztésű rendszerünkben,
- Partnercégekkel való kapcsolattartás,
- Kiemelt Megbízotti kérdések megválaszolása, értékesítési adminisztráció támogatása e-mailben és telefonon,
November 28. -
-
Adminisztratív munkatárs - Diákmunka
Budapest, IX. kerületNettó 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokBejövő és kimenő posta, valamint telefonhívások kezelése, központi emailre érkező megkeresések továbbítása illetékesek felé...
November 20. -
Pénzügyi és adminisztratív munkatárs
1062 Budapest, Andrássy út 100.
- Teljes munkaidő
-
Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi feladatok ellátása: banki utalások rögzítése, bankszámlák kezelése, kivonatok heti/havi szintű lekérése, pénzforgalmi folyamatok kezelése
- Számlakészítés a számlázz hu programban
- Adminisztrációs feladatok: nyilvántartások, kimutatások készítése
November 17.• Előre sorolva december 5. -
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
Irodai asszisztens német nyelvtudással
Nyíregyháza
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok• Mindennapi irodai feladatok ellátása • Beérkező számlák adminisztrálása ( német-és magyar nyelven) • Nyilvántartások és adatbázisok vezetése • Kapcsolattartás partnereinkkel és alkalmazottainkkal (német-és magyar nyelven)...
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Irodai ügyintéző
1134 Budapest, Csángó utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- a vevők, szállítók fogadása, kiszolgálása, tájékoztatása telefonon, személyesen vagy e-mailben (front office)
- csomagok, webshop rendelések összekészítése, csomagolása, rögzítése, átadása a futárnak
- kézi raktár kezelése (ez fizikai munkát is jelent)
- irodai adminisztráció
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
- Részmunkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA lízing, valamint a lakástakarék betéti állományaihoz kapcsolódó papír alapú és elektronikus bejövő és kimenő küldemények, állományok kezelésére;...
December 04. -
Adminisztrációs ügyintéző /Műszaki raktáros
ATEV Zrt. - Hódmezővásárhely - Hódmezővásárhely, Hódmezővásárhely 47, 6800
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki raktárba érkező anyagok átvétele, bevételezése, cikkszámmal történő ellátása, kapcsolódó bizonylatok feldolgozása, szükséges ellenőrzések végrehajtása.
- Beszerzési, számlázási és pénzügyi dokumentáció kezelése.
- A raktárban lévő anyagok kiadása, utalványoztatása.
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Közreműködik a HR és bérszámfejtési folyamatokban (pl. túlóra nyilvántartás, szabadság, nyilvántartás, munkaidő nyilvántartás, betegségek nyilvántartása, munkába járás támogatásának elszámolása, stb.)
- Az időnyilvántartó rendszer adatainak karbantartása (pl. belépés/ kilépés időadatok ellenőrzése)
November 14.• Előre sorolva tegnap 00:11 -
-
Irodai vezető adminisztrációs munkatárs
2040 Budaörs, Gyár utca 2.Nettó 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció
- szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése
- Számlázás
- Kulcs Soft napi szintű használata
- Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése
- vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése
December 02. -
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIV. kerületi Sport Club adminisztratív, asszisztensi feladatok önálló ellátására alkalmas középfokú végzettséggel rendelkező munkatársat /lehet nyugdíjas is/keres. Feladat: Irattáromunkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése,...
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva 13 órája -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Vámügyintéző vámügyi adminisztrátor állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!