Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák és állásajánlatok
165 db találat
Szűrés
-
saját fejlesztésű szoftver rendszerek felhasználói támogatása HTML hírlevelek készítése, kiküldése saját fejlesztésű program segítségével rendezvényekre jegyforgalmazó, regisztrációs és beléptető rendszer előkészítése, üzemeltetése, felhasználói támogatás biztosítása...ápr. 20.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...ápr. 20.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ápr. 20.
-
Handling IT error reports, inquiries, and change requests. Providing customer support over the phone and in writing. Managing, checking, and directing error tickets. Maintaining communication with clients and colleagues providing second-level support, monitoring service tickets...ápr. 20.
-
Ügyfeleink üzleti alkalmazásainak üzemeltetése Alkalmazásokkal kapcsolatos incidensek/requestek és changek kezelése, monitorozás Major upgrade-ek kezelése, új rendszerek, fejlesztések bevezetése, tesztelése Új release-ek publikálása, teszteléseápr. 20.
-
Kliens oldali hibák kezelése elhárítása (incidens kezelés) Felhasználók napi szintű támogatása IT eszközök kiadása, cseréje, költöztetése (változás kezelés) Nyomtató és multifunkciós eszközök támogatása Mindenkori onsite napi operatív IT feladatok ellátása Északnyugati régióban l...ápr. 19.
-
Első szintű IT Service Desk szolgáltatás nyújtása a cég munkavállalói részére; Irodai szoftvercsomag és segédprogramok telepítése, konfigurálása, karbantartása; Telefonos és helyszíni segítségnyújtás a felhasználók részére a hardver- és szoftvereszközök használatával kapcsolatban...ápr. 19.
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...ápr. 19.
-
Számítunk rád IT eszközök nyilvántartási és raktárkezelési feladatainak ellátásában. Hozzád fognak tartozni az informatika központi eszköz- és anyag raktárai, ehhez kapcsolódóan te fogod dokumentálni az eszközmozgásokat, elvégzed a felmerülő adminisztrációs feladatokat. Az igénye...ápr. 19.
-
A fedezetmenedzsment terület adminisztrációs támogatása lakossági és vállalati területen Társosztályokkal, értékbecslőkkel való kapcsolattartás Lakossági és vállalati ügyfelek ügyleteihez tartozó megrendelések előkészítésében való közreműködés A területen dolgozó főállású munkatá...ápr. 19.
-
Értékesítési csapat támogatása Beérkező ügyféligények megoldása Megrendelések kezelése, projectek támogatása, nyomonkövetése Ticketing rendszer kezelése Szakmai ajánlatok, szerződések műszaki paraméterezése Adminisztratív feladatok elvégzése Kapcsolattartás beszállítókkal, gyártó...ápr. 19.
-
Kapcsolattartás a B2B ügyfelekkel A Healzz medikai rendszert használó intézmények munkájának támogatása A rendszer folyamatos tesztelése, hibák, hiányosságok feltárása, jelzése Felhasználói segédletek készítése, naprakészen tartása Közreműködés a rendszer fejlesztésében Kapcsolat...ápr. 19.
-
Munkaállomások (asztali PC, laptop, ipari PC-k) telepítése, karbantartása, hibaelhárítás Windows munkaállomások üzemeltetése (Windows Server 2022 ENG) Adatbázisszerverek, alkalmazásszerverek, fájlszerverek, nyomtatószerverek üzemeltetése Munkatársak által felmerülő számítástechni...ápr. 19.
-
Egy kommunikatív, nemzetközi környezetben fogsz dolgozni a Celanese Magyarországnál. Ebben a pozícióban különböző IT területen is kipróbálhatod magad. A feladataid lesznek: Projekttevékenységek vezetése Műszaki részleg támogatása, Access/Request/Knowledge/Incident/Change és Budge...ápr. 19.
-
Első lépcsőben - számítógépek/mobiltelefonok konfigurálása, beüzemelése, - IT support feladatok (level 1), - kapcsolódó nyilvántartások, kimutatások vezetése, elkészítése, - kollégák támogatása, probléma elhárítás. Megfelelőség esetén később routerek, switchek, VLAN-ok, szerverek...ápr. 19.
-
Customer support, providing assistance and resolving customer inquiries. Maintaining regular contact with customers to ensure effective communication and address their needs. Collaborating with software vendor to address product-related issues and gather necessary information for...ápr. 18.
-
Aktív részvétel a dokumentumkezelő rendszerhez kapcsolódó feladatokban (fejlesztés, hibakeresés, hibajavítás) Rendszerparaméterezési feladatok támogatása Üzleti folyamatok dokumentációinak karbantartásaápr. 18.
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...ápr. 18.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben, első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére Szerviz támogatás...ápr. 18.
-
Egyedi fejlesztésű informatikai alkalmazások üzemeltetése Üzemeltetői szintű hibaelhárítás Módosítások, frissítések telepítése Rendszerek monitoring lefedettségének folyamatos fejlesztése Felhasználók szakértői és IT támogatása L2-L3 szintenápr. 18.