Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák és állásajánlatok
216 db találat
Szűrés
-
Üzleti, munkaerő igények felmérése Belső toborzás-és kiválasztási projektek tervezése, teljes körű koordinálása Toborzási folyamatok fejlesztése Új szűrési ötletek keresése Kreatív toborzási stratégiák kialakítása Közösségi média eszközök hatékony használata Fizikai és szellemi m...tegnap 15:40
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ápr. 12.
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...ápr. 16.
-
Rendelésekkel, számlázással, kiszállítással kapcsolatos adminisztráció Rendelés a beszállítóktól Kommunikáció az ügyfelekkel és az értékesítő csapattal Árlisták frissítése CRM rendszerek kezelése Egyéb irodai feladatokápr. 16.
-
Kárrendezői: kárdokumentumok feldolgozása, adminisztrációja a kárrendszerben; kárdöntések meghozatala, ismertetése az ügyfelekkel, kárkifizetések rögzítése a kárrendszerben; kimenő hívások indítása már bejelentett kárügyekkel kapcsolatos egyeztetés céljából; kapcsolattartás partn...ápr. 16.
-
Fogadod a bejövő hívásokat, díjcsomagot váltasz, megoldod a problémákat Az igényeknek megfelelően szolgáltatást és/vagy készüléket rendelsz A felmerülő kérdésekre válaszolsz, tájékoztatod az ügyfeleketápr. 16.
-
Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...ápr. 16.
-
Belső oktatási rendszer kreatív fejlesztése, digitalizált módszerek bevezetése. Karriermenedzsment rendszer bevezetése. Kreatív, inspiráló talent program kidolgozása, bevezetése, működtetése. Kompetencia alapú rendszerek működtetése és fejlesztése. Külső, belső képzések szervezés...ápr. 16.
-
Az ügyfelek teljeskörű és magasz szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az elektronikus termékekhez (bank-, hitelkártya, NetBank) kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek ellátása A bank ügyfelei számára átfogó segítségnyújtás, és pénzügyi tranzakciók végrehajtás...ápr. 15.
-
Információ- és segítségnyújtás az MBH SZÉP kártyával kapcsolatos telefonos, esetenként e-mailes megkeresés során Problémamegoldás, adott esetben panaszkezelés A munkakörhöz kapcsolódó adminisztráció elvégzéseápr. 15.
-
Bejövő telefonhívások fogadása, esetleg szükséges ügyfélvisszahívások lebonyolítása. Az aktuális szervizkapacitás folyamatos nyomon követése és aktualizálása az időponttervező rendszerben a műhelyvezetővel és a munkafelvevőkkel egyeztetve. Gépjármű akta ill. –történelem előkészít...ápr. 15.
-
If you like contact with customers, new challenges, sales are not scary for you - and you are looking for a place where you can develop and earn well from any place you choose (we work 100% REMOTELY!) - then we have an offer for you with a state-of-the-art virtual call center. Ou...ápr. 15.
-
Elkötelezett és lelkes személyt keresünk, aki ügyfélszolgálati képviselőként csatlakozik csapatunkhoz az újonnan alapított magyarországi működésünkben. Ügyfélszolgálati csapatunk úttörőjeként kiemelkedő szerepet fog játszani abban, hogy zökkenőmentes és élvezetes élményt biztosít...ápr. 15.
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 15. -
beérkező hívások fogadása, az ügyfelek udvarias tájékoztatása főleg házi szórakoztató rendszerekkel és háztartási elektronikával kapcsolatos technikai támogatás és hibaelhárítás szóban és írásban tanácsadás érdeklődő ügyfeleknek, weboldalról és egyéb fórumokról beérkező konkrét v...ápr. 15.
-
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 15.
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...ápr. 15.
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...ápr. 15.
-
Az intézmény páciens oldali feladatainak koordinálása Érdeklődők tájékoztatása az intézmény szolgáltatásaival kapcsolatban Páciensfogadás, -koordinálás Ellátási események szervezése, követése, támogatása, rendelésoptimalizálás Az intézményben zajló egészségügyi gondozási folyamat...ápr. 15.
-
Lakossági hívások indítása, kezelése Előre megadott kérdések alapján a beszélgetés lebonyolítása Otthoni munkavégzés Hétfőtől szombatig heti szinten 3-4 nap vállalása kötelező, heti min 20 munkaóra. Havi 12-15 nap vállalása kötelezőápr. 15.
-
Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Kérdőívek lekérdezése Elégedettség kutatás Telefonos közvéleménykutatás Meglévő adatbázisokban szereplők telefonos felkeresése Adminisztrációs feldatok ellátása Munkaidő: Hétfőtől szombatig 10:00-19:00 között rugalmas munkab...ápr. 15.
-
Act as a trusted advisor in organizational development and learning plans and activities Identify areas where GBS HR could support the business in delivering the O&D and L&D initiatives Be active part of organizing Global Leadership programs As a learning advisory be responsible...ápr. 15.