Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
2259 db találat
Szűrés
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.ápr. 19.
-
Marketing és sales területekhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása: Számlák, elszámolások kezelése, beszerzési igények létrehozása. Megbeszélésekre való catering rendelése, bekészítése. Fix költségek tervezésében, követésében való részvétel. Utazások szervezése, adminisztr...ápr. 21.
-
Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézéseápr. 19.
-
Responsible for translation of documentation and work instructions which belong to the Quality Department Review of quality protocols and documents Keep contact with quality managers and support their work Work with engineers to create report and make work instructions Identifyin...tegnap 13:45
-
General Tasks: Assist Chief Accountant with financial tasks Handle office administration duties Organize daily workflow efficiently Professional Duties: Process incoming mails Verification of invoices: canning, copying, threading invoices Checking account compliance (formal, co...tegnap 15:55
-
A beérkező laboratóriumi minták átvétele, a mintákkal kapcsolatos adatok rögzítése az laborinformatikai rendszerbe, bárkódozás és a további feldolgozásra történő adminisztratív előkészítés.tegnap 17:21
-
Adminisztrációs feladatok ellátása ( e-mail rendszer, excel, word) Kapcsolattartás kollégákkal, csoportvezetőkkel Szállítólevelek nyomon követése, iktatása Számlák kezelése, iktatása Ad hoc jellegű problémák megoldása Beszerzések, rendelések intézése Tisztítószer megrendelések el...ápr. 19.
-
- Számlák rögzítése, - szkennelés, - Egyéb adminisztrációs feladatok.ápr. 20.
-
Javításra érkező telefonkészülékek adminisztrálása Csomagok továbbítása Javított készülékek csomagolása, kiküldése Kiküldéshez kapcsolódó adminisztráció elvégzése Szállítás megrendelése Egyéb adminisztrációs feladatok elvégzésetegnap 11:05
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Postai ügyintézés Partnercégekkel való kapcsolattartás Marketing feladatokban való részvétel Kollégák munkájának támogatásaápr. 19.
-
adminisztráció, beérkező és kimenő számlák és szerződések kezelése, adatrögzítés, adattovábbítás, irattárazás, egyéb adminisztratív feladatok ellátása. A munkavégzés helye: a munkáltató Pétfürdői székhelye. Bérezés megegyezés szerint.ma 00:35
-
Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...tegnap 14:53
-
Meglévő és új partnerekkel történő személyes kapcsolattartás saját gépjárművel Jelenléti ívek kezelése, összegyűjtése a partnerektől Kapcsolattartás az iskolákkal Kimenő posta feladása Az iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése Közreműködés a havi adminsztrációs feladatok...ápr. 19.
-
Napi adminisztratív feladatok ellátása az irodában, beleértve a recepciós feladatokat, a telefonhívások fogadását és az e-mailek kezelését Segítségnyújtás a látogatócsoportok szervezésében és kísérésében, biztosítva a vállalat létesítményeinek zökkenőmentes és kellemes megismerés...tegnap 17:37
-
Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: Hulladékszállítmányok adatainak vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése, hulladékmérlegelés MOHU Partnerportal rendszer használata (adatfeltöltés, adatellenőrzés) Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok...ma 11:17
-
a szálláshely teljes körű üzemeltetése, koordinálása, KÖZMŰVEK ügyintézése a szálláshely munkavállalóinak irányítása, ellenőrzése a szálláshely tevékenységének optimalizálása, a hatékonyság növelése a Bérlőkkel való kapcsolattartás, információ-csere a cégcsopo...ma 13:05
-
Fleet Management: Being the contact person and organizing meetings for Business Lease and DE Fleet Management Keeping track of fuel prices – adjusting company fuel card limits by Business Lease purchase department if necessary Maintaining, reporting fleet list to Tax and Ac...ápr. 22.
-
Belső dokumentációk vezetése az irányítási rendszerben meghatározottak szerint Raktár és raktárprogram kezelésetegnap 10:23
-
Task: Warehouse management Handling and storage in accordance with warehouse and safety regulations and following FIFO methods WMS (Warehouse Management System) daily processing and updating Reporting Stocktaking Creation of warehouse documentationápr. 22.
-
- Vevői, szállítói adatok, szerződések tisztázása, dokumentálása - Szerződések, adatállományok rendszerezéseápr. 16.