-
1239 Budapest, Ócsai út 7.Nettó 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db)
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIngatlanfejlesztő cég az alábbi feladatok ellátásra keres munkatársat: - adásvételi és vállalkozói szerződések előkészítése, rendszerezése - számlák, szerződések kezelése - munkaeszközök, munkaruhák adatrögzítése átadása dolgozóknak - közműszerződésekkel kapcsolatos ügyintézések - hivatali...
November 08. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokCalendar & Time Management: Anticipate priorities and manage schedules with precision, including booking meetings, conference rooms, and technical resources to keep focus on strategic tasks....
November 20. -
Karbantartó-raktáros
Budapest
-
Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Folyamatosan bővülő fitnesztermeinkben lévő fitnesz géppark (futópadok, elliptikus trénerek, erősítő gépek) folyamatos és megelőző karbantartása és hibaelhárítása Budapesten és környékén.
- Napi szintű műszaki ellenőrzések elvégzése a biztonságos üzemeltetés érdekében.
November 28. -
-
Administrative Assistant
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Completed commercial or administrative training (KV EFZ or equivalent qualification); a Bachelor's degree is a plus.
- Several years of relevant administrative experience, ideally in an academic, research, or healthcare environment.
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatokABOUT IGDS The Intercontinental Group of Department Stores (IGDS) is the largest global association exclusively dedicated to department stores. Headquartered in Zurich and founded in Junein Lugano, Switzerland as a non-profit organisation, by eight pioneering European department stores, IGDS was...
November 21. -
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Support European and German business leaders with a wide range of administrative and organizational tasks, including email management, appointment scheduling, and tracking pending items
- Handle end-to-end travel arrangements, including flights, hotels, and credit card claims
November 17. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A beérkezett anyagok mennyiségi, tételes átvétele mind a külső szállítóktól, mind pedig a saját üzemektől, az átvétel dokumentálása
- Az anyagok összekészítése, komissiózása, kiadása a gyártási/kiszerelési feladatokhoz illetve kiszállításra
- A kiszállítandó áru tételes ellenőrzése, (végellenőrzés)
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Managing and drafting correspondence with external partners, including confidential information
- Planning, preparing and following up on meetings and projects
- Organising and managing staff travel schedules including meetings at conferences
- Preparing agendas for and taking minutes of management meetings
November 17. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Provide administrative support to the Aftermarket Leadership Team
- Manage calendars and coordinate meetings
- Prepare and follow-up on team meetings, incl. document management
- Organize travel arrangements, including booking, expense reporting, and itinerary planning
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide high-level support to the President/Managing Director EMEA – assist with strategic and organizational projects
- Facilitate collaboration between the President/Managing Director EMEA, direct reports, and stakeholders across the EMEA region
- Prepare and distribute internal communications
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokOffice Management: Ensure the smooth day-to-day running of our Hamburg office, including supplies, equipment and meeting rooms. Be the go-to person for all things operational — from facility management to IT coordination....
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
Főbb feladatokWriting documents Writing emails Maintaining spreadsheets Data entry into internal office and human resources software Supporting payroll administration Managing office petty cash Liaising with office vendors Delivering documents to post office, accountant and state offices Handling reception of...
November 11. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Act as a first point of contact for HR-related questions and staff management issues within the Embassy.
- Process local payments and purchases using credit cards, raise requisitions, file invoices and documents.
- Supporting the payroll team to ensure staff are paid on time.
November 12. -
Facility Assistant (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Assist in coordinating daily facility operations — maintenance, inspections, and repairs.
- Support communication and coordination with service providers and contractors leveraging AI as your to go to.
- Monitor work orders and update maintenance systems.
November 13. -
Raktáros/értékesítő
4600 Kisvárda, Flórián tér 1.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokaz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) a forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 17. -
Office Assistant
Svájc
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Provide administrative support to the Executive Assistant
- Assist with documentation and correspondence related to export controls and sanctions compliance
- Maintain and organize physical and digital files, including contracts, certificates, and regulatory documents
November 07. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokSupport the Marketing and Communications team in their daily business and assist in the planning, coordination, and execution of marketing activities and campaigns...
November 14. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokáruátvétel (mennyiségi, minőségi ellenőrzés) vevői anyaglisták összekészítése polcrendezés sofőrökkel történő együttműködés speditőri kapcsolatok...
November 11.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Árufeltöltő bevásárló asszisztens diákmunka állások, munkák középiskolai végzettséggel
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!