-
Irodai asszisztens
1061 Budapest, Andrássy út 17.Br. 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCégvezető munkájának segítése Asszisztencia Adminisztratív feladatok Irodai folyamatok koordinálása...
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Részmunkaidős Irodai adminisztrátor
1106 Budapest, Fehér út 1.Br. 350e Ft havi bér
-
Étkezési jegy • Egészségpénztár • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Versenyeztetési eljárások előkészítésében és lebonyolításában való közreműködés
- Beruházások adminisztratív nyomon követése, dokumentációk kezelése
- A közbeszerzési vezető és a Jogtanácsos napi munkájának adminisztratív támogatása
- Kapcsolattartás partnerekkel, dokumentumok bekérése, rendszerezése
December 02. -
-
Irodai adminisztrátor
6728 Szeged, Dorozsmai útBr. 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- HACCP-vel kapcsolatos feladatok
- Nyomonkövetés naprakész vezetése
- Göngyöleg nyilvántartása és egyeztetése a partnerekkel
- Gépjárművek biztosításaival kapcsolatos feladatok
- Iroda- és tisztítószerek beszerzése
December 01. -
Webáruházi koordinátor (Budapest, heti 40 óra)
1116 Budapest, Nándorfejérvári út 23.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Külföldi webáruházak napi szintű operatív működtetése
- Promóciós terméklisták összeállítása és frissítése
- Bannerek időzítése, menedzselése
- Készletek nyomon követése, készletgazdálkodás
- Árazási feladatok elvégzése
- Kapcsolattartás az ügyfélszolgálattal, vásárlói visszajelzések kezelése, elemzése
December 01. -
-
Irodai és pénzügyi asszisztens
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Cégünk ügyfeleivel történő telefonos, e-mailes kapcsolat
- Könyveléshez történő bizonylat átvétel és rögzítés, könyvelő munkájának előkészítése, segítése
- Ajánlatok készítése, megrendelések kezelése
- Szerződések készítése, nyilvántartása
- A cégünk által készített és forgalmazott programok regisztrációja
December 03. -
-
Diákmunka - Irodai munka (pénzügy és logisztika területenl)
Budapest XIII. kerület
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokVállalatirányítási rendszerben történő adatok korrekciója, rögzítése, adminisztratív feladatok, adatbázisok karbantartása, riportok elkészítése. ...
November 21. -
Irodai asszisztens (megváltozott munkaképességű munkavállalók részére)
1152 Budapest, Városkapu utca 15.
-
Cafeteria
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztrációs és irodai feladatok ellátása
- Belső megkeresések, információ- és dokumentumkérések kezelése, megválaszolása
- A vállalati folyamatok és munkafolyamatok adminisztratív támogatása
- Számítógépes adatbevitel, adatfrissítés vállalati rendszerekben
November 21.• Előre sorolva december 3. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a hallgatók (személyes, tanulmányi és pénzügyi) adatainak kezelése, hallgatói ügyfelek kiszolgálása
- a NEPTUN tanulmányi rendszer és a POSZEIDON ügyviteli (iktató és irattári) rendszer kezelése
November 11. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Nyomtatópark teljeskörű üzemeltetése
- A berendezések működésének felügyelete, kellékanyagokkal való feltöltése, kisebb hibák elhárítása és a gépek karbantartása
- Anyag- és kellékellátás biztosítása, rendelési folyamatok kezelése
- Nyomtatók telepítésében és konfigurálásában való aktív részvétel
November 18. -
Irodai adminisztrációs gyakornok
Budapest, XIII. kerületBr. 2 200 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Különböző ERP rendszerek használata (szállítók, számlák keresése)
- Ticketing rendszer kezelése
- Bejövő e-mailek kategorizálása
- Számlamásolatok továbbítása feldolgozásra
- Hiányzó számlák bekérése beszállítóktól
- Banki fizetési bizonylatok küldése partnereknek
November 18. -
Adminisztratív munkatárs - Diákmunka
Budapest, IX. kerületNettó 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokBejövő és kimenő posta, valamint telefonhívások kezelése, központi emailre érkező megkeresések továbbítása illetékesek felé...
November 20. -
Irodai koordinátor
1112 Budapest, Balatoni út 2/A.
-
Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- 07.30-17:00 között tartó műszakon belül teljes munkaidős (8 órás) munkavégzés, változó munkakezdéssel,
- vendégek, beérkező hívások fogadása, tárgyalók foglalása,
- levelek kezelése (postázás, iktatás), futárrendelés,
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
Irodai adminisztráció - Alsónémedi (igény esetén kijutás céges busszal) -General Logistics Systems - Diákmunka
2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.Br. 2 407 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokWebshopok figyelése és az ott talált adatok Excel táblázatban való rögzítése...
December 05. -
Irodai ügyfélreferens – Kaposvár (SR iroda)
KaposvárNettó 300e - 300e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelekkel történő telefonos és személyes egyeztetés az ingyenes padlásfödém szigetelési programról
- Visszahívások kezelése, időpontok egyeztetése
- Adminisztratív feladatok ellátása (adatkezelés, dokumentáció)
- Ügyfélkommunikáció támogatása a padlásfödém szigetelési folyamatban
November 27.• Előre sorolva december 2. -
Front Office munkatárs
Hibrid • Budapest, elsősorban a Campona Üzletközpontban, alkalmanként a Kolosy téren, időszakosan pedig home office lehetőséggel
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Műszakok tervezése és szervezése az egészségügyi dolgozók számára
- Foglalkozás-egészségügyi beutalók feldolgozása, időpontok kezelése és optimalizálása, kapcsolattartás megbízókkal és szakemberekkel
November 25. -
Irodai adminisztrátor
2045 TörökbálintNettó 350e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- megrendelések feldolgozása
- adminisztrációs feladatok
- értékesítés
- számlázás
- egyéb eseti feladatok
November 12. -
Pénzügyi és irodai asszisztens
1026 Budapest, Gárdonyi Géza út 27-33.Nettó 350e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
>10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Cégcsoport tulajdonosának és vezérigazgatójának támogatása
- Számlázás, pénzügyi nyilvántartások vezetése, kimutatások készítése
- Banki utalások előkészítése, kintlévőségek folyamatos követése, házipénztár vezetése
November 14. -
Irodai adminisztrátor - Diákmunka
HerceghalomNettó 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív feladatok: bizonylatok, szállítólevelek feldolgozása, szkennelése, rendszerezése, archiválása...
November 12. -
Irodai adminisztrátor
Szentgotthárd
-
Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Termelési és logisztikai felelős munkájának támogatása
- A bejövő áruval és a kiszállításokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- A termeléssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
November 11. -
-
Export irodai értékesítési képviselő /Export Inside sales representative
1239 Budapest, Ócsai út
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kezeli a bejövő ügyfélhívásokat,
- Kapcsolatot tart a már meglévő ügyfelekkel,
- Adminisztrálja a rendeléseket,
- Szorosan együttműködik a társosztályokkal, különösen a gyártástervezéssel,
- Kezeli a reklamációkat, és
- Egyéb adminisztratív feladatokat lát el.
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!