Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztrációs asszisztens állások, munkák

2959 db találat
Szűrés
  • -Szerződések előkészítése. -Iratok lefűzése -Postázás -Szabadság nyilvántartás vezetése -Üzemanyag elszámolás, cégautó nyilvántartás -Egyéb irodai adminisztratív feladatok ellátása
    ápr. 17.
  • Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése; Számlák kezelése; Munkavállalói ügyek intézése; Dokumentumkezelés, -archiválás; Vállalatirányítási szoftver kezelése; Társosztályokkal való kapcsolattartás; Kimutatások, riportok készítése.
    ápr. 17.
  • szerződésekkel kapcsolatos irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű feladatok ellátása (formai/stilisztikai ellenőrzés, nyomon követés, előkészítés, módosítás, hiánypótlások kezelése) szerződések véleményezési és aláírási folyamatának koordinálása szerződések iktatása a vá...
    ápr. 15.
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    ápr. 17.
  • A pénzügyi- gazdasági terület adminisztrációs támogatása Kimutatások készítése Iktatási feladatok elvégzése
    ápr. 15.
  • A feladataid közé fog tartozni a borítékolás Számítanak segítségedre a beérkező dokumentumok szkennelésében és Excelben történő felvezetésében Az irattározás előkészítésében fogsz segédkezni Minden, ami adminisztráció, az nálad landolhat Egyéb ad-hoc jellegű irodai feladatok ellá...
    ápr. 16.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    tegnap 12:35
  • Irodai asszisztens

    1239 Budapest, Nagykőrösi út 353.
    Dokumentumok rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése vállalatirányítási rendszerben Szerződések és teljesítésigazolások elkészítése, kezelése Rendezvényekhez köthető ügyintézés (pl. szállás- és repülőjegy-foglalás) Partnerekkel való kapcsolattartás Futárok, telephelyre...
    ápr. 17.
  • Részt fogsz venni a havi riportok készítésében, valamint az adminisztrációs folyamatokban A teendőid közé fog tartozni az Excel táblázatok szűrése Bekapcsolódsz a számlázási kérések feladásába és a teljesítés igazolások előállításába Számítunk rád az ad-hoc jellegű feladatok ellá...
    tegnap 12:30
  • HR Generalista - adminisztráció

    Rugalmas - Budapest, Heves megye, Pest megye
    Beléptetéssel és kiléptetéssel kapcsolatos munkaügyi dokumentumok elkészítése (munkaszerződés, nyilatkozatok stb.), ezekkel kapcsolatos folyamatok koordinálása Bérszámfejtési folyamat koordinálása a törvényi szabályozásnak megfelelően, kapcsolatot tartva a külső szolgáltatóval Mu...
    ápr. 15.
  • Ügyfelekkel, belföldi- és külföldi beszállítókkal való kapcsolattartás Árajánlatok készítése Rendelések feldolgozása és nyomon követése Szállítási és vámkezelési ügyintézés Számlázás
    ápr. 14.
  • Raktárunkba beérkező, illetve kimenő áruk iktatása, leltározása  Naprakész raktár adminisztráció ügyviteli szoftverben ( Innonest )   Szállítólevelek és számlák készítése  A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása Egyéb raktári és irodai adminisztráció AD-HOC...
    ápr. 15.
  • Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkal
    ápr. 14.
  • Webshop adminisztrátor

    2040 Budaörs, Kinizsi utca 18.
    Webshop feltöltése és karbantartása (termékek feltöltése, termék változások adminisztrálása, termékek adatainak frissítése – termékleírás, fotó, stb), módosítása Weboldalhoz kapcsolódó online tartalom kezelése  Beérkező megrendelések feldolgozása és utánkövetése Megrendelt termék...
    tegnap 23:40
  • Irodai adminisztrációs rendszer fenntartása: - Vevői és beszállítói szerződések, teljesítésigazolások kezelése - Kimenő és bejövő számlák kezelése - GDPR, FAR adminisztráció kezelése, kapcsolattartás a cég külső GDPR és FAR tanácsadóival - A cég oktatási anyagaihoz kapcsolódó adm...
    ápr. 14.
  • Reporting to the Head of ITA Branch Office, the Branch Office Assistant will be overseeing the Branch Office activities. The Assistant will support the Head of Branch Office in daily administration and organizational tasks related to ITA and in particular the activities of its Br...
    ápr. 16.
  • Adatrögzítés Adatbázis-karbantartás, adattisztítás Egyéb irodai adminisztratív feladatok
    ápr. 17.
  • Mezőgazdasági cégünkhöz irodai pozícióba keresünk adminisztrátor, ügyintézőt hosszú távra. Főbb feladatok: termeléshez és tenyésztéshez kapcsolódó nyilvántartások vezetése gazdaság irányító és nyilvántartó szoftverekkel (Pl. Agroorg) Nébih, Államkincstár, Mepar E-ügyintéző intern...
    ápr. 11.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim